четверг, 6 ноября 2014 г.

29 ОКТЯБРЯ 2014 ГОДА. МО ПРЕПОДАВАТЕЛЕЙ ХИМИИ ШЕВЧЕНКОВСКОГО РАЙОНА НА БАЗЕ СОШ 65

питання мо:

Департамент освіти і науки, молоді та спорту
Запорізької обласної державної адміністрації

Комунальний заклад
“ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ІНСТИТУТ
ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ”
Запорізької обласної ради



До 75 річчя КЗ «Запорізького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти» ЗОР

Здобутки освітян
Запорізького регіону






Антологія
перспективного педагогічного досвіду
закладів освіти Запорізької області


Випуск 14












Запоріжжя
2013




УДК      371.3-057.212(477.64)
ББК       74.202(4Укр-4Зап)
З-46

Друкується за рішенням науково-методичної ради КЗ “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” ЗОР (протокол № 04 від 27.06.2013 року).

Упорядник
Ніколаєвська Р.М.  –         методист науково-методичного центру КЗ “Запорізький обласний  інститут післядипломної педагогічної освіти” ЗОР.


Редакційна колегія:
голова
Ястребова В.Я., – к.пед.н., доцент, проректор з науково-методичної роботи КЗ “ЗОІППО” ЗОР;
члени:
Ніколаєвська Р.М., Перцова Н.І.
Комп’ютерна версія:
Федько О.М. – методист науково-методичного центру

ISBN 978-966-191-063-7 (Вип. 14)
ISBN 978-966-191-028-6
Антологія перспективного педагогічного досвіду висвітлює педагогічні ідеї, тематику, технології, результати актуального досвіду області, в контексті інноваційної діяльності, який узагальнено викладачами і методистами КЗ “ЗОІППО” ЗОР.
Рекомендації розраховано на працівників відділів освіти, методичних служб, шкіл, позашкільних і дошкільних навчальних закладів області.










УДК     371.3-057.212(477.64)
                                                                                  ББК      74.202(4Укр-4Зап)

ISBN 978-966-191-063-7 (Вип. 14) КЗ “ЗОІППО” ЗОР, 2013
ISBN 978-966-191-028-6                                     



ЗМІСТ

Вступ…………………………………………………………………………...



І. Проблеми управління закладами освіти



КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ ТА ПСИХОЛОГІЇ

Запорізький навчально-виховний комплекс № 19 Запорізької міської ради. Створення системи безперервної освіти в ЗНВК № 19 як фактор забезпечення самореалізації всіх учасників навчально-виховного процесу……………………………………………………………………..….

Запорізький загальноосвітній багато профільний навчально-виховний комплекс № 106 Запорізької міської ради. Формування позитивного іміджу сучасного навчального закладу…………….………...



КАФЕДРА ІНОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ

Запорізький навчально-виховний комплекс «Мрія» Запорізької міської ради. Створення єдиного освітньо-виховного простору для розвитку обдарованості молодшого школяра……………………………….



НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

Районний методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту Михайлівської РДА. Організація роботи з керівними кадрами району…...

Комунальна установа «Пологівський колегіум   Пологівської районної ради. Управління науково-методичною підсистемою закладу нового типу в режимі прогнозування та соціального запиту………….……

Запорізька гімназія № 11 Запорізької міської ради. Розвиток професійно-методичної компетентності педагога інноваційного закладу на акмеологічних засадах……………………………………………………..

Запорізька гімназія № 45 Запорізької міської ради. Громадянська освіта та виховання в школі нового типу…………………………………….



ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ЯКОСТІ ОСВІТИ

Кіровська ЗОШ І-ІІІ ступенів Оріхівської районної ради. Моніторинг як складова технологій управління якістю освіти…………….



