6 ЛЮТОГО 2020 РОКУ.
ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
ВІЗИТІВКА
ТА ЗВІТ ДІЯЛЬНОСТІ
КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК
ЗА 2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
https://drive.google.com/file/d/1ep7jZWQyc9M9u1PglopQEdQ8EBPCV3Fy/view?usp=sharing
6 ЛЮТОГО 2020 РОКУ.
ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ
«Презентація шкільного методичного об'єднання вчителів природничих наук»
Аналіз
складу МО вчителів природничих наук 2019 – 2020 н.р.
Всього: 5
вчителів.
Кваліфікаційний
рівень:
Вища кваліфікаційна категорія – 3
вчителя:
Фесенко Н.А. – вчитель-методист,
Заслужений вчитель України, Відмінник освіти.
Розсохач С. О. - старший вчитель
Куц В. В.- старший вчитель
І кваліфікаційна категорія
– 1 вчитель:
Плясецька Я.С.
Категорія «Спеціаліст» - 1 вчитель:
Кузьменко О.М.
|
Природничий цикл наук, що вміщує
хімію, біологію, географію, основи здоров’я, природознавство, формує науковий світогляд молодої
людини, побудований на науково доведених фактах, теоріях, явищах природи. Саме
в цьому полягає значення природничого циклу, його важливість поряд з іншими
дисциплінами.
На початку 2019-2020 навчального
року було сплановано роботу МО вчителів природничого циклу, де передбачено
орієнтацію на інноваційні технології, інтерактивні методи підготовки й
проведення уроків та позакласних заходів, екологічне виховання учнів. Успішній
роботі кафедри сприяло мобільне реагування на виклики сучасної української
школи, впровадження елементів STEM–освіти, активна робота із обдарованими учнями,
проведення цілого ряду позакласних заходів, які в більшій мірі відкривають
можливості дітей та сприяють підвищенню інтересу гімназистів до природничих
дисциплін.
Позитивним моментом в роботі вчителів методичного
об’єднання є використання в своїй роботі
інтерактивних технологій та різних методичних засобів. Практично кожен вчитель
нашої кафедри активно під час навчального процесу використовує можливості
інтернет-ресурсів, хмарні сервіси в освітньому просторі, вчителі підвищують
свій фаховий та методичний рівень, ведуть власні блоги, на яких публікують
досягнення в роботі.
МО в 2019– 2020 н.р. продовжувало
роботу над єдиною методичною темою «Забезпечення комп‘ютерної підтримки
сучасних уроків хімії, біології, географії, основ здоров’я як засіб реалізації
наступності, перспективності змісту навчання».
План роботи було складено з
урахуванням аналітичної характеристики педкадрів, цілей щодо реалізації
методичної теми та на підставі пропозицій до планування, які були виявлені в
ході діагностики педагогів.
