вторник, 1 ноября 2016 г.

1 ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ.ВЕБІНАРУ: «Основи здоров’я. 7 клас. Як уроки предмету «Основи здоров’я» можуть допомогти підліткам вирішувати косметичні проблеми.

1 ЛИСТОПАДА 2016 РОКУ.

 САМООСВІТНЯ РОБОТА

   ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

         ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.


Вебінар 

Інтерактивної школи творчого вчителя

01.11.16



                                                           

Нагадуємо про вебінари Інтерактивної школи творчого вчителя!

Ви зареєструвались на вебінар(и), 
що буде(уть) проводитися 
1 ЛИСТОПАДА
в рамках онлайн-проекту 
Видавництва "Ранок"
«Інтерактивна школа творчого вчителя».

ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ВЕБІНАРУ: 
 14:00–15:00

ТЕМА ВЕБІНАРУ:
«Основи здоров’я. 
7 клас. 
Як уроки предмету 
«Основи здоров’я» 
можуть допомогти підліткам 
вирішувати косметичні проблеми.


Спікер:

Тагліна Ольга Валентинівна







УЧАСНИКІВ ВЕБІНАРУ -120.

ФОТОЗВІТ ВЕБІНАРУ:

















СЕРТИФІКАТ ЗА УЧАСТЬ 

У ВЕБІНАРІ

ПІСЛЯ 5 ЛИСТОПАДА.




«Основи здоров’я. 7 клас. Як уроки предмету «Основи здоров’я» можуть допомогти підліткам вирішувати косметичні проблеми»
Youtube: https://youtu.be/psIxOCjizvo
Презентація: http://www.slideshare.net/e-ranok_2010/7-68048155




Комментариев нет:

Отправить комментарий