вторник, 30 августа 2022 г.

 


30 СЕРПНЯ 2022 РОКУ

ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТУ ЗА УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ

18 СЕРПНЯ 2022 РОКУ

370 учасників вебінару.
До уваги вчителів, які викладатимуть у 5 класі курс “Здоров’я, безпека та добробут” за підручником О. Шиян, О. Волощенко, В. Дяківа, О. Козак, А. Седоченко!
Методична служба “Світич” запрошує вас на безоплатний вебінар, присвячений початку навчального року. Готуйте ваші запитання до авторів підручника.
Тема зустрічі: Розпочинаємо викладання курсу “Здоров’я, безпека та добробут” у 5 класі.
✓ Вебінар відбудеться у четвер, 18 серпня, з 12:00 до 13:30 на платформі Zoom.
✓ Спікери — автори Державного стандарту базової середньої освіти, модельної навчальної програми та підручника “Здоров’я, безпека та добробут”.
✓ Участь у вебінарі буде засвідчена Сертифікатом учасника.
✓ Умови участі: безоплатно.

Шановна Яно Сергіївно!

Надсилаємо документ, який засвідчує вашу участь у вебінарі “Розпочинаємо викладання курсу «Здоров’я, безпека та добробут» у 5 класі” (спікери: Олена Шиян, Алевтина Седоченко, Василь Дяків, Ольга Волощенко, Олександра Козак), що відбувся 18 серпня 2022 року.

Сертифікат № 73773022

Приєднуйтеся до фейсбук-групи “Здоров’я, безпека та добробут в НУШ” — не пропускайте важливих оголошень!

Фейсбук-група

Дякуємо, що навчаєтеся з нами.

Усе буде Україна!

--
З повагою
Методична служба “Світич”


СЕРТИФІКАТ

https://upsh.com.ua/php/courses/certificate.php?certid=73773022





Комментариев нет:

Отправить комментарий