Скопіювати посилання для вставки у веб-документи (на сторінки сайтів):
або додати публікацію в соціальні сервіси:
РЕЄСТР ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ СЕРТИФІКАТІВ МЕТОДИЧНОГО ПОРТАЛУ
Номер сертифікату в реєстрі є посиланням на сторінку з сертифікатом, який можна переглядати, копіювати, друкувати, давати посилання. Назва матеріалу є посиланням на сторінку з публікацією.
Скопіювати посилання для вставки у веб-документи (на сторінки сайтів):
або додати публікацію в соціальні сервіси:
РЕЄСТР ЕЛЕКТРОННИХ ВЕРСІЙ СЕРТИФІКАТІВ МЕТОДИЧНОГО ПОРТАЛУ
Номер сертифікату в реєстрі є посиланням на сторінку з сертифікатом, який можна переглядати, копіювати, друкувати, давати посилання. Назва матеріалу є посиланням на сторінку з публікацією.
Відгуки, пропозиції та зауваження відправляйте на електронну пошту оргкомітету helianthus.gra@gmail.com
Дрогі учасники конкурсу!
2016-03-23
Усі наші завдання є ПРОСТИМИ за знаннями! Варто УВАЖНО прочитати основу завдання, зрозуміти основний лейтмотив і обрати єдину правильну відповідь. Читати треба неквапливо, ДО КІНЦЯ і, головне, не нервуючись. Не допускайте думки на кшталт "Я цього не знаю" чи "Ми такого не вчили". Звичайно, не вчили й не знаємо. Але у тексті завдання є УСЕ, що необхідно для правильної відповіді. Успіхів Вам, наші дорогі колеги!
З повагою і вдячністю за співпрацю Методична комісія конкурсу.
Шановні колеги!
2016-03-23
Пароль для відкриття файлу:7788793
Шановні колеги! Файл із завданнями можна завантажити на персональній сторінці учасника
2016-03-19
ФАЙЛ ІЗ ЗАВДАННЯМИ РОЗМІЩЕНО НА ПЕРСОНАЛЬНИХ СТОРІНКАХ УЧАСНИКІВ КОНКУРСУ "ГЕЛІАНТУС-УЧИТЕЛЬ". КОД ДЛЯ РОЗКРИТТЯ ФАЙЛУ З`ЯВИТЬСЯБЛИЗЬКО 15 ГОДИНИ 23 БЕРЕЗНЯ.ЗАВАНТАЖТЕ ФАЙЛ ЗАЗДАЛЕГІДЬ. ПІСЛЯ ВИКОНАННЯ РОБОТИ ОБОВ`ЯЗКОВОЗБЕРЕЖІТЬ ФАЙЛ, АЛЕ НЕ ПЕРЕЙМЕНОВУЙТЕ ЙОГО. ФАЙЛ З ВІДПОВІДЯМИ ВІДПРАВТЕ НА ЕЛЕКТРОННУ АДРЕСУ ОРГКОМІТЕТУHELIANTHUS.GRA@GMAIL.COMНЕ ПІЗНІШЕ 15:50 23 БЕРЕЗНЯ.
Геліантус-учитель
Пароль для відкриття файлу:7788793
Правильні та розгорнуті відповіді будуть доступні на цій сторінці після опрацювання результатів.
Запрошуємо Вас на Природничий модуль серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти Тренінг №2. «Формування екологічної свідомості школярів на уроках хімії, біології та екології шляхом проектної діяльності» який відбудеться в ЗБЛ №99 31.03.2016 о 10.00.
Якщо Ви відвідаєте усі два заняття тренінгу з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти, то отримаєте сертифікат за пройдені навчання.
