25-26 ВЕРЕСНЯ 2019 РОКУ
ПРОХОДЖЕННЯ
ОН-ЛАЙН КУРСУ
- Тиждень 1. Модуль 1. Булінг (цькування) як явище, його форми та учасники
Джерела
МОДУЛЬ 1 Джерела
- Anti-Defamation League and the Survivors of the Shoah Visual History Europe.
- Dan Olweus, "Peer Harassment: A Critical Analysis and Some Important Issues," in Peer Harassment in School, ed. J. Juvonen and S. Graham (New York: Guilford Publications, 2001): 3-20.
- Emotional and behavioral disorders of children and adolescents/ World mental health day. A Global World Mental Health Education Program of The world Federation for Mental Health, 2003.
- Evaluating the Effects of the Olweus Bullying Prevention Program on Middle School Bullying.
- Garrett Anne G. Bullying in American schools: causes, preventions, interventions. — McFarland, 2003. — P. 172.
- Halstead David. The bully around the corner: changing brains — changing behaviors. — Brain Power Learning Group, Canada, 2006. — P. 151
- How Bullying Affects Children.
- Indicators of School Crime and Safety: 2016, The National Center for Education Statistics (NCES).
- Kowalski,RobinM., Limber,SusanP., Agatston, Patricia W. Cyberbulling: bullying in the digital age. –Oxford: Blackwell Publishing Ltd, 2008. – 218 p.
- Predictors of Bullying and Victimization in Childhood and Adolescence: A Meta-analytic Investigation,” Clayton R. Cook, PhD, Louisiana State University; Kirk R. William, PhD, Nancy G. Guerra, EdD, Tia E. Kim, PhD, and Shelly Sadek, MA, University of California, Riverside; School Psychology Quarterly, Vol. 25, No.2.
- Randall P. Bullying in Adulthood: Assessing the Bullies and Their Victims / P.Randall. – Florence, KY, USA: Brunner-Routledge, 2001. – Загол. з екрану. – Мова англ.
- Randall P. Bullying in Adulthood: Assessing the Bullies and Their Victims / P.Randall. – Florence, KY, USA: Brunner-Routledge, 2001. – Загол. з екрану. – Мова англ.
- Rose, C. A., & Espelage, D. L. (2012). Risk and protective factors associated with the bullying involvement of students with emotional and behavioral disorders. Behavioral Disorders, 37, 133–148.
- Socioeconomic Status and Bullying: A Meta-Analysis. Neil Tippett BSc, and Dieter Wolke Ph.D.
- The 2013 National School Climate Survey. The Experiences of Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender Youth in Our Nation’s Schools, by Joseph G. Kosciw, Ph.D. Emily A. Greytak, Ph.D. Neal A. Palmer, Ph.D. Madelyn J. Boesen, M.A.
- The 2013 National School Climate Survey. The Experiences of Lesbian, Gay, Bisexual and Transgender Youth in Our Nation’s Schools, by Joseph G. Kosciw, Ph.D. Emily A. Greytak, Ph.D. Neal A. Palmer, Ph.D. Madelyn J. Boesen, M.A.
- The Stages of Bullying.
- Барліт А.Ю. Форми і методи подолання (мінімізації) соціально-педагогічної та психологічної проблеми булінгу в освітньому середовищі / А.Ю.Барліт, О.О.Барліт // Горизонти освіти. – 2012. – №2. – С. 44-46.
- Булінг – важлива проблема для дітей в Україні. ЮНІСЕФ розпочинає кампанію проти булінгу.
- Булінг: ми всі можемо допомогти це зупинити. Посібник для батьків учнів початкових і середніх шкіл. Весна 2013. – 10 с.
- Буллинг со стороны учителя.
- Воронцова Е. Програма «Профілактика та подолання булінгу у закладах освіти»
- Діти за гратами — суспільство хворе, «Социум» 28.10.2008.
- Коли вашу дитину цькують. Посібник для батьків.
- Комплект освітніх програм «Вирішення конфліктів мирним шляхом. Базові навички медіації». – К. – 2018. – 140 с.
- Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів «Безпечний простір» : навчально-методичний посіб. - Київ : НаУКМА, ГЛІФ Медіа, 2017. - 208 с.
- Король А. Причини та наслідки дослідження явища булінгу // Відновне правосуддя в Україні. – 2009. – № 1 – 2. – 190 с.
- Лейн Д.А. Школьная травля (буллинг).
- Малкіна-Пих І. Г. Психологічна допомога в кризових ситуаціях. - М.: Изд-во Ексмо, 2005. - 960 с.
