четверг, 24 ноября 2016 г.

23 ЛИСТОПАДА. УЧАСТЬ У ВОКШОПІ З ХІМІЇ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ ЗОШ № 65 ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.

18 ЛИСТОПАДА. 

Завдання для воркшопу

з хіміі
для 
вчителя біології та хімії 
Плясецької Яни Сергіївни.






От
Наталья Логинова
Кому:
kat.costina2013a@mail.ru,

yuliya.nikolaenko.1970@mail.ru,

Lina Byvalina,

Алексей Грязнов,

Татьяна Серговская
  ... еще 12
Завдання для воркшопу
 1 файл, 130 КБ
Шановні колеги! Вітаю Вас, Ви зареєструвалися на воркшоп "Розв язання хімічних задач", для роботи на цьому воркшопі Вам необхідно прийти 23 листопада о 14-20 в Академічний ліцей, де Вас зустрінуть тренера: Ласинська Ірина та Яковенко Ірина. Воркшоп це колективна творча діяльність і щоб вона була успішна висилаю Вам завдання, які підготували тренера на засідання. Дуже просимо Вас роздрукувати завдання (обов язково мати перед собою тексти завдань) та поможливості їх розв язання. Нагадую Вам, що Воркшоп є активним розвиваючим методом групової роботи. Кожен з учасників приходить на воркшоп зі своїм унікальним і неповторним досвідом, отриманим у процесі життєдіяльності, і таким же індивідуальним поглядом і ставленням до тих чи інших проблем, завдань. Воркшоп допомагає актуалізувати досвід, наявний в групі і інтегрувати на основі існуючих ресурсів новий погляд і розуміння розглянутої проблеми. Таким чином, воркшоп допомагає стати всім його учасникам після закінчення більш компетентними, ніж на початку. Якщо Ви дома опрацюєте, розв яжете деякі задачі, а все що буде не зрозуміло, або має декілька варіантів розв язання - доопрацюєте на самому воркшопі в означений час. Основні відмінності воркшопу від заходів іншого типу – висока інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід і особисте переживання. Бажаю успіхів та до зустрічи.

Модератор модуля Логінова Н. В.

Завдання по хімії дл...
Скачать  130 КБ
ВОРКШОП Хімія, 7 клас
Тренер: Ласинська Ірина Миколаївна (Академічний ліцей)
1.Григорович (№5, с.41);  §4, «Речовини та їхні фізичні властивості».
Назвіть  процеси зміни агрегатного стану:А) із твердого в рідкий;     Б) із рідкого в газоподібний;В) із твердого в газоподібний;    Г) із рідкого у твердий;   Д) із газоподібного в рідкий.
2.Григорович (№4, с.80); §11, «Масова частка елемента в речовині».Маса води на Землі оцінюється такою, що приблизно дорівнює 1,45∙10¹ тонн. Обчисліть, яка маса атомів Гідрогену й Оксигену міститься в цій  масі води.
3. Григорович (№8, с.104); §14, «Фізичні та хімічні явища».
Наведіть приклади хімічних реакцій із повсякденного життя, які відбуваються:А) при постійному нагріванні; Б) після первинного нагрівання; В) під дією світла; Г) зі зміною забарвлення.
4. Григорович (№5, с.129);  § 17, «Добування і зберігання кисню».У хімічну склянку налили розчин гідроген пероксиду масою 400 г і додали дрібку манган (ІV) оксиду. Після завершення виділення бульбашок газу в склянці залишилася вода масою 375 г. Обчисліть масу виділеного кисню.
5. Григорович (№2, с.168); §25, «Проблема чистої води».У який спосіб видаляють розлиту нафту з водойм?
 6.Буринська (№4, с.56); §9, «Масова частка елемента в складній речовині».Яку масу заліза можна добути з червоного залізняку масою 2т, якщо масова частка FeO в ньому становить 70 % (можливими  втратами знехтувати)?

7. Буринська (№8*, с.56); §9, «Масова частка елемента в складній речовині».
Склади на свій розсуд пряму й обернену задачі для розрахунків за формулою
CrO.
8. Попель (№220, с. 176); §30, «Значення води і водних розчинів».
 Обчисліть масу сульфур(IV) оксиду, що потрапить у повітря під час
спалювання 1 т вугілля, в якому масова частка Сульфуру становить
6 %. Припустіть, що сполуки Сульфуру, наявні у вугіллі, повністю
вступають у відповідні реакції з утворенням сульфур(IV) оксиду.
9.Савчин (№7, с. 136);  §19, «Взаємодія кисню зі складними речовинами».
Під час згоряння фосфору масою 124 г утворився фосфор(V)
оксид масою 284 г. Обчисліть, яка маса кисню
вступила в реакцію.
10.Ярошенко (№7, с.121);  §25, «Добування та збирання кисню. Поняття про каталізатори. Реакція розкладу».
Воркшоп.  Хімія, 8 клас (за новою програмою)
Тренер: Яковенко Ірина Семенівна (Технічний ліцей)

1.     Елемент, вищий оксид якого відповідає формулі RО3, утворює сполуку з Гідрогеном, що містить 2,47% Гідрогену. Назвіть цей елемент. (О.В.Григорович Хімія 8 клас с.37 Тема 1.Періодичний закон і Періодична система хімічних елементів. Будова атома.)

