воскресенье, 3 октября 2021 г.

 

 3 ЖОВТНЯ 2021 РОКУ.
ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТІВ.

САМООСВІТНЯ РОБОТА 
ВЧИТЕЛІВ ОСНОВ ЗДОРОВ
КУЦ ВІКТОРІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ,
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ

СЕМІНАР
23 ВЕРЕСНЯ 2021 РОКУ
«СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ОСНОВ ЗДОРОВ’Я»

Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Запорізької обласної державної адміністрації від 31 грудня 2020 року № 555 «Про науково-методичний супровід професійного розвитку педагогічних та керівних кадрів закладів освіти Запорізької області у міжкурсовий період на базі комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради у 2021 році» 23 вересня 2021 року відбудеться семінар «Сучасні підходи до оцінювання навчальної діяльності учнів на уроках основ здоров’я».
До участі запрошуються керівники Р(М)МО/Р(М)МЦ вчителів основ здоров’я, а також учителі основ здоров’я закладів освіти усіх типів.
Форма проведення – дистанційна. 
Початок о 16.00.
Для участі у семінарі просимо зареєструватися: https://forms.gle/T1xTS48n4MrwwJKk9
Приєднатися до семінару можна за посиланням:

Просимо, приєднуючись до віртуального кабінету, вказати повне ім’я у форматі: Прізвище, Ім’я (кирилицею).
Керівник семінару – Півненко Юлія Володимирівна (0675849482).








 

Комментариев нет:

Отправить комментарий