4 СІЧНЯ 2017 РОКУ.
ПРОЕКТ «МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.
Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
Тест-оболонка «My-TestX».
ІІ зимова сесія 4 січня в ліцеї №99
Шановні колеги! Запрошуємо Вас для участі у ІІ зимовій сесії природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти. Тема тренінгу 2: «Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології. Тест-оболонка «My-TestX». Уважно прочитайте списки і знайдіть у якій Ви групі та на який час відбудеться Ваш тренінг. Кожен з Вас буде учасником двох тренінгів, які будуть проводити тренери: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна та Фролова Ольга Миколаївна. Ви має зареєструватися в кожного з тренерів (поставити підпис у кожному листі реєстрації). Нагадую, що природничий модуль містить 6 годин (2 у жовтні - це була осіння сесія; 2 у січні – це зимова сесія та 2 години будуть у березні). За умови, що Ви візьмете участь в усіх тренінгах, Ви отримаєте сертифікат. Будь ласка, будьте уважні і відвідайте усі навчання
(якщо є поважна причина відсутності повідомляйте заздалегідь на мою пошту або за телефоном 0669585323).
З повагою модератор модуля Логінова Н.В.
Науково-методичний центр департаменту освіти і науки
Запорізької міської ради
ПРОЕКТ «МІСЬКІ МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ»
Природничий модуль.
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної хіміко-біологічної освіти.
Тренінг 2«Інформаційно-комунікаційні технології як засоби ефективної підготовки до ЗНО з хімії та біології.
Тест-оболонка «My-TestX».
Дата проведення: 04.01.2017
Місце та час проведення: Запорізький ліцей №99, 10-00
Відповідальний за проведення: Логінова Н. В., модератор модуля
Мета та завдання сесії: - Ознайомити учасників із створенням технічних, педагогічних та організаційних умов формування єдиного інформаційного середовища використовуючи в якості інструментарію хмарні технології. Мета реалізується через наступні завдання:
забезпечення вільного і відкритого доступу до освіти протягом всього життя, з урахуванням інтересів, здібностей та особистих потреб;
формування інформаційно-комунікативних компетентностей створюючи умови для ознайомлення з новим програмним забезпеченням;
формування навичок самостійної, дослідно-пошукової діяльності, використовуючи хмарні технології.
План роботи
10-00 – 10-15 Реєстрація учасників І групи, у кожного з тренерів
10-15 – 11-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
11-00 – 11-45 Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
11-50 -12-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
12-00 Закінчення тренінгу для учасників І групи.
12-00 – 12-15 Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
13-00 – 13-45 Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.
Природничий модуль
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти
І група на 10-00 ЗБЛ №99
1.
|
Акчуріна Надія Леонідівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №84
|
2.
|
Афанасьєва Олена Людвіговна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22
|
3.
|
Бараненко Тетяна Сергіївна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №103
|
4.
|
Биваліна Ліна Євгенівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 52
|
5.
|
Бицина Оксана Валеріївна
|
Запорізький колегіум № 98
|
6.
|
Божко Неля Анатоліївна
|
Запорізька гімназія №6
|
7.
|
Бякова Ірина Володимирівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69
|
8.
|
Василяженко Юлія Анатоліївна
|
Запорізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови №7
|
9.
|
Вецкур Наталія Сергіївна
|
Запорізький навчально - виховний комплекс технічного профілю
|
10.
|
Вітковська Юлія Сергіївна
|
Запорізький колегіум "Елінт"
|
11.
|
Волошина Алла Сергіївна
|
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів №88
|
12.
|
Ганошенко Сергій Анатолійович
|
Запорізький ліцей № 105
|
13.
|
Головатюк Лілія Євгенівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14
|
14.
|
Гостищева Аліна Ігорівна
|
Запорізька гімназія №107
|
15.
|
Грязнов Олексій Геннадійович
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 75
|
16.
|
Гуріна Наталія Григорівна
|
Запорізька гімназія № 45
|
17.
|
Гусєва Ольга Владиславівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30
|
18.
|
Даниленко Лариса Миколаївна
|
Запорізька спеціалізована школа з поглибленим вивченням іноземної мови №7
|
19.
|
Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
|
Запорізький багатопрофільний ліцей № 99
|
20.
|
Димарєва Лілія Миколаївна
|
Запорізький ліцей № 34
|
21.
|
Діброва Юлія Юріївна
|
Запорізька гімназія № 50
|
22.
|
Долгова Ганна Іванівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №37
|
23.
