КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
ЗОШ № 65
ПЛЯСЕЦЬКОЙ
ЯНИ СЕРГІЇВНИ
З ПРИРОДОЗНАВСТВА
6 - А
КЛАС
70 ГОДИН НА РІК
5
ГОДИН РЕЗЕРВНІ
2 ГОДИНИ НА ТИЖДЕНЬ
2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.
№ п/п
|
Корек
ція
|
Дата проведення уроку
|
Корек
ція
|
Зміст навчального матеріалу
|
Кіль
кість
годин
|
Примітки
|
|
|
|
|
ВСТУП. ( 4 години+ 1 година -
резервна)
Біологія
– наука про життя.
Основні
властивості живого.
Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності.
Інструкція з БЖ № 29
(В ОКРЕМОМУ ЖУРНАЛІ)
|
1
|
|
|
|
|
|
Різноманітність
життя (на прикладах тварин, рослин,
грибів, бактерій).
|
1
|
|
|
|
|
|
Поняття
про Віруси.
|
1
|
|
|
|
|
|
Науки,
що вивчають життя. Методи вивчення організмів.
|
1
|
|
|
|
|
|
Діагностична контрольна робота.
|
1
|
|
ТЕМАТИЧНА
|
||||||
|
|
|
|
«Інструктаж з БЖД»
Тема
1. Клітина (10 годин)
Клітина
- одиниця живого. Історія вивчення клітини.
|
1
|
|
|
|
|
|
Лупа.
Мікроскоп.
Практична робота:
1.
Будова
світлового мікроскопа та робота з
ним.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Будова
клітини на світлооптичному та електронно-мікроскопічному рівнях.
|
1
|
|
|
|
|
|
Практична робота:
2.Виготовлення
мікропрепаратів шкірки луски цибулі та розгляд її за допомогою оптичного
мікроскопа.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Будова рослинної клітини.
Лабораторне дослідження1:
Будова клітини листка елодеї.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Будова
рослинної і тваринної клітини.
Лабораторне дослідження2:
Рух
цитоплазми в клітинах листка елодеї.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Надходження
речовин у клітину.
|
1
|
|
|
|
|
|
Утворення
нових клітин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Ріст
клітин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Основні положення клітинної теорії.
|
1
|
|
ТЕМАТИЧНА
|
||||||
|
|
|
|
«Інструктаж з БЖД»
Тема
2. Одноклітинні організми. Перехід до
багатоклітинності. ( 8 годин + 1 година - резервна)
Евглена зелена. Амеба,
інфузорія - одноклітинні твариноподібні організми (середовища
існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).
Лабораторне дослідження 3.
Спостереження
інфузорій
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
.
|
|
|
|
|
Малярійний плазмодій, дизентерійна амеба - одноклітинні
паразитичні організми.
|
1
|
|
|
|
|
|
Хламідомонада,
хлорела – одноклітинні водорості (середовища
існування, процеси життєдіяльності, будова, роль у природі).
|
1
|
|
|
|
|
|
Дріжджі – одноклітинні гриби.
|
1
|
|
|
|
|
|
Бактерії
– найменші одноклітинні організми.Їхня роль у природі
та значення в житті людини.
|
1
|
|
|
|
|
|
Вольвокс, губки, ульва – багатоклітинні організми.
|
1
|
|
|
|
|
|
Вольвокс, губки, ульва – багатоклітинні організми.
|
1
|
|
|
|
|
|
Міні-проект (за вибором)
Чому скисає молоко?
Корисний йогурт.
Живі
фільтри.
|
1
|
|
|
|
|
|
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 1 З ТЕМ:
«Клітина»,
«Одноклітинні
організми. Перехід до багатоклітинності».
|
|
|
ТЕМАТИЧНА
|
||||||
|
|
|
|
«Інструктаж з БЖД»
ТЕМА
3. Рослини.(20 годин+ 1 година - резервна)
Рослина
– живий організм.
|
1
|
|
|
|
|
|
Фотосинтез як характерна особливість
рослин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Живлення (мінеральне, повітряне) рослин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Дихання рослин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Рухи рослин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Будова рослини. Клітини рослин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Тканини
рослин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Органи рослин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Корінь: будова, основні функції
(поглинання води та укріплення у ґрунті).
Лабораторне дослідження № 7
Будови коренеплоду (на прикладі моркові).
