17 ЖОВТНЯ 2018 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЙ ЯНИ СЕРГІЇВНИ
«Створення хронік на уроках: інструменти та можливості»
ЛЕКТОР - Кривко Наталія продемонструє специфіку роботи різних ресурсів, що допоможуть створити якісні таймлайни.
Кривко Наталія
Полтавська гімназія №33 Полтавської міської ради Полтавської області, учитель інформатики та математики, І категорія (зараз атестуюся на вищу, вчителя-методиста), педстаж - 11 років
- Переможниця міського, обласного та учасниця Всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року» в номінації «Інформатика».
- Учасниця конкурсу Global Teacher Prize.
- Лауреат Всеукраїнського конкурсу сучасних освітян від Івана Іванова та провідних компаній «Умію вчити!» від Центра нової освіти Івана Іванова.
- Учасниця та спікерка вчительських сесій на 1, 2, 3 Міжнародних (не) конференцій EdCamp Ukraine 2015, 2016, 2017 (м. Харків).
- Працювала у команді mini-EdCamp Poltava 2018, допомогала в організації mini-EdCamp Poltava 2017 (с. Ковалівка).
- Проводить заняття для вчителів Полтавської області на базі ПОІППО ім. Остроградського (Творча майстерня Наталії Кривко).
Про вебінар
Кращий спосіб розповісти про будь-які події в хронологічному порядку - зібрати їх в наочний ланцюжок. Можна супроводити такою хронікою лекцію з історії мистецтва або разом з класом відновити біографію знаменитого вченого.
Таймлайн - інструмент для створення навчального матеріалу в хронологічній послідовності.
Хроніку можна перетворити на захоплюючу історію, яка урізноманітнить ваш урок. А використання подібних сервісів в якості проектної роботи сприяє розвитку в учнів пізнавального інтересу, критичного мислення, вміння аналізувати, класифікувати навчальний матеріал і т.д.
Таймлайн в освіті може бути корисний в наступних випадках:
- Навчальний матеріал є історією того чи іншого явища, факту, події.
- Необхідно продемонструвати технологію процесу.
- Потрібно проілюструвати зв'язок між тими чи іншими елементами навчального матеріалу.
- Візуалізувати подання навчального матеріалу.
- Організувати проектну роботу учнів.
План вебінару:
- Використання хронік в освітньому процесі
- Особливості роботи із сервісами по створенню стрічок часу
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДО ВЕБІНАРУ
ВІДЕО ДО ВЕБІНАРУ
СВІДОЦТВО
Комментариев нет:
Отправить комментарий