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65
Пр.Моторобудівників 26, м.Запоріжжя, 69068, тел. (0612)78-35-91,
E-mail:school-65@ukr.net Код ЄДРПОУ20490224
Подання
Науково – методична рада Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №65 рекомендує матеріали Плясецької Яни Сергіївни, вчителя біології та хімії, спеціаліста I категорії для участі у VII міській виставці педагогічних технологій з номінації: «Компетентнісна освіта: специфіка навчальних предметів»,«Секція «Хімія, біологія, екологія» за темою «Використання методу навчальних проектів та інформаційних технологій у викладанні біології»
„Учитель року” за версією науково-популярного природничого журналу „КОЛОСОК”
першого етапу заочного туру Конкурсу
НОМІНАЦІЇ
ДАТА ПРОВЕДЕННЯ
Початкова школа Фізика
30 січня, 11.00-12.00 30 січня, 12.00-13.00
Біологія Астрономія
27 лютого, 11.00-12.00 27 лютого, 12.00-13.00
Хімія Географія
26 березня, 11.00-12.00 26 березня, 12.00-13.00
4.5. У вказаний час Учасник отримує доступ до банку завдань і обирає одну з номінацій: „ПОЧАТКОВА ШКОЛА”, „ФІЗИКА”, „АСТРОНОМІЯ”, „ХІМІЯ”, „БІОЛОГІЯ”, „ГЕОГРАФІЯ”.
4.6. Кожна номінація передбачає виконання Учасником не менше 30-ти тестових завдань, зміст яких відповідає науковій парадигмі навчального предмету (природознавства у початковій школі, фізики, астрономії, хімії, біології, географії).
4.7. Час виконання завдань обмежений.
4.8. По завершенню виконання завдань кожному Учаснику доводиться до відома результат у балах, час, затрачений ним на виконання завдань, а також таблиця правильних відповідей.
4.9. Переможці першого етапу заочного туру визначаються за кількістю набраних балів та затраченим на виконання завдань часом.
ВСЬГО 30 ЗАВДАНЬ.
УМОВИ ТЕСТУВАННЯ:
ПЕРШІ 20 ПИТАНЬ - НА КОЖНЕ ЗАПИТАННЯ - 1 ВІДПОВІДЬ.
ПИТАННЯ 21-30 - НА КОЖНЕ ЗА ПИТАННЯ - 2 ВІДПОВІДІ.
ЧАС ВИКОНАННЯ РОБОТИ - 45 ХВИЛИН.
ЧАС ВИКОННА МНОЮ РОБОТИ - 44 хв. 48 сек.
МОЇ ДОСЯГНЕННЯ - 32 БАЛИ.
НЕВІРНИХ ВІДПОВІДЕЙ - 7.
ССИЛКА НА ВІРНІ ВІДПОВІДІ НА САЙТІ КОНКУРСА КОЛОСОК.
МОН України оприлюднило наказ № 940 від 16 вересня 2015 року:
Про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ м. Київ
16.09. 2015 № 940
Відповідно до Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602
НАКАЗУЮ:
Провести з 10 по 20 травня 2016 року державну підсумкову атестацію випускників загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня з трьох предметів.
Провести з 1 по 10 червня 2016 року державну підсумкову атестацію випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня з трьох предметів.
Провести з 16 по 30 травня 2016 року державну підсумкову атестацію випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеня з трьох предметів у формі (ЗНО) зовнішнього незалежного оцінювання.
Затвердити переліки навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація, що додаються.
Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Полянського
Міністр Сергій Квіт
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства освіти і науки України 16.09. вересня 2015 року №940
Перелік навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня у 2015/2016 н.р. з 10 по 20 травня 2016 року
Українська мова
Літературне читання
Математика
Перелік навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація випускників загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня у 2015/2016 н.р. з 1 по 10 червня 2016 року
Українська мова
Математика
Українська література; Зарубіжна література; Іноземна мова; Історія України; Всесвітня історія; Правознавство. Практичний курс; Географія; Біологія; Хімія; Фізика; Інформатика; Мова національної меншини*; Інтегрований курс «Література»* (випускники проходять ДПА з одного з зазначених предметів, який обирається педагогічною радою навчального закладу).
* Для випускників загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням або вивченням мов національних меншин
Перелік навчальних предметів, з яких проводиться державна підсумкова атестація випускників ЗНЗ ІІІ ступеня у 2015/2016 н.р. у формі (ЗНО) зовнішнього незалежного оцінювання з 16 по 30 травня 2016 року
Українська мова (ЗНО)
Іноземна мова, (ЗНО)
Математика чи Історія (на вибір) (ЗНО)
ВІДПОВІДНО ДО ЦЬОГО НАКАЗУ – ЗНО З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ.