Для
реалізації проблемної теми МО були намічені пріоритетні напрямки у роботі:
- підвищення якості
освіти (продовжити системну роботу щодо формування в учителів нового
педагогічного мислення, готовності сприйняти і використовувати в роботі
компетентнісний підхід, продуктивні, особистісно-розвивальні технології,
сучасні педагогічні ідеї, перспективний педагогічний досвід;
- упроваджувати
сучасні інформаційні ефективні технології аналітичної діяльності, здійснювати
управління якістю освіти на основі даних базового моніторингу;
- забезпечити
методичний супровід стандартизації базової та повної загальної середньої
освіти, до профільного навчання в основній школі, профільного навчання в
старшій школі;
- провести
всебічний аналіз результатів освітнього процесу з хімії, біології,
географії, забезпечення вчителями досягнення всіма учнями рівня держаного
стандарту освіти, створення умов для навчання на академічному та профільному
рівнях учням з високими навчальними можливостями;
- провести оцінку нових
освітніх технологій і методик, які використовують вчителі;
- підготувати
рекомендації на допомогу учням і батькам для найкращого засвоєння відповідних
предметів, організації домашньої самостійної роботи, дотримання режиму праці та
відпочинку;
- підвищення якості
викладання:
- удосконалювати
педагогічну майстерність шляхом поточного та перспективного планування
самоосвітньої діяльності;
- створювати умови
для реалізації особистісно-зорієнтованого підходу до навчання, виховання та
розвитку особистості учнів;
- широко
використовувати на практиці інноваційні форми і методи роботи, засобами навчання
розвивати і виховувати національно-патріотичну особистість;
- вивчати,
узагальнювати, впроваджувати в практику роботи елементи передового
педагогічного досвіду;
- організувати
проектну творчу діяльність вчителів;
- удосконалення виховного
процесу, позакласної роботи з учнями (активізувати діяльність зі збагачення
змісту, форм і методів позакласної роботи з учнями, спрямованої на розвиток і
активізацію пізнавального інтересу, формування патріотичної особистості,
формування позитивної «Я»-концепції школярів;
- розвивати співпрацю вчителів,
учнів, батьків;
- реалізація особистісно
орієнтованого, діяльнісного, системного, творчого підходів до організації
виховного процесу на засадах проектної педагогіки;
- співпраця з органами
учнівського самоврядування, дитячими громадськими організаціями.
Для
здійснення цієї роботи вирішувалися наступні завдання:
1. Неухильно
виконувати Державні стандарти освіти загальної середньої освіти з метою
побудови навчального процесу на основі компетентнісного і діяльнісного
підходів до навчання учнів.
2. Вести
самоосвітню діяльність щодо зростання рівня теоретичних знань з питань
формування навченої, впевненої та успішно соціалізованої в громадському
суспільстві особистості.
3.Забезпечувати
досягнення всіма учнями рівня державного стандарту освіти, створювати належні
умови для навчання на високому рівні учнів з високими навчальними можливостями.
4.Підготовити
аналітичний матеріал для обговорення педагогічним коллективом (звіт
діяльності кафедри)
5.Спрямувати роботу
МО на підвищення якості навченості учнів на основі проблемного аналізу даних
моніторингових досліджень рівня предметної підготовки, результатів ДПА, через
технологізацію навчального процесу і впровадження компетентнісно-діяльнісного
підходу до навчання.
6.Надавати
рекомендації учням і батькам для найкращого засвоєння відповідних
предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, організації домашньої
самостійної роботи, дотримання режиму праці та відпочинку.
7.Продовжувати
працювати над питаннями психолого-педагогічного супроводу навчання і розвитку
учнів, збереження психічного і фізичного здоров’я учнів через
впровадження життєзберігаючих технологій навчання.
8.Підготувати,
провести і проаналізувати відкриті уроки, заняття, які демонструють реалізацію
компетентнісного підходу до навчання, нестандартні форми і методи навчання,
володіння новими технологіями, спрямованими на розвиток особистості учня, його
компетентностей для успішної соціалізації в суспільстві.
Метою підготовчого
етапу роботи над проблемою була психологічна підготовка
педагогічного колективу МО до участі у роботі над проблемою; подолання
стереотипів їх мислення, усвідомлення своїх можливостей у педагогічній
діяльності, постановка і усвідомлення завдань.
Учителі ШМО неухильно
виконують Державні стандарти освіти загальної середньої освіти з метою побудови
навчального процесу на основі компетентнісного і діяльнісного
підходів до навчання учнів.
Членами ШМО були
опрацьовані вимоги нормативно –правових документів МОН України, ДОІППО щодо
викладання предметів у 2019/2020 навчальному році. В практичній
діяльності постійно використовується компетентнісно-діяльнісний підхід до
навчання учнів, методологія комп’ютерного навчання, продуктивні
технології, інтерактивні техніки, тьюторство, спрямовані на розвиток
особистості учня, підвищення ефективності та якості освіти.
Комментариев нет:
Отправить комментарий