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Пагін:
будова, основні функції (фотосинтез, газообмін. Ріст, випаровування води. Транспорт речовин)
Лабораторне дослідження 4
Будови пагона.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
Дослідницький практикум
Транспорт речовин по рослині.
|
|
|
|
|
Пагін:
будова, основні функції (фотосинтез, газообмін. Ріст, випаровування води. Транспорт речовин)
Лабораторне дослідження 5
Будови бруньки.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
Дослідницький практикум
Спостереження за розвитком пагона з
бруньки.
|
|
|
|
|
Різноманітність та видозміни вегетативних органів
Лабораторне дослідження 6
Будови цибулини.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
Дослідницький практикум
Дослідження процесу росту
вегетативних органів.
|
|
|
|
|
Розмноження рослин: статеве та нестатеве.
Вегетативне розмноження рослин.
Лабораторне дослідження 7
Будови коренеплоду ( на прикладі моркви)
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
Дослідницький практикум
Вегетативне розмноження рослин.
|
|
|
|
|
Квітка
- орган статевого розмноження.
Лабораторне дослідження 8
Будови квітки
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Суцвіття.
|
1
|
|
|
|
|
|
Запилення.
|
1
|
|
|
|
|
|
Запліднення.
|
1
|
|
|
|
|
|
Насінина.
Лабораторне дослідження 9
Будови насінини
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
Дослідницький практикум
Дослідження умов проростання насіння.
|
|
|
|
|
Плід, поширення плодів.
Лабораторне дослідження 10
Будови плода
«Інструктаж
з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Поняття про класифікацію рослин.
|
1
|
|
|
|
|
|
Міні-проект (за вибором):
Листопад.
Квіти і комахи.
Рослини мандрівники.
Рослини хижаки.
|
|
|
ТЕМАТИЧНА
|
||||||
|
|
|
|
«Інструктаж з БЖД»
Тема 4. Різноманітність рослин. (12 годин)
Водорості (зелені, бурі, червоні, діатомові
Лабораторне дослідження 11
Будова зелених нитчастих
водоростей.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Мохи.
Лабораторне дослідження 12
Будова моху.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Папороті,
хвощі, плауни.
Лабораторне дослідження 13
Будова
папоротей.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Міні-проект
(за вибором)
Як
утворився торф і кам’яне вугілля?
Викопні рослини.
|
1
|
|
|
|
|
|
Голонасінні.
Лабораторне дослідження14
Будова
голонасінних.
«Інструктаж
з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Покритонасінні
(Квіткові).
|
1
|
|
|
|
|
|
Практична робота:
3. Порівняння будови
мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Екологічні
групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).
|
1
|
|
|
|
|
|
Практична робота:
4. Визначення видів
кімнатних рослин, придатних для вирощування в певних умовах.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Життєві форми рослин.
Рослинні угруповання.
|
1
|
|
|
|
|
|
Значення рослин для існування життя на
планеті Земля.
Значення
рослин для людини.
|
1
|
|
|
|
|
|
Екскурсія
Різноманітність рослин свого краю.
|
1
|
|
ТЕМАТИЧНА
|
||||||
|
|
|
|
КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 2
З ТЕМ:
«Рослини»,
«Різноманітність рослин»
|
1
|
|
|
|
|
|
«Інструктаж з БЖД»
Тема
5. Гриби. (9 годин)
Особливості
живлення грибів.
|
1
|
|
|
|
|
|
Особливості
будови грибів: грибна клітина, грибниця, плодове тіло.
Лабораторне
дослідження15
Будова
шапинкових грибів.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Практична робота:
5. Розпізнавання
їстівних та отруйних грибів своєї
місцевості.
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Особливості будови грибів: грибна клітина,
грибниця, плодове тіло.
Лабораторне
дослідження16
Будова
цвілевих грибів (за допомогою оптичного мікроскопа)
«Інструктаж з БЖД»
|
1
|
|
|
|
|
|
Розмноження та поширення грибів.
|
1
|
|
|
|
|
|
Групи грибів: симбіотичні – мікоризоутворюючі шапинкові
гриби; лишайники;
|
1
|
|
|
|
|
|
сапротрофні – цвільові гриби;
паразитичні (на прикладі трутовиків та збудників
мікозів людини).
|
|
|
|
|
|
|
Значення грибів у природі та житті людини.
|
|
|
|
|
|
|
Міні-проект
Гриби
у біосфері та житті людини.
|
1
|
|
ТЕМАТИЧНА
|
||||||
|
|
|
|
Узагальнення
Будова
та життєдіяльність організмів
|
1
|
|
|
|
|
|
Узагальнення
Будова
та життєдіяльність організмів
|
1
|
|
|
|
|
|
Екскурсія
Вивчення
рослинних угруповань.
|
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий