суббота, 23 сентября 2017 г.

21 ВЕРЕСНЯ 2017 РОКУ. Конкурс соціальної реклами в рамках Всесвітньої кампанії ТЕС-2017

21 ВЕРЕСНЯ 2017 РОКУ

Конкурс соціальної реклами в рамках Всесвітньої кампанії ТЕС-2017


ПодобаєтьсяПоказати більше реакцій
Коментувати

http://rm.pp.net.ua/news/navchalni_zakladi_zaporizkoji_oblasti_zaproshujutsja_do_uchasti_v_konkursi_socialnoji_reklami_v_ramkakh_vsesvitnoji_kampaniji_tes_2017/2017-09-08-1113

Навчальні заклади Запорізької області запрошуються до участі в Конкурсі соціальної реклами в рамках Всесвітньої кампанії ТЕС-2017
Що? - Обласний конкурс хвилинних відеороликів (соціальної реклами)
Хто? - Творчі учні шкіл Запорізької області та їх наставники
Де? - У всіх школах Запорізького регіону, які мають небайдужих до тематики конкурсу сучасних педагогів-лідерів.
Коли? - З 10 вересня по 2 жовтня 2017 року
Для чого? - Для участі у Всесвітній кампанії "ТЕС-2017"
Організатори - МЕГО "Мама-86-Запоріжжя", ДЮЕГО "Республіка Мрія"
Очікувані результати - Підвищення обізнаності у питаннях забезпечення безпеки для навколишнього середовища та для здоров'я людей, яка повязана з впровадженням технологій органічного господарювання за європейськими стандартами та з формуванням компетенцій органічного споживання громадян.

ПОЛОЖЕННЯ
про Обласний конкурс соціальної аудіовізуальної реклами (відеороликів)
«Про здоров’я пам’ятай, органічне обирай!» 

