30 ТРАВНЯ 2018 РОКУ
Аналіз
роботи МО вчителів природничих дисциплін за 2017 – 2018 навчальний рік.
МО в 2017– 2018 навчальному році продовжувало роботу над єдиною
методичною темою «Забезпечення комп‘ютерної підтримки сучасних уроків хімії,
біології, географії, основ здоров’я як засіб реалізації
наступності,перспективності змісту навчання».
План роботи було складено з урахуванням
аналітичної характеристики педкадрів, цілей щодо реалізації методичної теми та
на підставі пропозицій до планування, які були виявлені в ході діагностики
педагогів.
Для реалізації проблемної
теми МО були намічені пріоритетні цілі:
-
підвищення рівня педагогічної майстерності на основі
науково – теоретичного, методичного та індивідуального підходу до педагогічної
діяльності;
-
забезпечення потреб особистості у творчій самореалізації
та інтелектуальному, фізичному розвитку.
Для забезпечення виконання пріоритетних завдань
була спланована робота МО і розглядалися наступні теоретичні питання:
-
педагогічна компетентність вчителів як засіб та умова у
формуванні компетентностей учнів;
-
використання активних, інтерактивних форм, методів,
прийомів роботи на уроках з метою розвитку комунікативної компетентності
школярів;
-
методика використання тестових технологій, організація
тестового контролю на уроках природничих дисциплін;
-
реалізація особистісно – орієнтованого підходу до
навчання школярів з низьким рівнем навчальної компетенції.
Розгляд теоретичних питань доповнювався
практичними заняттями, що позитивно вплинуло на впровадження перспективного
досвіду з цього питання в практику роботи вчителів школи.
Впродовж 2017 – 2018 н.р. здійснювалося
відстеження освітньо – виховного процесу в навчальному закладі № 65.
Моніторинг рівня навченості
проходив за трьома етапами:
І – стартовий;
ІІ – проміжний;
ІІІ – підсумковий.
Це дало можливість провести
узагальнюючу аналітичну роботу з вивчення динаміки навчальних показників
досягнень учнів та визначити позитивні тенденції і резерви розвитку освітньої
системи навчального закладу № 65.
Серед умов, які мали
позитивний вплив на підвищення рівня навчальних досягнень учнів слід
відзначити:
1) розгляд на засіданнях МО
питань, які викликали ускладнення у викладанні для вчителів;
2) надання вчителям
індивідуально – консультативної допомоги;
3) взаємовідвідування
уроків.
Вчителі школи постійно використовують у роботі рекомендації РМЦ, що
позитивно впливає на підвищення рівня навчальних досягнень учнів.
Одним з основних напрямків
роботи МО є робота з обдарованими та здібними учнями. Цілеспрямована робота
педагогічного колективу школи сприяла зростанню зацікавленості педагогів,
батьків, учнів у розвитку творчих здібностей школярів.
Однак поряд з позитивними результатами в роботі МО
є ряд недоліків:
-
недостатній рівень виявлення та впровадження передового
педагогічного досвіду;
-
недостатній рівень навичок самоаналізу вчителів та
самоконтролю учнів;
-
недостатній рівень використання виховного та
розвивального потенціалу уроку;
-
недостатній рівень
позакласної роботи з предметів природничого циклу.
Виходячи з цього МО ставить такі завдання:
1. Роботу МО спрямувати на
всебічний розвиток юної особистості, вдосконалювати методичну культуру кожного
педагога, використовувати його потенціал творчих можливостей.
2. Систематично знайомитись
і впроваджувати в практиці сучасні освітні
технології та інновації.
3. Працювати над розвитком в
учнів самостійного критичного та креативного мислення, здійснювати
індивідуальний підхід до особистості.
4. Проводити систематичну
індивідуальну роботу з обдарованими учнями.
5. Поповнювати «банк ідей»
педагогічною творчістю вчителів.
6. Всебічно розвивати
особистість.
7. Проводити предметні
тижні, шкільні олімпіади з природничих дисциплін.
Комментариев нет:
Отправить комментарий