среда, 29 марта 2017 г.

29 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ. ЗАПРОШЕННЯ НА МАЙСТЕР-КЛАС Впровадження технологій розвитку критичного мислення на уроках основ здоров’я

29 БЕРЕЗНЯ 2017 РОКУ.
ЗАПРОШЕННЯ 
НА МАЙСТЕР-КЛАС
Впровадження технологій розвитку критичного мислення на уроках основ здоров’я

                                      

От
валентина кравцова
Кому:
Lena Rumina,
Kozlova_Jana@ukr.net,
djaksonzp@rambler.ru,
Любов Якименко,
Людмила Крестникова
... еще 6
майстер-клас
 1 файл, 20 КБ
Шановні колеги!
Майстер-клас з основ здоровя буде проведено 05.04.2017 о 14-00 
в ЗГ №107. Запрошує Вас взяти участь і не затримуватися.

З повагою  методист Кравцова В.Т.

план майстер-кл. ОЗ....
Скачать  20 КБ
Нажмите здесь, чтобыОтветить,Ответить всемилиПереслать


Впровадження технологій розвитку критичного мислення на уроках основ здоров’я
                                      

                                      План


Візитна картка освітнього закладу
Ситенко Н.Ю. директор ЗГ № 107

Формування критичного мислення на уроках основ здоров’я.
Кравцова В.Т. методист НМЦ

Майстер-клас:

Розвиток критичного мислення на уроках основ здоров'я в середній ланці.
Дук Н.О. вчитель основ здоров’я ЗГ № 107


Практична частина (робота в групах).
Кравцова В.Т. методист НМЦ

Підведеня підсумків

Комментариев нет:

Отправить комментарий