четверг, 23 сентября 2021 г.

 23 ВЕРЕСНЯ 2021 РОКУ.

 Семінар 

«Сучасні підходи до оцінювання навчальної діяльності учнів на уроках основ здоров’я»


Участь у роботи семінару 
вчителя з ОЗ ЗЗШ № 65
Плясецької Яни Сергіївни.

Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 31 грудня 2020 року № 555 «Про науково-методичний супровід професійного розвитку педагогічних та керівних кадрів закладів освіти Запорізької області у міжкурсовий період на базі комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради у 2021 році» 23 вересня 2021 року відбудеться семінар «Сучасні підходи до оцінювання навчальної діяльності учнів на уроках основ здоров’я».
До участі запрошуються керівники Р(М)МО/Р(М)МЦ вчителів основ здоров’я, а також учителі основ здоров’я закладів освіти усіх типів.
Форма проведення – дистанційна. 
Початок о 16.00.
Для участі у семінарі просимо зареєструватися: https://forms.gle/T1xTS48n4MrwwJKk9
Приєднатися до семінару можна за посиланням:

Просимо, приєднуючись до віртуального кабінету, вказати повне ім’я у форматі: Прізвище, Ім’я (кирилицею).
Керівник семінару – Півненко Юлія Володимирівна (0675849482).



























Комментариев нет:

Отправить комментарий