понедельник, 24 октября 2016 г.

25 ЖОВТНЯ. Методичні навчання природничий модуль в ліцеї №105

Методичні навчання 

природничий модуль 

25 жовтня

в ліцеї №105


УЧАСТЬ 
У МЕТОДИЧНИХ НАВЧАННЯХ
ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ФЕСЕНКО НАДІЇ АНАТОЛІЇВНИ,
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.


Списки по групам на методичні навчання
25 жовтня в Запорізькому ліцеї №105

Група №2

Прізвище, ім'я, по батькові участника
Повна назва навчального закладу (ЗНЗ)
Особиста електронна адреса (не навчального закладу)

            Плясецька Яна Сергіївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
1977m2@rambler.ru







Група №3

Прізвище, ім'я, по батькові участника
Повна назва навчального закладу (ЗНЗ)
Особиста електронна адреса (не навчального закладу)

7.    Фесенко Надія Анатоліївна
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 65
<nadija_fesenko@ukr.net>


Науково-методичний центр департаменту освіти і науки
Запорізької міської ради
Природничо-науковий тренінг: «Хмарні технології як засіб формування предметної компетентності на уроках хімії та біології»
Дата проведення: 25.10.201
Місце та час проведення: Запорізький ліцей №105, 10-00
Відповідальний за проведення:  Логінова Н. В., методист НМЦ
Мета та завдання сесії: - Ознайомити учасників із створенням технічних, педагогічних та організаційних умов формування єдиного інформаційного середовища використовуючи в якості інструментарію хмарні технології. Мета реалізується через наступні завдання:
*                забезпечення вільного і відкритого доступу до освіти протягом всього життя, з урахуванням інтересів, здібностей та особистих потреб;
*                формування інформаційно-комунікативних компетентностей створюючи умови для ознайомлення з новим програмним забезпеченням;
*                створення умови для формування в учнів стійких навичок самоосвітньої діяльності використовуючи для цього хмарні технології;
*                формування навичок самостійної, дослідно-пошукової діяльності,  використовуючи хмарні технології.
План роботи
9-45 – 10-10   Реєстрація учасників по групам, у кожного з тренерів
10-10 – 10-50 Тренінг №1
1 група - І тренер: Ганошенко Сергій Анатолійович «Використання хмарних технологій та ВЕБ-сервісів на уроках хімії» каб. Хімії
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, почтуgmail.com
2 група - ІІ тренер: Бицина Оксана Валеріївна «Хмарні технології в школі при вивченні хімії» каб. Фізики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: блокнот, ручку
3 група - ІІІ тренер: Міщук Антоніна Олександрівна «Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» каб. Інформатики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, блокнот, ручку
10-50 – 11-00 Перехід. Реєстрація учасників по групам, у кожного з тренерів
11-00 -11-40 Тренінг №2
3 група - І тренер: Ганошенко Сергій Анатолійович «Використання хмарних технологій та ВЕБ-сервісів на уроках хімії» каб. Хімії
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, почтуgmail.com
1 група - ІІ тренер: Бицина Оксана Валеріївна «Хмарні технології в школі при вивченні хімії» каб. Фізики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: блокнот, ручку
2 група - ІІІ тренер: Міщук Антоніна Олександрівна «Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» каб. Інформатики
Учителям пришедшим на тренинг при себе иметь: планшет или гаджет, блокнот, ручку
11-40 -11-50 Підведення підсумків та інформація про наступні тренінги (зимова та весняна сесії).
11-50 -12-00 Вільне спілкування та обмін інформації.
12-00 Закінчення тренінгу.

А я хочу как ветер петь
И над землей лететь
Но так высока и так близка
Дорога в облака

1. 
Учитель ХХ1 века. Какой он?
 2. Что такое «Облако»?
Cloud computing (англ. cloud – облако, метафоричное название Интернета; computing – вычисления) – «облачные вычисления» – концепция «вычислительного облака», согласно которой программы запускаются и выдают результаты работы в окно стандартного веб-браузера на локальном ПК, при этом все приложения и их данные, необходимые для работы, находятся на удаленном сервере в Интернете.

  3.Облачные технологии и облачные сервисы. В чем отличие?
  4,Использование облачных технологий на уроках химии  
  5. Vivat информатика!


ФОТОЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ НАВЧАНЬ 
ПО ГРУПАМ
2 група - 
ІІ тренер: 
Бицина Оксана Валеріївна 
«Хмарні технології в школі при вивченні хімії» 
каб. Фізики
10.00-11.00





























3 група - 
ІІІ тренер: 
Міщук Антоніна Олександрівна 
«Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» 
каб. Інформатики
10.00-11.00







2 група - 
ІІІ тренер: 
Міщук Антоніна Олександрівна 
«Створення віртуального навчального середовища, як передумова взаєморозвитку педагога і учня» 
каб. Інформатики
11.00-12.00






















3 група - 

І тренер: 

Ганошенко Сергій Анатолійович 

«Використання хмарних технологій та

 ВЕБ-сервісів на уроках хімії» 

каб. Хімії

11.00-12.00






Комментариев нет:

Отправить комментарий