2.     Хімічні елементи А, Б і В належать до головних підгруп ІІ, І і І груп відповідно. Хімічні елементи А і Б належать до одного періоду й утворюють один з одним дві сполуки: одна здатна горіти, а інша – ні. Сполуки цих трьох елементів поширені в природі й застосовуються у виробництві будівельних матеріалів. Назвіть ці елементи. (О.В.Григорович Хімія 8 клас с.42 Тема 1.Періодичний закон і Періодична система хімічних елементів. Будова атома.)

3.     Елемент І групи головної підгрупи утворює сполуку з Бромом, розплав якої під дією електричного струму розкладається на прості речовини. Визначте вихідну речовину, встановіть тип хімічного зв’язку, кристалічної ґратки та складіть електронну формулу цього елемента, якщо його масова частка складає 0,223. (С.В. Василенко Хімія 8 клас с.84 Тема 2. Хімічний зв'язок і будова речовини)

4.     Під час консервування огірків чи томатів у трилітрову банку додають 3 столові ложки кухонної солі. Обчисліть число йонів Натрію та Хлору у цій порції. Відомо, що у столовій ложці міститься 3,1∙1023 частинок натрій хлориду NaCl(С.В. Василенко Хімія 8 клас с.92 Тема 3 Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами)

5.     У процесі фотосинтезу зелені рослини поглинають вуглекислий газ і виділяють необхідний для людини й більшості живих істот кисень. Обчисліть число молекул карбон (ІV) оксиду, що поглинають тополя та липа, якщо за літо тополя поглинає 44 кг вуглекислого газу, липа –16 кг(С.В. Василенко Хімія 8 клас с.115 Тема 4. Основні класи неорганічних сполук)

6.     Маринад для огірків містить оцтову кислоту, масовою часткою 0,6%, та кухонну сіль – 7%. Обчисліть, скільки потрібно взяти 9%-го розчину оцту та кухонної солі для приготування 3 лмаринаду. Вважайте, що густина маринаду – 1г/мл. (С.В. Василенко Хімія 8 клас с.129 Тема 4. Основні класи неорганічних сполук)

7.     Газ, що під час  розчинення у воді утворює кислоту, має відносну густину за повітрям 1,17. Складіть формулу цієї кислоти. Як називають її солі? Складіть рівняння добування цього газу з простих речовин. (О.В.Григорович Хімія 8 клас с.192 Тема 4. Основні класи неорганічних сполук)

8.     Складіть рівняння реакцій добування не менш ніж семи солей, використовуючи такі реактиви: ртуть, цинк, хлорид на кислота, фосфор (V) оксид, магній оксид, арґентум (І) нітрат, барій карбонат, ферум (ІІІ) гідроксид. (О.В.Григорович Хімія 8 клас с.227 Тема 4. Основні класи неорганічних сполук)

9.     Суміш барій оксиду та купрум (ІІ) оксиду масою 40 г прореагувала з водою. При цьому утворився луг масою 34,2 г. Обчисліть масові частки оксидів у суміші. (С.В. Василенко Хімія 8 клас с.165 Тема 4. Основні класи неорганічних сполук)

 






23 ЛИСТОПАДА.

УЧАСТЬ У ВОКШОПІ 

З ХІМІЇ

ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ 

ЗОШ № 65

ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.



Воркшоп з теми:"Розв язання хімічних задач"

23 листопада.

 Час початку вокшопа - 14-20.

Місце проведення вокшопу - Академічний ліцей.

Тренера по проведенню вокшопу: 

Ласинська Ірина та Яковенко Ірина.


 Воркшоп це колективна творча діяльність і щоб вона була успішна висилаю Вам завдання, які підготували тренера на засідання. Дуже просимо Вас роздрукувати завдання (обов язково мати перед собою тексти завдань) та поможливості їх розв язання. Нагадую Вам, що Воркшоп є активним розвиваючим методом групової роботи. Кожен з учасників приходить на воркшоп зі своїм унікальним і неповторним досвідом, отриманим у процесі життєдіяльності, і таким же індивідуальним поглядом і ставленням до тих чи інших проблем, завдань. Воркшоп допомагає актуалізувати досвід, наявний в групі і інтегрувати на основі існуючих ресурсів новий погляд і розуміння розглянутої проблеми. Таким чином, воркшоп допомагає стати всім його учасникам після закінчення більш компетентними, ніж на початку. Якщо Ви дома опрацюєте, розв яжете деякі задачі, а все що буде не зрозуміло, або має декілька варіантів розв язання - доопрацюєте на самому воркшопі в означений час. Основні відмінності воркшопу від заходів іншого типу – висока інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід і особисте переживання. 

Бажаю успіхів та до зустрічи.

Модератор модуля Логінова Н. В.


ФОТОЗВІТ ВОКШОПУ:






















































СЕРТИФІКАТ ЗА УЧАСТЬ




Комментариев нет:

Отправить комментарий