|
Залозна Анна В'ячеславівна
|
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 92
|
24.
|
Ємельянова Лідія Сергіївна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13
|
25.
|
Іванісова Валентина Михайлівна
|
Запорізька гімназія № 11
|
26.
|
Кикоть Олена Анатоліївна
|
Запорізький загальноосвітній багатопрофільний навчально-виховний комплекс № 106
|
27.
|
Кир'ян Лєна Леонідівна
|
Запорізька гімназія №71 з поглибленим вивченням іноземної мови
|
28.
|
Компанієць Олена Олександрівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 49
|
29.
|
Коноваленко Лариса Володимирівна
|
Запорізька гімназія № 93
|
30.
|
Костіна Катерина Ігорівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 54
|
31.
|
Кукоба Ольга Григорівна
|
Запорізька гімназія №28
|
32.
|
Лапшина Наталя Володимирівна
|
Запорізький багатопрофільний ліцей № 62
|
33.
|
Ласинська Ірина Миколаївна
|
Запорізький Академічний ліцей
|
34.
|
Лаура Тетяна Євгенівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12
|
35.
|
Лукашова Тетяна Олександрівна
|
Запорізький колегіум "Мала гуманітарна академія"
|
36.
|
Лук'янова Дар'я Олександрівна
|
Запорізька гімназія №8
|
37.
|
Лянна Світлана Віталіївна
|
Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 108
|
38.
|
Марковцева Марина Іванівна
|
Запорізька гімназія №28
|
39.
|
Міщук Антоніна Олександрівна
|
Запорізький колегіум № 98
|
40.
|
Мосейко Людмила Григорівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 24
|
41.
|
Нечепуренко Оксана Леонідівна
|
Запорізька гімназія № 46
|
42.
|
Ніколаєнко Юлія Григорівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4
|
Природничий модуль
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти
ІІ група на 12-00 ЗБЛ №99
| ||
1.
|
Пантюх Марина Іванівна
|
Запорізький класичний ліцей
|
2.
|
Пефтиц Ольга Леонідівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 51
|
3.
|
Плясецька Яна Сергіївна
|
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
|
4.
|
Поливанюк Оксана Миколаївна
|
Запорізький навчально-виховний комплекс № 63
|
5.
|
Пунько Євгенія Григоріївна
|
Запорізька гімназія № 11
|
6.
|
Ревенко Інна Вікторівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12
|
7.
|
Роговська Світлана Вікторівна
|
Запорізька гімназія № 2 ім. Лесі Українки
|
8.
|
Романенко Катерина Віталіївна
|
Запорізька гімназія № 11
|
9.
|
Рюміна Олена Василівна
|
Запорізький навчально-виховний комплекс № 109
|
10.
|
Савеленко Євгеній Миколайович
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 33
|
11.
|
Саєнко Ірина Миколаївна
|
Запорізька гімназія № 47
|
12.
|
Саєнко Світлана Віталіївна
|
Запорізька спеціалізована школа фізичної культури I-III ступенів № 18
|
13.
|
Свідунович Людмила Миколаївна
|
Запорізький багатопрофільний ліцей № 62
|
14.
|
Селезньова Ірина Павлівна
|
Запорізька гімназія № 93
|
15.
|
Сенькіна Олена Олександрівна
|
Запорізький багатопрофільний ліцей № 99
|
16.
|
Серговська Тетяна Сергіївна
|
Запорізький навчально-виховний комплекс № 77
|
17.
|
Сідорцова Світлана Іванівна
|
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 100
|
18.
|
Совпель Ольга Вікторфівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №97
|
19.
|
Стьопкіна Юлія Юріївна
|
Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 108
|
20.
|
Суторміна Олександра Михайлівна
|
Запорізька гімназія №8
|
21.
|
Сухачова Людмила Василівна
|
Запорізький ліцей "Логос"
|
22.
|
Тарасова Ірина Олександрівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Основа"
|
23.
|
Таркова Марина Дмитрівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69
|
24.
|
Терещенко Лариса Григорівна
|
Запорізький навчально-виховний комплекс № 60
|
25.
|
Тернова Валентина Костянтинівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 30
|
26.
|
Тисленко Людмила Анатоліївна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №41
|
27.
|
Туманян Тетяна Сергіївна
|
Запорізький ліцей № 34
|
28.
|
Устименко Олена Василівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 73
|
29.
|
Федорченко Юлія Михайлівна
|
Запорізький класичний ліцей
|
30.
|
Фесенко Надія Анатоліївна
|
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
|
31.
