среда, 7 февраля 2018 г.

7 ЛЮТОГО 2018 РОКУ. Всеукраїнський інтернет-конкурс „Учитель року” НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"

7 ЛЮТОГО 2018 РОКУ.

Всеукраїнський інтернет-конкурс

„Учитель року”


за версією науково-популярного 


природничого журналу

 „КОЛОСОК”.

http://kolosok.org.ua


                 НОМІНАЦІЯ "БІОЛОГІЯ"




Правила участі у конкурсі 

“Учитель року”




Творчий етап – „

УЧИТЕЛЬ ПОПУЛЯРИЗАТОР”

5.1. Учасник надсилає конкурсну роботу на адресу:
teacherkolosok@gmail.com
у визначені Оргкомітетом терміни.
5.2. Формат основної конкурсної роботи для учителів початкової школи – розробка авторської газети „КОЛОСОЧОК” (формат газети 4 аркуші А4, 14 кегель; орієнтовний макет газети – у довільному форматі). Для учителів фізики, хімії, біології, географії, астрономії – написання науково-популярної статті у журнал „КОЛОСОК”. Обсяг роботи – 2–3 аркуші формату А4, 12 кегль, один інтервал, поля – стандартні, гарнітура Times New Roman. Тематику роботи та засоби популяризації предмету Учасник обирає самостійно.
5.3. Конкурсну роботу учасник надсилає з електронної адреси, яка вказана ним під час реєстрації. Назва надісланого файлу – номінація та прізвище й ім’я учасника. Наприклад: ГЕОГРАФІЯ_Сергієнко_Тамара.
5.4. Ознайомитися з матеріалами журналу „КОЛОСОК”, газети „КОЛОСОЧОК” та творчими роботами фіналістів і лауреатів конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” можна на сайті kolosok.org.ua.
5.5. Орієнтовні терміни подачі конкурсних робіт тестового етапу заочного туру подано у таблиці 2.
Таблиця 2. Орієнтовні терміни подачі конкурсного завдання
тестового етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇСТАТТІ НАДСИЛАЮТЬСЯ
Початкова школа,  фізика01-27 січня
Біологія,  астрономія01-27 лютого
Хімія, географія01-27 березня
5.6. Роботи Учасників тестового етапу оцінює журі та редакція журналу „КОЛОСОК”.



КОНКУРСНА РОБОТА.



                  Казка «Бактерія»
                                                           
Зазвичай, люди поділяютьсяна два типи: сови і жайворонки. Тобто ті, хто любить багато подрімати, або ж ті, хто навпаки, встають від рання, і почувають себе енергійними і щасливими. Нашого героя Сергія, навряд-чи можна віднести до категорії «жайворонок», бо напевно, ще із років десяти, однією із його найулюбленіших справ було: спання, і комп’ютерні ігри. Ранок цього хлопця був простим: прокинутися за двадцять хвилин до початку занять, нашвидкуруч вкинути до рота декілька бутербродів, і не помивши руки, побігти до школи. Ну а там, він тільки і думав, що про свої «стрілялки» і «машинки». На перервах, він не переймаючись жартував, спілкувався, і їв. Не помивши руки після фізкультури, він одразу ж,  брав до рота смачну булочку, і разом із бактеріями, споживав їх у шлунок. Так продовжувалося досить довго, допоки Сергієві не наснився сон.
Це був вечір п’ятниці. Сергій як завжди сидів допізна за комп’ютером,  не помітивши при цьому, як його організм почав засинати. В розслабленому стані, хлопцеві почав снитися сон.
Це був звичайний літній ранок. В школі вже практично не було учнів, і ось-ось мали розпочатися такі бажані літні канікули. Сергій, як і більшість хлопців його класу, спокійно розгулював по просторам пустої школи, як ось, його терміново покликали до директорського кабінету. За десять хвилин, Сергій вже сидів біля кабінету Сергія Васильовича, і чекав, коли його покличуть.
-Заходьте!- пролунало як грім серед ясного неба. Ну, чому ви сидите? На вас там вже чекають.
-Чекають?-подумав про себе хлопець. А що, там ще хтось в кабінеті є…?
Зайшовши до кабінету, Сергій побачив незрозумілу постать. Напроти нього сидів змарнілий, і худий хлопець,  який зовсім не посміхався, і був чимось засмучений.
-Сергію!- сказав директор. Дозвольте вас познайомити з вашим теперішнім практикантом із 7-го А класу –Федором. Це хлопець, який завжди нехтував засобами особистої гігієни. Він завжди їв брудними руками, і не мив після транспорту пальці, і ба того, чесав очі цими бактеріальними ро зводниками. І тепер, він практично втратив свої сили, бо бактерії вже подружилися із ним, і тому, ми з вами,  мусимо йому допомогти.
-Г-м-м- гіркотливо проковтнув Сергій. Так, але чому ви обрали мене?
-Чому? А тому, що твої однокласники сказали мені, що ти зможеш це зробити, і обов’язково справишся із цим.
-Я-я-я…не зможу.
-Чому?Чому це ти не зможеш? Ні, ти зможеш, тому я не хочу тебе більше слухати. Іди, ти впораєшся.
-Так, а що мені потрібно з  ним робити?
-Ну, для початку, розказати про те, що потрібно завжди мити руки з милом, користуватися засобами особистої гігієни. І головне- дивитися за тим, як він все це виконує. Зрозумів?
-Н-у-у, так..
Насправді Сергій не знав що робити. Адже вперше в житті, він відчув на собі проблему, яка так само стосується і його самого. І тому, він вирішив, що пазом із ним буде  вчитися дотримуватися  особистої гігієни, адже він уже дорослий, і хочу чути в свою адресу що він не просто «Сергій- забіяка», а  ще і те, що він дуже відповідальний хлопець, який може самостійно вирішувати проблеми.
Прокинувшись, хлопець дуже злякався, адже уві сні, він бачив себе, але не того Сергія,  який був жвавим і самовпевненим, а того хлопця, який сидів  у кімнаті директора, чекаючи на допомого сторонніх. Тому, він вирішив, зо обов’язково змінить своє ставлення до всього того, що має назва ГІГІЄНА:
1. Гігієна сну;
2. Гігієна іжі;
3.Гігієна миття  рук;
4.Гігієна поведінки.
А ще, він написав невеличкий вірш, яким звернувся до своїх однолітків:

Я чітко знаю, сенс в простому
За тебе крок не стулять, ні!
Тому, ці правила ти відтвори в цілому
Щоб не було, як у мене у сні.

Вставай! Вмивайся! Не лінись!
В житті живинкою іскрись
Життя одне. Тож, не вагайся
І на найкраще сподівайся.

Скажи бактеріям «Бувай»!
І потім весело гуляй.










ПРОВЕРКА ТЕКСТА НА УНИКАЛЬНОСТЬ


https://text.ru/antiplagiat/unauthorized





Комментариев нет:

Отправить комментарий