ІІ. Проблеми виховання та розвитку особистості школяра



ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХОЛОГІЇ ТА СОЦІОЛОГІЇ ОСВІТИ

Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради. Психолого-методичний супровід професійного становлення та особистісного розвитку практичних психологів закладів освіти……………………………………………………………………………

Центр юнацької та дитячої творчості Шевченківського району Запорізької міської ради. Психологічний супровід обдарованої дитини у позашкільному навчальному закладі…………………………………………



КАФЕДРА ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ ВИХОВАНННЯ

Запорізький НВК № 109 Запорізької міської ради. Інноваційні підходи до формування особистості учня в умовах «Школи громадянської освіти»…………………………………………………………

Запорізький загальноосвітній навчально-виховний комплекс «Мала гуманітарна академія». Організація діалогової взаємодії як засіб формування комунікативної компетентності та соціалізації особистості…



КАФЕДРА МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ ТА ПСИХОЛОГІЇ

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 89 Запорізької міської ради. Формування національно-гуманістичної особистості………



КАФЕДРА АНДРАГОГІКИ ТА ОСВІТНІХ ВИМІРЮВАНЬ

Кам’янсько-Дніпровська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3 Кам’янсько-Дніпровської районної ради. Запровадження природоорієнтованої діяльності як умови формування та розвитку екологічної компетентності учнів сільської місцевості…………………….



ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Центр дитячої та юнацької творчості ім. В. Гнаровської м. Вільнянська Вільнянського району. Організація роботи органів дитячого самоврядування в умовах центру дитячої та юнацької творчості.

Центр творчості дітей та юнацтва Жовтневого району. Здоров’язберігаючі технології як засіб формування компетентного ставлення гуртківця до власного здоров’я…………………………………...



ІІІ. Дошкільна освіта



КАФЕДРА ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Дошкільний навчальний заклад № 42 "Сонечко" Запорізької міської ради. Сучасна комп'ютерна наочність в освітньому просторі дошкільного навчального закладу……………………………………………

Дошкільний навчальний заклад № 55 "Калиновий цвіт" Запорізької міської ради. Збагачення художнього досвіду дітей старшого дошкільного віку засобами віртуального музею живопису………………...



IV. Проблеми освіти



КАФЕДРА ФІЛОСОФІЇ ТА СУСПІЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

Запорожский многопрофильный лицей «Перспектива» Запорожского городского совета. Электронный контент в преподавании русского языка: практический аспект………………………………………..

Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 11 Мелітопольської міської ради Запорізької області. Електронні навчальні курси з української мови для учнів 8-9 класів як ефективний навчальний комплекс для розвитку компетентностей учнів………………..



КАФЕДРА ІННОВАЦІЙНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 92 Запорізької міської ради. Інтерактивні методи навчання як чинник підвищення ефективності навчальної діяльності учнів при вивченні біології…………..



КАФЕДРА ІНФОРМАТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТІ

Навчально-виховний комплекс «Ліцей економіки та інформаційних технологій». Розвиток алгоритмічного мислення учнів на основі використання середовища програмування Scratch……….………



КАФЕДРА ДИДАКТИКИ ТА МЕТОДИК НАВЧАННЯ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Мелітопольська загальноосвітня школа IIII ступенів № 15 Мелітопольської міської ради. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання хімії……………………….



НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР

Бердянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 Бердянської міської ради Запорізької області. Використання методів інтенсивного навчання на уроках французької мови як засіб формування комунікативної компетентності учнів………………………………………..

Запорізька гімназія № 46 Запорізької міської ради. Формування лінгвокраїнознавчої компетентності учнів у процесі вивчення німецької мови……………………………………………………………………………..

Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 4 Мелітопольської міської ради. Розвиток географічних компетенцій учнів шляхом упровадження проблемного навчання……………………….

Запорізький багатопрофільний ліцей № 99 Запорізької міської ради. Особливості впровадження ігрових технологій на уроках біології



ОБЛАСНИЙ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР
ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ

Запорізький навчально-виховний комплекс № 20 екологічного профілю Запорізької міської ради. Проектна діяльність як засіб формування екологічної компетентності учнів початкової школи………...

Запорізька гімназія №6 Запорізької міської ради. Розвиток інтелектуальних якостей учнів початкових класів на уроках гуманітарних дисциплін…………………………………………………………………………...









Комментариев нет:

Отправить комментарий