Основними стратегічними цілями розвитку в України, згідно з Указом Президента України від 20.10.05 р. № 1497/2005 «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», є подальший розвиток країни щодо прискорення впровадження сучасних інформаційно – комунікаційних технологій в усі сфери життєдіяльності суспільства, в т. ч. в освітній процес.
Розробка Національної стратегії обумовлена тим, що у останні два десятиліття у світі спостерігаються значні системні суспільно-економічні перетворення, застосовані на використанні сучасних інформаційно – комунікаційних технологій, нових методів роботи з інформацією.
Новизна запропонованих матеріалів полягає у розробці системи дидактичних та методичних засобів реалізації ідей з використанням новітніх технологій, зокрема проектної технології Intel.
Заслуговує на увагу моя робота по розвитку розумової та творчої діяльності учнів, яка реалізується через систему творчих завдань для команд учнів, які брали участь у проекті.
Модернізація освітньої діяльності навчальних закладів на основі інтеграції традиційних педагогічних та новітніх мультимедійних навчальних технологій, а також створення нового покоління дидактичних засобів навчання.
Вдосконалення методики застосування ІКТ при викладанні конкретних навчальних предметів.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду
Україна має значний потенціал щодо гармонічного входження складовою частиною до глобального інформаційного суспільства.
Застосування новітніх інформаційних технологій дасть можливість забезпечити позитивні зміни в освітньому процесі.
Ось чим була викликана необхідність пошуків в цьому напрямку.
Використання інформаційних технологій може відбуватися різними способами, відповідно до потреб конкретного уроку, рівня володіння різними програмами та наявності сертифікованих програм в навчальному закладі.
Їх можна представити у вигляді схеми:
Використання інформаційній технологій
Використання як у фронтальній, так і в груповій роботі
Використання в індивідуальній роботі
Використання окремих типів файлів (зображення, відео, аудіо, анімації)
Створення власних уроків (інтеграція різних об'єктів в один формат — презентації, веб-сторінки)
Технології проведення мультимедійних уроків передбачає наявність наступних структурних елементів:
1) Мотивації уроку. Часто мотивація містить проблемне питання.
2) Оголошення теми та очікуваних результатів уроку
3) Основна частина уроку - опанування навчальним матеріалом уроку за допомогою мультимедійних засобів навчанні через різноманітні форми роботи.
Мультимедійні технологіі дозволяють розширити межі уроку, включити практичні завдання, не обмежуючись лише викладанням теоретичних засад.
4) Підбиття підсумків уроку включає - рефлексію почуттів (що сподобалось найбільше на уроці), способів діяльності учнів, відтворення основних понять уроку, оцінювання результатів навчальної діяльності. Відповідні слайди з текстовими фрагментами доцільно знову продемонструвати на дошці
Організовуючи роботу над учнівським проектом, вчитель дотримується наступних етапів роботи:
Планування вчителем проекту в межах програми.
Висування ідеї учителем на уроці.
Обговорення ідеї з учнями, висування ними власних ідей.
Формування мікрогруп.
Розподіл завдань у мікрогрупах.
Практична діяльність учнів у межах проекту.
Проміжна перевірка результатів роботи.
Обговорення способів оформлення проекту.
Мультимедійна презентація результатів.
Підсумок роботи над проектом: обговорення результатів, виставлення оцінок, план майбутнього проекту.
Здійснення проекту буде ефективним у разі, якщо задіяти не лише традиційні, а й інші джерела інформації, наприклад педагогічні програмні засоби (ППЗ) навчання, Інтернет-ресурс.
Науково-теоретична база досвіду
Мій досвід сприяє тому, що в учнів виробляються конкретні практичні уміння і навички самостійного здобування навчальної інформації, її аналізу й синтезу з виходом на узагальнення й висновки, продукування й реалізацію власних ідей, втілених у навчальних проектах, що насамкінець сприяє розвитку розумових здібностей учнів. Поштовхом для створення цього досвіду стала програма «INTEL. Навчання для майбутнього», створена фахівцями Інституту комп'ютерних технологій США, оволодіння якою дозволяє ефективно інтегрувати сучасні комп'ютерні технології у процес викладання.