|
Фролкова Тетяна Костянтинівна
|
Запорізька гімназія №107
|
32.
|
Фролова Ольга Миколаївна
|
Запорізький багатопрофільний ліцей № 99
|
33.
|
Чубич Світлана Володимирівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 49
|
34.
|
Чуйко Наталя МИколаївна
|
Запорізький навчально-виховний комплекс № 77
|
35.
|
Чумак Галина Іванівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №23
|
36.
|
Шабатюк Оксана Вікторівна
|
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 100
|
37.
|
Шама Надія Мефодіївна
|
Запорізький навчально-виховний комплекс № 42
|
38.
|
Шугаєва Євгенія Дармівна
|
Запорізький ліцей № 105
|
39.
|
Шульженко Тетяна Володимирівна
|
Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №17
|
40.
|
Яковенко Ірина Семенівна
|
Запорізький Технічний ліцей
|
41.
|
Яндола Анна Юріївна
|
Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 40 з поглибленим вивченням англійської мови
|
Природничий модуль
Серія природничо-наукових тренінгів з підвищення якості шкільної
хіміко-біологічної освіти
ІІ група
на 12-00 ЗБЛ №99
УЧАСНИКИ ІІ ГРУПИ:
на 12-00 ЗБЛ №99
УЧАСНИКИ ІІ ГРУПИ:
3.
|
Плясецька Яна Сергіївна
|
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
|
30.
|
Фесенко Надія Анатоліївна
|
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
|
ПЛАН РОБОТИ
ІІ ГРУПИ
УЧАСНИКІВ ТРЕНІНГУ
12-00 – 12-15 Реєстрація учасників ІІ групи, у кожного з тренерів
12-15 – 13-00 Тренінг №1
Тренер: Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна «Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій.»
13-00 – 13-45 Тренінг №2
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна «Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
13-50 -14-00 Вільне спілкування та обмін інформації. Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (весняна сесії).
14-00 Закінчення тренінгу для учасників ІІ групи.
Тренери:
Дєнєжкіна Анжеліка Валеріївна
та
Фролова Ольга Миколаївна
та
модератор модуля Логінова Н.В.
КОМАНДА ФАХІВЦІВ ЛІЦЕЮ № 99,
ЯКА ПРОВОДИЛА
МЕТОДИЧНІ НАВЧАННЯ:
Складання оціночних засобів з природничих предметів з використанням інформаційних технологій – Дєнєжкіна А.В.
ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
ЗАДАНИЕ - Создание теста
- Изучите образец теста
- Создайте тест, включающий 9 типов заданий (одиночный выбор, множественный выбор, установление порядка следования, установление соответствия, указание истинности или ложности утверждений, ручной ввод числа, ручной ввод текста, выбор места на изображении, перестановка букв) – по 1 вопросу каждого типа. Таким образом, минимальное число вопросов – 9.
- Заполните поля «Заголовок и описание теста», «Инструкции тестируемому», «Заметки» во вкладке «Параметры теста»
- Сохраните файл. (название файла: ***.MyTest.mtf, где *** - Ваша фамилия на английском)
Помощник
· Запустить редактор тестов MyTestEditor.
· Появится окно создания и редактирования теста.
· С левой стороны окна редактора располагается список заданий.
· Иконки в этом списке характеризуют тип задания.
· Для добавления, удаления, перемещения, изменения типа задания и т.п. служат команды пункта меню «Задание, панель инструментов и соответствующие сочетания клавиш».
· В любой момент можно изменить содержание, тип заданий, порядок заданий в тесте.
· Количество заданий в тесте не ограничено.
1. Для добавления нового заданияв создаваемом/редактируемомтесте выполнить команду:Задание - Добавить… - далее выбираем тип добавляемогозадания:
Задание с одиночным вариантом ответа.
1. В появившемся окне редактирования задания. В поле ввода текста вопроса пишем текст вопроса.
Например:
2. “Кто изображен на рисунке?”.
3. Для добавления рисунка к тексту задания нажимаем кнопочку с зеленым плюсиком
4. Открывается окно обзора файлов компьютера, где нужно выбрать требуемое изображение.
5. Проверить задание, варианты ответа, правильный вариант ответа.
6. Если все верно, то нажимаем кнопку внизу окна «Сохранить задание».
7. Если хотим создать задание заново, нажимаем Сбросить.
Задание с множественным вариантом ответа
Как в предыдущем описании набираем задание, отметив несколько правильных вариантов ответа. В данном случае нужно установить галочки всоответствующих квадратах.
