питання мо:
Технологія узагальнення змодельованного автором нового перспективного педагогічного
досвіду.
І. Базова модель досвіду:
а) проблемно-орієнтований
аналіз діяльності педагога;
б) обґрунтування
актуальності, перспективності досвіду та його практичної значущості;
в) результати,
які отримав автор в процесі вирішення проблеми, їх стабільність, порівняння з
минулими;
г) умови,
в яких створювався, формувався досвід з означеної проблеми. А які умови
потрібні для отримання оптимальних результатів?;
д) теоретична
база досвіду (сучасні теоретичні ідеї й положення, які слугують науковим
обґрунтуванням досвіду);
е) характеристика досвіду за інноваційним потенціалом:
·
модифікаційний (такий, який пов’язаний з
удосконаленням, раціоналізацією відомих
ідей, методик, технологій тощо);
·
комбінаторний (такий, який передбачає нові
конструктивні поєднання відомих ідей, методик тощо);
·
радикальний, авторський (який передбачає
створення нових педагогічних технологій, концепцій тощо).
ІІ. Інформаційно-педагогічна модель досвіду:
а) визначення провідної педагогічної
ідеї досвіду та її складових (центральна
основна думка, яка випливає з досвіду та передбачає варіативність форм
його впровадження).
б)
технологія діяльності педагога.
III.
Рекомендації щодо впровадження досвіду в масову
педагогічну практику:
·
досконале теоретичне вивчення проблеми
досвіду;
·
методична, практична підготовка педагога
до реалізації її в навчально-виховному процесі;
·
особистісні якості педагога, їх вплив
на творчу діяльність;
·
індивідуальний стиль педагогічної діяльності
в пошуково-дослідницький роботі вчителя
(вихователя).
IV.
Бібліографія
Розроблено
Ніколаєвською Р.М.,
методистом науково-методичного
центру КЗ «ЗОІППО» ЗОР лютий 2014
Комментариев нет:
Отправить комментарий