вторник, 12 ноября 2019 г.


12 ЛИСТОПАДА 2019 РОКУ.
ІННОВАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ
КАФЕДРИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК
2019-2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.

Назва інновації, яка впроваджується вчителями МО
З якого предмету
Інформація про вчителя/групу вчителів, які впроваджують інновацію.



"STREAM – технології, Qr-коди та інтерактивні вправи на платформі LearningApps.org   (на етапі розробки)"
Біологія,
хімія
Фесенко Н.А.
"STREAM – технології, Qr-коди та інтерактивні вправи на платформі LearningApps.org   (на етапі розробки)"
Біологія,
хімія
Плясецька Я.С.
"Онлайн перевірочні роботи з основ здоров’я (на етапі розробки)"
Біологія,
хімія,
основи здоров’я
Плясецька Я.С.
"Онлайн перевірочні роботи з основ здоров’я (на етапі розробки)"
Основи здоров’я
Куц В.В.
"Онлайн тести та самостійні роботи з географії
(на етапі розробки)"
Географії
Розсохач С.О.
"Онлайн перевірочні роботи з біології
(на етапі розробки)"
Природознавство,
біологія
Кузьменко О.М.



Комментариев нет:

Отправить комментарий