Унікальність програми «INTEL. Навчання для майбутнього», до якої залучено понад 1,75 мільйона вчителів з 35 країн світу, полягає насамперед у тому, що вона :
Підходить для викладання будь-якого предмета,
Адаптується до навчальних стандартів і програм;
Постійно вдосконалюється, збагачуючись досвідом вчителів;
Сприяє засвоєнню важливих для роботи навичок та вмінь
Міністр освіти і науки України Вакарчук Іван Олександрович стверджує: «Ми підтримуємо благодійне сприяння ІNТЕL активному залученню освітніх закладів України до світового Інформаційного простору.
Навички, які дає програми «INTEL. Навчання для майбутнього», - це справді навички для і заради майбутнього,»
Метод проектів не є принципово новим у світовій педагогіці. Він виник у 20-ті роки минулого століття у США (його називали також методом проблем).
Цей метод пов'язують з ідеями гуманістичного напряму в філософії н освіті, висунутими американським філософом і педагогом Дж Дьюї, а також його учнем В.Х.Кілпатріком.
Стисла анотація досвіду
На своїх уроках я впроваджую використання методу навчальних проектів та інформаційних технологій у викладанні біології.
Актуальність досвіду полягає в тому, що нові умови життя вимагають від випускника добре орієнтуватися в інформаційних потоках, приймати самостійні рішення при виборі тих чи інших варіантів поведінки та діяльності.
Отже, такі якості особистості учня школи, як начитаність та орієнтованість, самостійність, різноманітна творча діяльність, у тому числі й пізнавальна, творчий і самостійний підхід до прийняття рішення при виборі, відповідальність за прийняте рішення стають найціннішим капіталом не тільки кожної окремої особи, але й суспільства в цілому.
Результативність впровадження досвіду
Своїми дослідженнями автор показав, що ці задачі можна успішно розв’язати через використання комп’ютерних технологій в навчально-виховному процесі.
Новизна запропонованих матеріалів полягає у розробці системи дидактичних та методичних засобів реалізації ідей з використанням новітніх технологій, зокрема проектної технології Intel.
Практичний матеріал, що ілюструє досвід роботи, повністю відповідає обраній проблемі, всебічно охоплюючи її та розкриваючи шляхи вирішення.
Використання даного досвіду в межах нашої школи показало свою високу результативність значним підвищенням інтересу учнів до біології.
Результати творчого пошуку автора можуть бути впроваджені в практику роботи інших вчителів загальноосвітніх шкіл.
Репрезентація досвіду
Використання даного досвіду в межах нашої школи показало свою високу результативність значним підвищенням інтересу учнів до біології.
Результати творчого пошуку автора можуть бути впроваджені в практику роботи інших вчителів загальноосвітніх шкіл та були розміщені на сайті школи в методичній скарбниці, на сторінці кафедри природничих наук.
Урочна та позаурочна діяльність.
Обмін досвідом та пропагування через різноманітні форми методичної роботи: доповіді та демонстрація наробок на педрадах, методичних об'єднаннях, семінарах-практикумах; консультативна діяльність тощо
ЯНО СЕРГІЇВНО! ВАШ ДОСВІД ЩОДО ВИКОРИСТАННЯІ НФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ ДІЙСНО СПРИЯЄ ЗНАЧНОМУ ПІДВИЩЕННЮ ІНТЕРЕСУ ДО ВАШОГО ПРЕДМЕТУ. БАЖАЮ ВАМ УСПІХУ У ПОДАЛЬШОМУ САМОВДОСКОНАЛЕННІ У ВАШІЙ ПРАЦІ!
Яно Сергіївно! Ваш досвід щодо використанняі нформаційних технологій у викладанні біології дійсно сприяє значному підвищенню інтересу до вашого предмету. Бажаю Вам успіху у подальшому самовдосконаленні у вашій праці!
Досвід роботи з теми: «Використання методу навчальних проектів та інформаційних технологій у викладанні біології»
Провідна педагогічна ідея досвіду Основними стратегічними цілями розвитку в України є подальший розвиток країни щодо прискорення впровадження сучасних інформаційно – комунікаційних технологій в усі сфери життєдіяльності суспільства, в т. ч. в освітній процес. Розробка Національної стратегії обумовлена тим, що у останні два десятиліття у світі спостерігаються значні системні суспільно-економічні перетворення, застосовані на використанні сучасних інформаційно – комунікаційних технологій, нових методів роботи з інформацією. Новизна запропонованих матеріалів полягає у розробці системи дидактичних та методичних засобів реалізації ідей з використанням новітніх технологій, зокрема проектної технології Intel. Заслуговує на увагу моя робота по розвитку розумової та творчої діяльності учнів, яка реалізується через систему творчих завдань для команд учнів, які брали участь у проекті. Модернізація освітньої діяльності навчальних закладів на основі інтеграції традиційних педагогічних та новітніх мультимедійних навчальних технологій, а також створення нового покоління дидактичних засобів навчання. Вдосконалення методики застосування ІКТ при викладанні конкретних навчальних предметів.
Обґрунтування актуальності та перспективності досвіду Україна має значний потенціал щодо гармонічного входження складовою частиною до глобального інформаційного суспільства. Застосування новітніх інформаційних технологій дасть можливість забезпечити позитивні зміни в освітньому процесі. Ось чим була викликана необхідність пошуків в цьому напрямку. Використання інформаційних технологій може відбуватися різними способами, відповідно до потреб конкретного уроку, рівня володіння різними програмами та наявності сертифікованих програм в навчальному закладі. Їх можна представити у вигляді схеми: • Використання інформаційній технологій • Використання як у фронтальній, так і в груповій роботі • Використання в індивідуальній роботі • Використання окремих типів файлів {зображення, відео, аудіо, анімації) • Створення власних уроків (інтеграція різних об'єктів в один формат —презентації, веб-сторінки) Технології проведення мультимедійних уроків передбачає наявність наступних структурних елементів: 1) Мотивації уроку. Часто мотивація містить проблемне питання. 2) Оголошення теми та очікуваних результатів уроку 3) Основна частина уроку - опанування навчальним матеріалом уроку за допомогою мультимедійних засобів навчанні через різноманітні форми роботи. Мультимедійні технологіі дозволяють розширити межі уроку, включити практичні завдання, не обмежуючись лише викладанням теоретичних засад. 4) Підбиття підсумків уроку включає - рефлексію почуттів (що сподобалось найбільше на уроці), способів діяльності учнів, відтворення основних понять уроку, оцінювання результатів навчальної діяльності. Відповідні слайди з текстовими фрагментами доцільно знову продемонструвати на дошці Організовуючи роботу над учнівським проектом, вчитель дотримується наступних етапів роботи: • Планування вчителем проекту в межах програми. • Висування ідеї учителем на уроці. • Обговорення ідеї з учнями, висування ними власних ідей. • Формування мікрогруп. • Розподіл завдань у мікрогрупах. • Практична діяльність учнів у межах проекту. • Проміжна перевірка результатів роботи. • Обговорення способів оформлення проекту. • Мультимедійна презентація результатів. • Підсумок роботи над проектом: обговорення результатів, виставлення оцінок, план майбутнього проекту. Здійснення проекту буде ефективним у разі, якщо задіяти не лише традиційні, а й інші джерела інформації, наприклад педагогічні програмні засоби (ППЗ) навчання, Інтернет-ресурс.
Спасибо большое преподавателю за очень интересный проект. Разработка по теме "Остров Хортица" очень актуальна и познавательная, я её с удовольствием буду использовать на своих уроках биологии и экологии. Удачи и успехов вам в дальнейшей педагогической деятельности.
Дякую за використання сучасних технологій, що робить навчальний процес більш наочним для учнів та поглиблює зацікавленність у вивченні шкільних предметів.
Усі Ви зареєструвалися на нашому сайті www.kolosok.org.ua і залишили Ваші контакти. Хтось з Вас читає журнал „КОЛОСОК”, газету „КОЛОСОЧОК”, хтось бере участь у конкурсі „КОЛОСОК” або організовує його, хтось є учасником І ВсеукраїнськогоІнтернет-конкурсу „УЧИТЕЛЬ РОКУ-2016” за версією журналу „КОЛОСОК”, а гра „KOLOSOK-online” має понад 50 тисяч прихильників. Тому ми вважаємо Вас справжніми друзями. А друзів запрошують на свято!
