пятница, 9 октября 2015 г.

МО вчителів природничих наук школи № 65. Засідання 28 серпня 2015 року

                                    методичного обєднання від  28.08.2015р.

Присутні: 6
Відсутні:  0

Розглянуті питання:

1. Аналіз роботи ШМО за 2014-2015 н.р. Аналіз моніторингу навчальних досягнень учнів та ДПА у вчителів-предметників.
                                                                                                     
2. Вивчення і реалізація основних положень і директивних документів про освіту.

3. Планування роботи ШМО щодо забезпечення виконання навчальних програм в умовах впровадження нового Держстандарту освіти. Визначення пріоритетних напрямків роботи.

4. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у 2015-2016 н.р.

4.1. Ознайомлення з листом  МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»
та  додатком  до листа Міністерства  освіти і науки України   від   26.06.  2015 р. №  1/9-305

Утворення груп контролю за адаптацією учнів 5, 10 класів.

4.2. Затвердження плану роботи гуртка «Світ  рослин». Плясецька Я. С. 3 години.
       Затвердження курсу за вибором  «Формування здорового способу життя
       та профілактика ВІЛ/СНІДу» для учнів 8-Б классу. Плясецька Я. С. 0.5  години.
       Затвердження додаткової години з біології для учнів 10 класу. Фесенко Н.А. 1 година.


4.3. Затвердити календарно-тематичне планування для індивідуального навчання з:

- Сиротою Данилом – учнем 7-В класу:
                                                            Вовк В.П.  0,5 години – географія
Плясецька Я.С. 0,75 години – хімія
Плясецька Я.С. 0,75 години – біологія
Куц В.В. 0,5 години – основи здоров'я
Богданов В.А. 0,25 години – образотворче мистецтво.


- Сахнюком Ярославом – учнем 7-В класу:
                                                            Вовк В.П.  0,5 години – географія
Плясецька Я.С. 0,5 години – хімія
Плясецька Я.С. 0,75 години – біологія
Куц В.В. 0,25 години – основи здоров'я
Богданов В.А. 0,25 години – образотворче мистецтво.

 - Печерським Кирило – учнем 11-А класу:
Фесенко Н.А. 0,75 годин – біологія
Фесенко Н.А. 0,5 годин –   хімія
Фесенко Н.А. 0,25 годин – екологія

4.4. Дотримання вимог щодо ведення ділової документації та оформлення класних журналів відповідно до наказу по школі №_________ та інструкцій щодо ведення журналів відповідної форми.
4.5. Затвердити календарне планування для учнів, що входять до резерву та можуть підвищити рівень навчальної компетентності.

5. Дотримання техніки безпеки на уроках та практичних заняттях з природничих дисциплін.
 
По першому питанню виступила: 
Розсохач С.О. з аналізом роботи ШМО за 2014-2015 н.р. ЗД з НВР Король О.В. з аналізом моніторингу навчальних досягнень учнів та ДПА у вчителів-предметників.

По другому питанню виступила:
            ЗД з НВР Король О.В. з переліком та оголошенням змісту основних положень і директивних документів про освіту.

По третьому питанню виступила:
            Фесенко Н.А. та Розсохач С.О.  з пропозиціями по плануванню роботи ШМО.

По четвертому питанню виступила:
Плясецька Я.С. познайомила з інструктивно-методичними рекомендаціями, щодо викладання предметів у 2015-2016 н.р.
Розсохач С.О.  та Плясецька Я.С. про особливості календарного планування предмету географії, біології  та хімії в 7 класі.
            Богданов   В. А. -   про адаптацію учнів в  5 класах.
            Фесенко Н.А. про адаптацію учнів в  10 класах.
Король О.В. – надання змоги вчитися хворим учням за індивідуальним графіком.

По п’ятому питанню виступила:
            ЗД з НВР Куц В.В. про інструкції з техніки безпеки та ведення журналів інструктажів з природничих дисциплін.

Винесені рішення:

1. Затвердити план роботи МО з доповненням.

2. Вчителям-предметниками спрямувати методичну роботу на забезпечення виконання навчальних програм в умовах впровадження нового Держстандарту освіти.

3. У викладанні навчальних предметів дотримуватися методичних рекомендацій щодо викладання навчальних предметів у 2015-2016  н.р. викладених у листі МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»  та  додатком  до листа Міністерства  освіти і науки України   від   26.06.  2015 р. №  1/9-305

4. Затвердити план роботи гуртка «Світ рослині». Плясецька Я.С. 3 години.
    Затвердження план роботи курсу за вибором  «Формування здорового способу життя
    та профілактика ВІЛ/СНІДу» для учнів 8-Б классу. Плясецька Я. С. 0.5  години.
    Затвердження план роботи додаткової години з біології для учнів 10 класу.
     Фесенко Н.А. 1 година.
5. Затвердити календарно-тематичне планування для індивідуального навчання з:
- Сиротою Данилом – учнем 7-В класу:
                                                            Вовк В.П.  0,5 години – географія
Плясецька Я.С. 0,75 години – хімія
Плясецька Я.С. 0,75 години – біологія
Куц В.В. 0,5 години – основи здоров'я
Богданов В.А. 0,25 години – образотворче мистецтво.
- Сахнюком Ярославом – учнем 7-В класу:
                                                            Вовк В.П.  0,5 години – географія
Плясецька Я.С. 0,5 години – хімія
Плясецька Я.С. 0,75 години – біологія
Куц В.В. 0,25 години – основи здоров'я
Богданов В.А. 0,25 години – образотворче мистецтво.

 - Печерським Кирило – учнем 11-А класу:
Фесенко Н.А. 0,75 годин – біологія
Фесенко Н.А. 0,5 годин –   хімія
Фесенко Н.А. 0,25 годин – екологія






Керівник МО:       Плясецька Я.С.______________________________________



                                                                Фотозвіт





Комментариев нет:

Отправить комментарий