до Всесвітнього «Зеленого тижня» - Тижня екологічного споживача - 2017
Постійна адреса цього Положення в Інтернеті
http://em.at.ua/2017/polozhennja_pro_konkurs.pdf
I. Загальні положення.
1.1. Це Положення визначає статус, цілі, категорію учасників і порядок організації та проведення Конкурсу Обласного конкурсу соціальної аудіовізуальної реклами (відеороликів)
«Про здоров’я пам’ятай, органічне обирай!»
1.2. Місце проведення: загальноосвітні навчальні заклади Запорізької області.
1.3. Конкурс відбудеться в рамках Всесвітнього Тижня екологічного споживача (ТЕС), який
щороку проводиться в 25 країнах світу в перший тиждень жовтня (у 2017 році – з 2 по 8 жовтня).
1.4. ТЕС в Україні координує Всеукраїнська екологічна громадська організація «МАМА-86». ТЕС в Запорізькому регіоні координує Міська екологічна громадська організація «Мама-86-Запоріжжя»
II. Цілі конкурсу:
- Популяризація органічного споживання засобами авторських аудіо-візуальних медіатекстів (відеороликів), створених учнями шкіл під керівництвом медіапедагогів, вчителів, т’юторів, менторів, керівників гуртків, батьків, класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області.
- Знайомство цільових аудиторій:
*    з принципом здоров'я - органічне сільське господарство зберігає і зміцнює здоров'я ґрунту, рослин, тварин і людини як єдине і неподільне ціле - здоров'я екосистеми;
*    з принципом екологічності - органічне сільське господарство засноване на живих екосистемах та природних циклах, працює спільно з ними, наслідує їх приклад і правила і допомагає зберегти їх цілісність і гармонію;
*    з принципом турботи - органічне сільське господарство засноване на зберігаючих методах зростання рослин і на відповідальному підході до охорони здоров'я і благополуччя нинішнього і майбутніх поколінь і навколишнього середовища в цілому.
- Ознайомлення потенційних аудиторій з поняттям «органічні продукти» і з тим, як їх розпізнавати.
III. Організатори та учасники конкурсу.
3.1. Організатори Конкурсу: Запорізька міська екологічна громадська організація «Мама-86-Запоріжжя», Дитячо-юнацька екологічна громадська організація «Республіка Мрія» ЗНВК №19, Орхуський центр Запорізької області, Шкільний медіахолдинг «Вісник Мрії - новий формат» Запорізького НВК № 19.
3.2. У конкурсі можуть брати участь учні загальноосвітніх навчальних закладів Запорізької області без обмежень по віковим категоріям та їх педагоги і батьки в якості керівників-консультантів.
IV. Основні функції організаторів, оргкомітету та журі конкурсу
4.1. Організатори формують склад оргкомітету та журі конкурсу, забезпечують інформаційно-комунікаційне супроводження процесу проведення конкурсу.
4.2. Оргкомітет:
інформує про терміни проведення конкурсу;
формує склад журі;
реєструє учасників;
визначає переможців;
організовує нагородження переможців та учасників.
V. Порядок та умови проведення конкурсу.
5.1. Обласний конкурс проводиться у два етапи:
1. підготовчий,
2. підсумковий.
5.1.1. У ході підготовчого етапу з 10 вересня по 2 жовтня 2017 року педагоги проводять інформаційно-просвітницькі кампанії, які включають проведення роз’яснювальних уроків з теми органічного виробництва та споживання, формують творчі групи учасників Конкурсу, допомагають учасникам розробити концепцію конкурсного проекту аудіовізуальної соціальної реклами, його сценарій, визначають ресурси та строки виконання робіт, відстежують якість виконання робіт, приймають конкурсні продукти у вигляді посилання на сайті youtube.com, де всі проекти розміщуються учасниками.
5.1.2. На другому підсумковому етапі керівники заповнюють узагальнюючу таблицю-заявку, в яку вносять відомості про авторів проекту, навчальний заклад та посилання на проект, та надсилають заявку на електронну адресу оргкомітету.
5.2. Заповнена таблиця-заявка відправляється на електронну адресу оргкомітету vestnikm@gmail.com до 2 жовтня 2017 року (дедлайн).
5.3. Форму заявки можна завантажити за адресою посилання:
http://em.at.ua/2017/forma_zajavki_na_uchast_tes-2017.docx
5.4. Заявки з посиланнями на конкурсні проекти своєчасно розглядаються журі Конкурсу у дистанційному режимі.
5.5. Учасники Конкурсу - автори аудіовізуальної соціальної реклами – надають оргкомітету право некомерційного використання  відеороликів та право публікації відеороликів на сайтах міжнародного web-видавництва «Вісник Мрії».
5.6. Для оцінювання конкурсних роликів створюється журі, до складу якого входять представники оргкомітету і партнерів Конкурсу.
5.7. На другому підсумковому етапі (5-6 жовтня) журі дистанційно оцінює роботи, визначає і погоджує переможців.
VI. Вимоги до аудіовізуальних проектів соціальної реклами: 
6.1.    Для участі в Конкурсі приймаються відеоролики в будь-якому жанрі та у наступному форматі: посилання на опубліковане відео на сайті youtube.com з хронометражем не більше однієї хвилини;
6.2.    Не допускається використання у відео будь-яких об'єктів авторських прав (графічних об'єктів, логотипів, торгових марок, творів образотворчого мистецтва, літературних та/або музичних творів і т.д.), права на які належать третім особам і не отримані Учасником Конкурсу в порядку, установленому чинним законодавством України;
6.3.    Учасник надає посилання на відеоролик в електронному вигляді в заявці на участь. Наступні зміни, доповнення або заміна відеоролику не допускаються.
6.4.    Кінцевим строком подачі відеороликів на конкурс є 2 жовтня 2017 року
6.5.    Відеоролик за змістом має відповідати меті конкурсу, зазначеної у другому розділі цього Положення:
6.6.    При створенні відеороликів не можна використовувати чужі матеріали, лише у випадку, якщо Ви маєте на це дозвіл (пісні, уривки відео, фото, та ін.).
6.7.    При створенні відеороликів у якості фонового аудіоряду можна використовувати безкоштовні файли сервісу за адресою посилання:https://www.youtube.com/audiolibrary/music 
6.8.    Не можна зображати у своєму відео людину без її згоди на це. Всі особи зображені у відео повинні надати усну згоду на поширення відеороликів.
VIІ. Нагородження переможців
7.1. Переможці та учасники Обласного конкурсу нагороджуються електронними (PDF) дипломами та сертифікатами ВЕГО «МАМА-86».
7.2. Переможці та учасники завантажують дипломи та сертифікати на офіційному сайті «ТЕС в Запорізькій області» http://vestnikm.wix.com/tec2015
7.3. Співзасновники Обласного конкурсу та стейкхолдери (бізнес та інші зацікавлені
сторони) мають право вручати спеціальні призи переможцям Конкурсу.
7.4. Електронні сертифікати переможців і учасників з логотипами Всеукраїнської екологічної громадської організації «МАМА-86», Шведського товариства охорони природи (ініціатори ТЕС на міжнародному рівні), Всесвітньої кампанії ТЕС та партнерів проекту Обласного конкурсу публікуються на сайті Обласного конкурсу за адресою посилання:http://vestnikm.wix.com/tec2015
7.5. Учасники та переможці Конкурсу отримують статус партнерів Міської екологічної громадської організації «Мама-86-Запоріжжя» та Дитячо-юнацької екологічної громадської організації «Республіка Мрія» та підключаються до регіональної розсилки цих організацій з метою залучення до майбутніх спільних природоохоронних та інформаційно-просвітницьких проектів.

Додатково:
Соціа́льна рекла́ма — інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання матеріального прибутку.
Соціальна реклама спрямована на зміну моделей суспільної поведінки і залучення уваги до проблем соціуму. Вона є різновидом соціального продукту (у США та Європі для позначення традиційно використовується термін PSA — public service announcement), істотно відрізняється від державної і політичної реклами. Соціальна реклама включає в себе інформаційні, популяризаторські й соціальні послуги.

Соціальна реклама є одночасно видом мистецтва, компонентом соціальної політики та механізмом впливу на формування громадської думки. 
Найчастіше замовниками такої реклами виступають державні органи або некомерційні організації, а рекламні агентства і розповсюджувачі реклами у ряді випадків виготовляють і розміщують її на безвідплатній основі або за зниженими цінами.
В Україні одним з найважливіших явищ, в рекламній сфері є щорічний Національний Фестиваль соціальної реклами. I-й Національний Фестиваль соціальної реклами відбувся в Києві в 2005 році. З моменту появи Фестиваль став головною подією в сфері соціальної реклами України. Його мета - привернути увагу до соціальної реклами, як до важливого явища суспільного життя.

Про органічні продукти. 
Відповідно до законодавства нашої країни традиційна продукція виготовляється за загальноприйнятими технологіями виробництва с / г продукції, де можна використовувати будь-які хімічні засоби захисту, синтетичні мінеральні добрива, консерванти, штучні барвники, стимулятори росту, гормони, антибіотики, ароматизатори, стабілізатори, підсилювачі смаку і т .п.

Маркування «сертифікований органічний» споживачеві говорить про те, що продукт харчування або товар не містить.
При виробництві органічної продукції контроль йде по всьому ланцюжку виробництва - від поля до прилавка. Кожен інгредієнт перевірений і має документи. Сертифікація для виробника, фермера проводиться щорічно.
При органічному виробництві зберігається цілісність і поживні якості продуктів.
Крім того, органічне землеробство - це захист навколишнього середовища і збереження природного різноманіття, а органічне тваринництво і птахівництво - це вільний випас, органічні натуральні корми, забезпечення природних умов утримання.

Більш детально: http://vestnikm.wix.com/tec2015
Категория: Новости - Вестник Мечты | Просмотров: 200 | Добавил: rm | Теги: органічні продукти,соціальна рекламатестиждень екологічного споживачаобласний конкурс | Рейтинг: 5.0/2
Всего комментариев: 0
avatar

Комментариев нет:

Отправить комментарий