- Мірошниченко А. В. Насильство в сім’ї [Електронний ресурс] / А. В. Мірошниченко // Правова освіта. Сайт Головного управління юстиції у Кіровоградській області.
- Навчально-методичний посібник «Організація роботи з розв'язання проблеми насильства в школі». К:. Huss, 2011. – 96 с.
- Найдьонова Л.А. Кібер-булінг або агресія в інтернеті: способи розпізнання і захист дитини / Л.А.Найдьонова //Методичні рекомендації / Серія: На допомогу вчителю. Вип. 4. – К., 2011. –34 с.
- Насильство щодо дітей в Укрїні : всеукраїнське опитування громадської думки / за ред. С. Павлиш, Т. Журавель. -- К.:, вид-во ФОП Клименко, 2015. -- 146 с.
- Небезпечні квести для дітей: профілактика залучення / Методичні рекомендації. – К.: ТОВ «Агентство «Україна», 2017. – 76 с.
- Кацалап В.В., Савкова І.О .Програма тренінгових занять «СТОП- Булінг» орієнтована на профілактику насилля в шкільному середовищі.
- Результати опитування U-Report, яке проводилось у травні 2016 р.
- Сайт stopbullying.com.ua, UNICEF.
- Служба социального обеспечения в сфере образования. Буллинг. (http://www.education-support.org.uk/russian/ parents/education-welfare-service/bullying/)
- Спираль буллинга.
- Стоп шкільний терор. Особливості цькувань у дитячому віці. Профілактика та протистоянні булінгу. – 2017. – С. 84.
- Цькування у школі. Наслідки знущання і для жертви, і для агресора.
- Що українці знають і думають про права людини: загальнонаціональне дослідження / [І. Бекешкіна, Т.Печончик, В.Яворський та ін.]; під заг. ред. Т. Печончик. – Київ, 2017. – 308 с.
Тест 1
Перед вами тест 1 на оцінку для закріплення знань після першого модулю. Оцінка за цей тест буде враховуватися для отримання сертифікату: ви можете отримати до 20 балів за його виконання!
Зверніть, будь ласка, увагу на те, що кожне запитання передбачає декілька відповідей.
Технічні налаштування
Шановні слухачі, зверніть, будь ласка, увагу, що даний тест складається з питаннь різної складності, тому за них дається різна кількість балів, і вони згруповані у три різні групи. У зв'язку з цим вам необхідно вибрати правильні відповіді в кожній з груп питань та натиснути кнопку "Перевірка" (для кожної групи окремо), щоб відправити Ваші відповіді на перевірку і отримати бали за кожен з них.
Для виконання завдання у вас є 2 спроби! Скористайтесь кнопкою «Перевірка» для того, щоб надіслати вашу відповідь на перевірку. Після використання першої спроби ви можете змінити відповіді та завершити тестування, натиснувши кнопку «Остаточна відповідь».
Якщо після натискання на кнопку "Перевірка" ви бачите зелену зірочку, то це означає, що ви "частково правильно" відповіли на питання і бали зарахували пропорційно. Якщо ви бачите зелену галочку - значить, все вірно.
Кнопка «Зберегти» знадобиться в тому випадку, якщо вам потрібно зробити паузу та відійти від комп'ютера (ваші відповіді не будуть відправлятися на перевірку та збережуться). Після цього ви маєте можливість закінчити виконання тесту.
Також будьте уважні: повторні спроби пройти тест обнуляють попередні спроби його виконання. Тобто,- якщо ви отримали позитивний результат і вирішили повторно пройти тестування, але отримали менше балів, то результат попередньої спроби вже не буде доступний, а буде зараховуватись новий результат.
Шановні слухачі курсу, ми вдячні за питання, поради, рекомендації, знайдені неточності! Завдяки вам ми покращили формулювання дискусивних питань в тестах цього навчального тижня та додали додаткові спроби для їх проходження. Якщо ви хочете покращити результат, пройдіть, будь ласка, тест повторно, а якщо ви задоволені результатом, ви можете продовжувати навчання та опановувати матеріали.
Якщо вас настільки зацікавив матеріал, що ви вирішили поділитись думками стосовно питань тестів та висловити свої враження, значить ми недарма працювали над цим курсом і він потрібний вам, ви будете передавати отримані знання та використовувати їх на практиці в роботі чи навчанні. Закликаємо і надалі брати активну участь у обговореннях!
Щиро бажаємо отримати знання і задоволення від навчання!
Команда курсу «Протидія та попередження
булінгу (цькуванню) в закладах освіти»
булінгу (цькуванню) в закладах освіти»
Комментариев нет:
Отправить комментарий