среда, 17 октября 2018 г.

17 ЖОВТНЯ 2018 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ



Вебінар 

«Створення хронік на уроках: інструменти та можливості» 

Початок рівно о 18:00

ЛЕКТОР - Кривко Наталія продемонструє специфіку роботи різних ресурсів, що допоможуть створити якісні таймлайни.


  




Кривко Наталія
Полтавська гімназія №33 Полтавської міської ради Полтавської області, учитель інформатики та математики, І категорія (зараз атестуюся на вищу, вчителя-методиста), педстаж - 11 років
  • Переможниця міського, обласного та учасниця Всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року» в номінації «Інформатика».
  • Учасниця конкурсу Global Teacher Prize.
  • Лауреат Всеукраїнського конкурсу сучасних освітян від Івана Іванова та провідних компаній «Умію вчити!» від Центра нової освіти Івана Іванова.
  • Учасниця та спікерка вчительських сесій на 1, 2, 3 Міжнародних (не) конференцій EdCamp Ukraine 2015, 2016, 2017 (м. Харків).
  • Працювала у команді mini-EdCamp Poltava 2018, допомогала в організації mini-EdCamp Poltava 2017 (с. Ковалівка).
  • Проводить заняття для вчителів Полтавської області на базі ПОІППО ім. Остроградського (Творча майстерня Наталії Кривко).



Про вебінар
Кращий спосіб розповісти про будь-які події в хронологічному порядку - зібрати їх в наочний ланцюжок. Можна супроводити такою хронікою лекцію з історії мистецтва або разом з класом відновити біографію знаменитого вченого.
Таймлайн - інструмент для створення навчального матеріалу в хронологічній послідовності.
Хроніку можна перетворити на захоплюючу історію, яка урізноманітнить ваш урок. А використання подібних сервісів в якості проектної роботи сприяє розвитку в учнів пізнавального інтересу, критичного мислення, вміння аналізувати, класифікувати навчальний матеріал і т.д.
Таймлайн в освіті може бути корисний в наступних випадках:
  • Навчальний матеріал є історією того чи іншого явища, факту, події.
  • Необхідно продемонструвати технологію процесу.
  • Потрібно проілюструвати зв'язок між тими чи іншими елементами навчального матеріалу.
  • Візуалізувати подання навчального матеріалу.
  • Організувати проектну роботу учнів.
План вебінару:
  1. Використання хронік в освітньому процесі
  2. Особливості роботи із сервісами по створенню стрічок часу



























ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ВЕБІНАРУ




ВІДЕО ДО ВЕБІНАРУ




СВІДОЦТВО




Комментариев нет:

Отправить комментарий