У цьому році науково-популярному природничому журналу „КОЛОСОК” виповнюється 10 років. Погодьтеся, у такому віці вже можна з’являтися у соцмережах! Ми створили публічні сторінки для тих, хто цікавиться новинами науки і техніки, любить живу природу, дбає про своє здоров’я і провадить (або хотів би!) ЕКОстиль життя. У Вас не вистарчає часу на продуктивне читання? Лише 2-3 хвилини щодня, і Ви будете в курсі природничих новин. Шукайте нас: ВКонтактіhttp://vk.com/kolosok_magazine Facebookhttps://www.facebook.com/kolosok.magazine
22 СІЧНЯ 1919 РОКУ БУЛО ПРОГОЛОШЕНО АКТ ЗЛУКИ УНР І ЗУНР
В Україні сьогодні, 22 січня 2016 р., відзначають День соборності. Це свято щорічно відзначається в Україні з 1999 року і присвечене дню проголошення Акта злуки Української Народної Республіки (УНР) і Західно-Української Народної Республіки (ЗУНР).
Проголошення злуки УНР та ЗУНР відбулося 22 січня 1919 року - у першу річницю IV Універсалу Української центральної ради (УЦР), який проголошує повну незалежність УНР.
Історія Дня Соборності України
Урочисті заходи щодо проголошення "Акту злуки" проходили на Софійській площі в Києві. На масовому вічі посол ЗУНР Лонгін Цегельський передав грамоту Національної ради ЗУНР "Про об'єднання Західноукраїнської Народної Республіки з Великою Східною Україною" голові Директорії УНР Володимиру Винниченку.
Фото: Проголошення Акту злуки на Софійській площі в Києві 22 січня 1919 року
Актом об'єднання стверджувалось об'єднання двох тодішніх держав на основі українських земель у складі Російської та Австро-Угорської імперій в єдину соборну Українську державу, яка відтоді ставала гарантом загальнонаціональних інтересів українців
Втім, хоча об'єднання українських земель відбулося юридично та політично, державне об'єднання не відбулося. В умовах приходу до влади більшовиків військові командири ЗУНР і УНР продовжували відстоювати в першу чергу регіональні інтереси. В результаті 21 квітня 1920 року голова Директорії УНР Симон Петлюра підписав "Варшавський договір", згідно з яким ряд західних територій України відійшли до Польщі. З тих пір кордолни України ще неодноразово "вирівнювалися" зважаючи на геополітичні процеси і остаточно сформувалися лише у 1954 році.
Все ж варто відзначити, що, незважаючи на свою недтривалість, проголошення Акту злуки стало могутнім виявом волі українців до етнічної й територіальної консолідації, свідченням їх самовизначення, становлення політичної нації. Адже це стало першим за 600 років реальним кроком до об'єднання українських земель, що вплинув на подальші національно-політичні процеси в Україні.
Фото: Універсал про Об'єднання УНР і ЗУНР від 22 січня 1919 року
Святкування Дня Соборності України
Одна з наймасштабніших акцій з нагоди Дня соборності України пройшла в 1990 році. 21 січня патріотичні сили організували "живий ланцюг" між Києвом, Львовом та Івано-Франківськом як символ духовної єдності людей східних і західних земель України. За різними оцінками, в акції брало участь від 0,5 до 3 мільйонів українців. В кінці 2000-х років в Україні почали відроджувати традицію створення "живих ланцюгів", що символізують єдність українського народу.
РОЗМІЩЕННЯ НА МЕТОДПОРТАЛІ ТЕМАТИЧНОЙ КОНТРОЛЬНОЙ РОБОТИ З ТЕМИ: "КЛАС РАКОПОДІБНІ, ПАВУКОПОДІБНІ" 2 ВАРІАНТА РОБОТИ, В КОЖНОЙ РОБОТИ ПО 5 РАЗНОРІВНЕВИХ ЗАВДАНЬ
Комментариев нет:
Отправить комментарий