12 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ.
Дані про теми
самоосвіти вчителів
МО природничих
наук
на
2019 – 2020 навчальний рік.
№ з/п
|
П.І.Б.
|
Тема
|
Реалізація
|
1.
|
Фесенко Н.А.
|
Використання
STREAM - технології в
процесі викладання біології, хімії, екології.
|
1.Повідомлення.
2.Відкриті уроки.
3.Виступи на
педрадах.
4.Участь у
семінарах.
|
2.
|
Плясецька Я.С.
|
Дослідницька діяльність як засіб формування
ключових
компетентностей учнів.
|
1.Повідомлення.
2.Створення мультимедійних уроків з біології в 7 та 8 класах.
3.Створеня Qr-тестів та завдань з курсу хімії 7 класу.
4.Використання інтерактивних вправ на платформі LearningApps.org
5.Виступи на педрадах.
6.Участь у конкурсах.
|
3.
|
Куц В.В.
|
Формування
інформаційно-комунікативних компетентностей учнів в умовах забезпечення
наступності між середньою та старшою ланкою під час викладання курсу
«Основи
здоров’я».
|
1.Виступи на
педрадах.
2. Повідомлення.
3.Створення
роздаткового матеріалу.
|
4.
|
Розсохач С.О.
|
Розвиток екологічної компетентності на уроках географії.
|
1.Вивчення теорії.
2.Повідомлення.
3.Виступи на
педрадах.
4.Участь у
семінарах.
|
5.
|
Кузьменко О.М.
|
Використання методу
проектів на уроках природознавства та біології
|
.Вивчення теорії.
2.Повідомлення.
3.Виступи на
педрадах.
4.Участь у
семінарах.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий