понедельник, 27 октября 2014 г.

КУРС БИОЛОГИИ. 6 КЛАСС. ПО НОВОЙ ПРОГРАММЕ. КАЛЕНДАРНОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ.

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
ВЧИТЕЛЯ   БІОЛОГІЇ
ЗОШ № 65
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
З ПРИРОДОЗНАВСТВА
6 - А КЛАС
 70 ГОДИН НА РІК
5 ГОДИН РЕЗЕРВНІ
2 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ
2014-2015  НАВЧАЛЬНИЙ РІК.

№ п/п
Корек
ція
Дата проведення уроку
Корек
ція
Зміст навчального матеріалу
Кіль
кість
годин
Примітки
  1.  



ВСТУП. ( 4 години+ 1 година - резервна)
Біологія – наука про життя. 
Основні властивості живого.

Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності.
Інструкція з БЖ № 29
(В ОКРЕМОМУ ЖУРНАЛІ)
    1

  1.  



Різноманітність життя (на  прикладах тварин, рослин, грибів, бактерій).

    1

  1.  



Поняття про Віруси.

    1

  1.  



Науки, що вивчають життя. Методи вивчення організмів.

    1

  1.  




Діагностична контрольна робота.


    1


ТЕМАТИЧНА
  1.  



«Інструктаж з БЖД»

Тема 1. Клітина (10 годин)
Клітина - одиниця живого. Історія вивчення клітини.

    1

  1.  



Лупа. Мікроскоп.
Практична робота:
1. Будова світлового мікроскопа  та робота з ним. 
«Інструктаж з БЖД»

    1

  1.  



Будова клітини на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях.

    1

  1.  



Практична робота:
2.Виготовлення мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного мікроскопа.
«Інструктаж з БЖД»

    1

  1.  



Будова рослинної клітини.

Лабораторне дослідження1:
Будова клітини листка елодеї.
«Інструктаж з БЖД»

    1

  1.  



Будова рослинної і тваринної клітини.
Лабораторне дослідження2:
Рух цитоплазми в клітинах листка елодеї.
«Інструктаж з БЖД»

    1

  1.  



Надходження речовин у клітину.

    1

  1.  



Утворення нових клітин.

    1

  1.  



Ріст клітин.

    1

  1.  



Основні положення клітинної теорії.

    1


ТЕМАТИЧНА

  1.  



«Інструктаж з БЖД»

Тема 2. Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності. ( 8 годин + 1 година - резервна)
Евглена зелена. Амеба,   інфузорія - одноклітинні твариноподібні організми (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).

Лабораторне дослідження 3.
Спостереження інфузорій
«Інструктаж з БЖД»

  
    1


  1.  



Малярійний плазмодій, дизентерійна амеба - одноклітинні паразитичні організми.

    1

  1.  



Хламідомонада, хлорела – одноклітинні водорості (середовища існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).

    1

  1.  




Дріжджі – одноклітинні гриби.

    1

  1.  




Бактерії – найменші одноклітинні організми.Їхня роль у природі та значення в житті людини.
    1

  1.  




Вольвокс, губки, ульва – багатоклітинні організми.

    1

  1.  




Вольвокс, губки, ульва – багатоклітинні організми.

    1

  1.  



Міні-проект (за вибором)
Чому скисає молоко?
Корисний йогурт.
Живі фільтри.
    1

  1.  



КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 З ТЕМ:
«Клітина»,
«Одноклітинні організми. Перехід до багатоклітинності».




ТЕМАТИЧНА

  1.  



«Інструктаж з БЖД»

ТЕМА 3. Рослини.(20 годин+ 1 година - резервна)
Рослина – живий організм.

    1

  1.  



Фотосинтез як характерна особливість рослин.

    1

  1.  



Живлення (мінеральне, повітряне) рослин.

    1

  1.  



Дихання рослин.

    1

  1.  



Рухи рослин.

    1

  1.  



Будова рослини. Клітини рослин.

    1

  1.  



Тканини рослин.


    1

  1.  



Органи рослин.

    1

  1.  



Корінь: будова, основні функції (поглинання води та укріплення у ґрунті).
Лабораторне дослідження № 7
Будови коренеплоду (на прикладі моркові).
«Інструктаж з БЖД»

    1

  1.  



