Н А К А З
ВІД 11.01.2016
№ 0009
М.ЗАПОРІЖЖЯ
ПРО ПРОВЕДЕННЯ ОБЛАСНОЇ ВИСТАВКИ
«ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ - 2016»
ІНСТРУКЦІЯ
УЧАСНИКАМ ОБЛАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВИСТАВКИ
«ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ 2016»
ОБЛАСНА ВИСТАВКА
ОБЛАСНА ВИСТАВКА
«ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ - 2016»
«ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ»
ДОСВІД РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
ТЕМА ПРОЕКТА – «ОСТРОВ ХОРТИЦА – ЖЕМЧУЖИНА НАШЕГО ГОРОДА»
ФОРМА УЧАСТІ – ПРЕДСТАВЛЕННЯ НА КОНФЕРЕНЦІЇ РОЗРОБКИ УРОКУ В ВИГЛЯДІ ПРЕЗЕНТАЦІЙ.
КЛАС ПОДІЛЯЄТЬСЯ НА 4 КОМАНДИ, КОЖНА З НИХ ЗАЙМАЄТЬСЯ РОЗРОБКОЮ СВОГО ПИТАННЯ.
ТАКОЖ ПРЕДСТАВЛЕНІ 2 ПРЕЗЕНТАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ.
ГОЛОСУЙТЕ ЗА МІЙ ДОСВІД!!!!!
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ НАВЧАЛЬНИХ ПРОЕКТІВ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ
Плясецька Яна Сергіївна
вчитель біології та хімії ЗЗШ №65, спеціаліст І категорії
http://virtkafedra.ucoz.ua/publ/vistavkova_zala/m_zaporizhzhja/vikoristannja_metodu_navchalnikh_proektiv_ta_informacijnikh_tekhnologij_u_vikladanni_biologiji/22-1-0-115
Головна » Статті » ВИСТАВКОВА ЗАЛА » м.Запоріжжя | [ Додати статтю ] |
Досвід роботи з теми: «Використання методу навчальних проектів та інформаційних технологій у викладанні біології»
Провідна педагогічна ідея досвіду Основними стратегічними цілями розвитку в України є подальший розвиток країни щодо прискорення впровадження сучасних інформаційно – комунікаційних технологій в усі сфери життєдіяльності суспільства, в т. ч. в освітній процес. Розробка Національної стратегії обумовлена тим, що у останні два десятиліття у світі спостерігаються значні системні суспільно-економічні перетворення, застосовані на використанні сучасних інформаційно – комунікаційних технологій, нових методів роботи з інформацією. Новизна запропонованих матеріалів полягає у розробці системи дидактичних та методичних засобів реалізації ідей з використанням новітніх технологій, зокрема проектної технології Intel. Заслуговує на увагу моя робота по розвитку розумової та творчої діяльності учнів, яка реалізується через систему творчих завдань для команд учнів, які брали участь у проекті. Модернізація освітньої діяльності навчальних закладів на основі інтеграції традиційних педагогічних та новітніх мультимедійних навчальних технологій, а також створення нового покоління дидактичних засобів навчання. Вдосконалення методики застосування ІКТ при викладанні конкретних навчальних предметів. Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Україна має значний потенціал щодо гармонічного входження складовою частиною до глобального інформаційного суспільства. Застосування новітніх інформаційних технологій дасть можливість забезпечити позитивні зміни в освітньому процесі. Ось чим була викликана необхідність пошуків в цьому напрямку. Використання інформаційних технологій може відбуватися різними способами, відповідно до потреб конкретного уроку, рівня володіння різними програмами та наявності сертифікованих програм в навчальному закладі. Їх можна представити у вигляді схеми: • Використання інформаційній технологій • Використання як у фронтальній, так і в груповій роботі • Використання в індивідуальній роботі • Використання окремих типів файлів {зображення, відео, аудіо, анімації) • Створення власних уроків (інтеграція різних об'єктів в один формат —презентації, веб-сторінки) Технології проведення мультимедійних уроків передбачає наявність наступних структурних елементів: 1) Мотивації уроку. Часто мотивація містить проблемне питання. 2) Оголошення теми та очікуваних результатів уроку 3) Основна частина уроку - опанування навчальним матеріалом уроку за допомогою мультимедійних засобів навчанні через різноманітні форми роботи. Мультимедійні технологіі дозволяють розширити межі уроку, включити практичні завдання, не обмежуючись лише викладанням теоретичних засад. 4) Підбиття підсумків уроку включає - рефлексію почуттів (що сподобалось найбільше на уроці), способів діяльності учнів, відтворення основних понять уроку, оцінювання результатів навчальної діяльності. Відповідні слайди з текстовими фрагментами доцільно знову продемонструвати на дошці Організовуючи роботу над учнівським проектом, вчитель дотримується наступних етапів роботи: • Планування вчителем проекту в межах програми. • Висування ідеї учителем на уроці. • Обговорення ідеї з учнями, висування ними власних ідей. • Формування мікрогруп. • Розподіл завдань у мікрогрупах. • Практична діяльність учнів у межах проекту. • Проміжна перевірка результатів роботи. • Обговорення способів оформлення проекту. • Мультимедійна презентація результатів. • Підсумок роботи над проектом: обговорення результатів, виставлення оцінок, план майбутнього проекту. Здійснення проекту буде ефективним у разі, якщо задіяти не лише традиційні, а й інші джерела інформації, наприклад педагогічні програмні засоби (ППЗ) навчання, Інтернет-ресурс. Джерело: http://metodskarb65.blogspot.com/p/blog-page_70.html | |
Переглядів: 146 | Коментарі: 21 | |
Всього коментарів: 20 | 1 2 » | |||||||||||||||||
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий