7 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.
„Учитель року”
за версією науково-популярного
природничого журналу
„КОЛОСОК”.
http://kolosok.org.ua
НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"
Правила участі у конкурсі
“Учитель року”
Творчий етап – „
УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”
5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇ | СТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ |
Початкова школа, фізика | 01-27 січня |
Біологія, астрономія | 01-27 лютого |
Хімія, географія | 01-27 березня |
5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.
Зазвичай, люди
поділяютьсяна два типи: сови і
жайворонки. Тобто ті, хто любить багато подрімати, або ж ті, хто навпаки,
встають від рання, і почувають себе енергійними і щасливими. Нашого героя
Сергія, навряд-чи можна віднести до категорії «жайворонок», бо напевно, ще із
років десяти, однією із його найулюбленіших справ було: спання, і комп’ютерні
ігри. Ранок цього хлопця був простим: прокинутися за двадцять хвилин до початку
занять, нашвидкуруч вкинути до рота декілька бутербродів, і не помивши руки,
побігти до школи. Ну а там, він тільки і думав, що про свої «стрілялки» і
«машинки». На перервах, він не переймаючись жартував, спілкувався, і їв. Не
помивши руки після фізкультури, він одразу ж,
брав до рота смачну булочку, і разом із бактеріями, споживав їх у
шлунок. Так продовжувалося досить довго, допоки Сергієві не наснився сон.
Це
був вечір п’ятниці. Сергій як завжди сидів допізна за комп’ютером, не помітивши при цьому, як його організм
почав засинати. В розслабленому стані, хлопцеві почав снитися сон.
Це був звичайний літній
ранок. В школі вже практично не було учнів, і ось-ось мали розпочатися такі
бажані літні канікули. Сергій, як і більшість хлопців його класу, спокійно
розгулював по просторам пустої школи, як ось, його терміново покликали до
директорського кабінету. За десять хвилин, Сергій вже сидів біля кабінету
Сергія Васильовича, і чекав, коли його покличуть.
-Заходьте!- пролунало як
грім серед ясного неба. Ну, чому ви сидите? На вас там вже чекають.
-Чекають?-подумав про себе
хлопець. А що, там ще хтось в кабінеті є…?
Зайшовши до кабінету,
Сергій побачив незрозумілу постать. Напроти нього сидів змарнілий, і худий
хлопець, який зовсім не посміхався, і
був чимось засмучений.
-Сергію!- сказав директор.
Дозвольте вас познайомити з вашим теперішнім практикантом із 7-го А класу
–Федором. Це хлопець, який завжди нехтував засобами особистої гігієни. Він
завжди їв брудними руками, і не мив після транспорту пальці, і ба того, чесав
очі цими бактеріальними ро зводниками. І тепер, він практично втратив свої
сили, бо бактерії вже подружилися із ним, і тому, ми з вами, мусимо йому допомогти.
-Г-м-м- гіркотливо
проковтнув Сергій. Так, але чому ви обрали мене?
-Чому? А тому, що твої
однокласники сказали мені, що ти зможеш це зробити, і обов’язково справишся із
цим.
-Я-я-я…не зможу.
-Чому?Чому це ти не зможеш?
Ні, ти зможеш, тому я не хочу тебе більше слухати. Іди, ти впораєшся.
-Так, а що мені потрібно
з ним робити?
-Ну, для початку, розказати
про те, що потрібно завжди мити руки з милом, користуватися засобами особистої
гігієни. І головне- дивитися за тим, як він все це виконує. Зрозумів?
-Н-у-у, так..
Насправді Сергій не знав що
робити. Адже вперше в житті, він відчув на собі проблему, яка так само
стосується і його самого. І тому, він вирішив, що пазом із ним буде вчитися дотримуватися особистої гігієни, адже він уже дорослий, і
хочу чути в свою адресу що він не просто «Сергій- забіяка», а ще і те, що він дуже відповідальний хлопець,
який може самостійно вирішувати проблеми.
Прокинувшись,
хлопець дуже злякався, адже уві сні, він бачив себе, але не того Сергія, який був жвавим і самовпевненим, а того хлопця,
який сидів у кімнаті директора, чекаючи
на допомого сторонніх. Тому, він вирішив, зо обов’язково змінить своє ставлення
до всього того, що має назва ГІГІЄНА:
1. Гігієна сну;
2. Гігієна іжі;
3.Гігієна миття рук;
4.Гігієна поведінки.
А
ще, він написав невеличкий вірш, яким звернувся до своїх однолітків:
Я чітко знаю, сенс в простому
За тебе крок не стулять, ні!
Тому, ці правила ти відтвори в цілому
Щоб не було, як у мене у сні.
Вставай! Вмивайся! Не лінись!
В житті живинкою іскрись
Життя одне. Тож, не вагайся
І на найкраще сподівайся.
Скажи бактеріям «Бувай»!
І потім весело гуляй.
Комментариев нет:
Отправить комментарий