25 ЖОВТНЯ 2021 РОКУ.
САМОСВІТНЯ РОБОТА
ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ
ЗЗШ№ 65
ФЕСЕНКО НАДІЇ АНАТОЛІЇВНИ,
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.
УЧАСТЬ У ВЕБІНАРІ
НА САЙТІ https://naurok.com.ua
Урок біології з елементами STEM – реальний шлях до успіху
Інноваційні напрямки освіти, зокрема STEM, із кожним днем стають усе популярнішими. І це не дивно, адже саме такий підхід дозволяє зацікавити учнів точними науками та зробити сам процес навчання більш жвавим та оригінальним. STEM забезпечує виконання таких завдань, як підтримка та розвиток допитливості дітей, демонстрація зв’язку між наукою, технологіями, інженерією, математикою та повсякденним життям. Упроваджуючи STEМ-освіту на уроках біології, дитина отримує набагато більше автономності. За рахунок неї вона вчиться бути самостійною, приймати рішення та брати за них відповідальність. Навички критичного мислення та глибокі наукові знання, отримані в результаті навчання за STEM, дозволяють дитині вирости новатором – двигуном розвитку людства. Людина, яка змалку навчилася робити вірогідні припущення та імпровізувати, експериментувати та аналізувати результати, досягне успіху незалежно від подальшого шляху.
Зміст
- STEM-урок – практична перевірка теоретичних знань та відпрацювання навичок.
- Технологія «Біологічний конструктор».
- Робота за LEGO-технологією, або як набір «Шість цеглинок» можна використати на уроках біології.
- Використання розмальовок – ефективний спосіб повторити вивчений матеріал.
- Біологічні фразеологізми, або чи ростуть груші на вербі?
Очікувані результати: Учасники вебінару ознайомляться з прикладами використання елементів STEM на уроках біології, поповнять свій арсенал знань «родзинками» STEM-технологій, а також отримають практичні поради щодо використання елементів STEM-освіти на уроках біології.
учителям біології та інших природничо-математичних дисциплін, учителям-предметникам, учителям початкової школи, адміністраторам закладів освіти, учням та їхнім батькам.
Комментариев нет:
Отправить комментарий