Задание с указанием порядка
Вопрос с указанием порядка предполагает выбор номера следования вариантов из всех предложенных.
Задание на сопоставление
Вопрос на сопоставление предполагает выбор номера соответствующего варианта из всех предложенных.
Задание на указание истинности или ложности утверждений
Вопрос на указание истинности или ложности утверждений предполагает выбор "да" или "нет" для каждого варианта из всех предложенных.
Например: Месяц март ...Алгоритм аналогичен. Ответ – правильное соответствие множеств слева и справа.
Задание на ручной ввод числа
Вопрос на ручной ввод числа предполагает ввод числа в качестве ответа. Правильный ответ может быть задан в виде числа, или в виде числового диапазона. В последнем случае ответ тестируемого считается правильным если он попадает в указанный диапазон.
Задание на ручной ввод текста
Вопрос на ручной ввод текста предполагает введение текстовой строки в качестве ответа.
Можно задать не один, а несколько вариантов ответа. Ответ считается правильным, если совпадает, хоть с одним из вариантов.
Задание на выбор места на изображении
Для ответа на вопрос типа часть изображения необходимо указать точку на изображении.
Если она попадает в указанную область ответ верен.
Укажите пункт меню MyTest для проверки теста на наличие ошибок, ограничение времени на каждое задание
Алгоритм
- Выбрать указанный тип задания.
- Добавление картинки происходит путем нажатия на кнопочку
- Дважды щелкнуть ЛКМ по добавленному изображению появиться панель на ней щелкнуть по кнопке Выделение
- Выделите прямоугольную область - эта область рисунка является правильным ответом
- Сохранить задание.
Задание на перестановку букв
Ответом к этому типу заданий является слово (или текст).
Буквы нужного слова выводятся в отдельных областях и в случайном порядке.
Тестируемый может, щелкая мышью, обменивать буквы местами. Хорошо подходит для детей младшего возраста.
При создании задания этого типа в редакторе просто указывается нужное слово (нужный текст).
Буквы будут показаны тестируемому в случайном порядке автоматически.
ТЕСТЫ
1. Прионы – это модифицированные молекулы:
А) белков
Б) нуклеиновых кислот
В) липидов
Г) углеводов
2. Кто изображен на рисунке:
А) моллюск; б) ракообразное; в) насекомое; г) кольчатый червь
Множественный вариант ответа
3. Для папоротниковидных характерны следующие признаки:
А)улиткообразноепочкосложение; б – членистый стебель; в – сорусы; г – спороносные колоски; д – споры с элатерами.
Задание с указанием порядка
Определите последовательность типов конформации белков в порядке их усложнения
А) мультимер или эпимер из протомеров
Б) полипептидная цепь
В) спираль или складчатый лист
г) компактная глобула
Ответ:1-б, 2-в, 3-г, 4-а
Задание на сопоставление
Установите соответствие между органом дыхательной системы (1-4) та ее составляющей (А-Д)
1. носовая полость
|
а. голосовые связки
|
2. гортань
|
б. хрящевые полукольца
|
3. трахея
|
в. альвеолы
|
4. легкие
|
г. тонкая соединительнотканная трубка
|
д. обонятельные рецепторы
|
Ответ: 1-д; 2-а; 3-б; 4-в
Задание на указание истинности или ложности утверждений
1. Восстановление природной структуры белка – это ренатурация Ответ: да
2. Фермент, расщепляющий белки в желудке – амилаза Ответ: нет
3. Зеленые пластиды растений называются хлоропласты Ответ: да
4. Сердце у ланцетника – трехкамерное Ответ: нет
Задание на ручной ввод числа
Сколько камер в сердце человека Ответ: 4
Задание на ручной ввод текста
Наука, которая изучает грибы, называется Ответ: микология
Задание на выбор места на изображении
Укажите на рисунке клыки
Задание на перестановку букв
Офтальмоскопия
Пример инструкции
Тест состоит из 30 заданий. Задания рекомендуется выполнять по порядку, не пропуская ни одного, даже самого легкого. Если задание не удается выполнить сразу, перейдите к следующему. Если останется время, вернитесь к пропущенным заданиям.В заданиях 1-20 выберите один верный и наиболее полный, по Вашему мнению, ответ. И т.д.
Тренер: Фролова Ольга Миколаївна
«Інтелектуальні ігри по предметам природничого циклу як засіб формування предметної компетентності.»
Полезные ссылки по онлайн интерактивным играм
ФОТОЗВІТ
Комментариев нет:
Отправить комментарий