Пагін: будова, основні функції (фотосинтез, газообмін. Ріст, випаровування води. Транспорт речовин)
Лабораторне дослідження 4
Будови пагона.
«Інструктаж з БЖД»

    1
Дослідницький практикум
Транспорт речовин по рослині.

  1.  



Пагін: будова, основні функції (фотосинтез, газообмін. Ріст, випаровування води. Транспорт речовин)
Лабораторне дослідження 5
Будови бруньки.
«Інструктаж з БЖД»

    1
Дослідницький практикум
Спостереження за розвитком пагона з бруньки.

  1.  



Різноманітність та видозміни вегетативних органів
Лабораторне дослідження 6
Будови цибулини.
«Інструктаж з БЖД»

    1
Дослідницький практикум
 Дослідження процесу росту
вегетативних органів.

  1.  



Розмноження рослин: статеве та нестатеве. Вегетативне розмноження рослин.
Лабораторне дослідження 7
Будови коренеплоду ( на прикладі моркви)
«Інструктаж з БЖД»

    1
Дослідницький практикум
Вегетативне розмноження рослин.

  1.  



Квітка - орган статевого розмноження.
Лабораторне дослідження 8
Будови квітки
«Інструктаж з БЖД»
    1

  1.  



Суцвіття.

    1

  1.  



Запилення.

    1

  1.  



Запліднення.

    1

  1.  



Насінина.
Лабораторне дослідження 9
Будови насінини
«Інструктаж з БЖД»
    1
Дослідницький практикум
Дослідження умов проростання насіння.

  1.  



Плід, поширення плодів.
Лабораторне дослідження 10
Будови плода
«Інструктаж з БЖД»
    1

  1.  



Поняття про класифікацію рослин.

    1

  1.  



Міні-проект (за вибором):
Листопад.
Квіти і комахи.
Рослини мандрівники.
Рослини хижаки.



ТЕМАТИЧНА

  1.  



«Інструктаж з БЖД»
Тема 4. Різноманітність рослин. (12 годин)
Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові
Лабораторне дослідження 11
 Будова зелених нитчастих водоростей.
«Інструктаж з БЖД»
    1

  1.  



Мохи.
Лабораторне дослідження 12
 Будова моху.
«Інструктаж з БЖД»
    1

  1.  



Папороті, хвощі, плауни.

Лабораторне дослідження 13
Будова папоротей.
«Інструктаж з БЖД»
    1

  1.  



Міні-проект (за вибором)
Як утворився торф і кам’яне вугілля?
Викопні рослини.

    1

  1.  



Голонасінні.

Лабораторне дослідження14
 Будова голонасінних.
«Інструктаж з БЖД»
    1

  1.  




Покритонасінні (Квіткові).

    1

  1.  



Практична робота:
3. Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
«Інструктаж з БЖД»
    1

  1.  



Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).

    1

  1.  



Практична робота:
4. Визначення видів кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.
«Інструктаж з БЖД»
    1

  1.  



Життєві форми рослин.
Рослинні угруповання.

    1

  1.  



Значення рослин для існування життя на планеті Земля.
Значення рослин для людини.

    1

  1.  



Екскурсія
Різноманітність рослин  свого краю.

    1


ТЕМАТИЧНА

  1.  



КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2 З ТЕМ:
«Рослини»,
«Різноманітність рослин»

    1

  1.  



«Інструктаж з БЖД»
Тема 5. Гриби. (9 годин)
Особливості живлення грибів.

    1

  1.  



Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.

Лабораторне дослідження15
Будова шапинкових грибів.
«Інструктаж з БЖД»

    1

  1.  



Практична робота:
5. Розпізнавання їстівних та отруйних грибів   своєї місцевості.
«Інструктаж з БЖД»

    1

  1.  



Особливості будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
Лабораторне дослідження16
Будова цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)
«Інструктаж з БЖД»
    1

  1.  



Розмноження та поширення грибів.


    1

  1.  



Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові гриби; лишайники;

    1

  1.  



сапротрофніцвільові гриби;
паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини).



  1.  



Значення грибів у природі та  житті людини.


   

  1.  



Міні-проект
Гриби у біосфері та житті людини.

    1


ТЕМАТИЧНА

  1.  



Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів

    1

  1.  



Узагальнення
Будова та життєдіяльність організмів

    1

  1.  



Екскурсія
Вивчення рослинних угруповань.

   





Комментариев нет:

Отправить комментарий