пятница, 10 января 2020 г.

9 СІЧНЯ 2020 РОКУ.
ПРОХОДЖЕННЯ ОН-ЛАЙН КУРСУ
НА САЙТІ 
Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?


Розділ 2. «Мислення».



Курс  Розділ 2. Мислення  2.1. Сприйняття точки зору учня  Вступ до розділу

У цьому розділі про мислення ми досліджуватимемо, яким чином некогнітивні чинники можуть серйозно впливати на продуктивність учнів. Серед некогнітивних чинників мислення зростання, відчуття приналежності та академічна наполегливість, а також інші особисті якості. Ми сподіваємось допомогти вам наприкінці вивчення цього курсу зрозуміти, як ви можете застосувати набуті навички науки пізнання у вашій власній практиці викладання.

Окрім залучення до навчальних вправ, які є в курсу, ми також закликаємо вас брати участь в обговореннях на форумі, ставити питання та ділитися знаннями та ідеями. Ви станете частиною онлайн-спільноти з усієї України, і ми вважаємо, що обмін нашим різноманітним колективним досвідом як вчителів збагатить навчання всіх нас.
Курс  Розділ 2. Мислення  2.1. Сприйняття точки зору учня  Лекція 2.1. Сприйняття точки зору учня
Щоденник вчителя:
Ознайомтеся, будь ласка, з коротким викладом статті «Усунення прогалин у досягненнях завдяки психологічним втручанням» авторства Девіда Єгера та ін., опубліковану в журналі «Phi Delta Kappan». Це потужна скорочена версія того, як некогнітивні чинники впливають на успішність учнів, а саме на цьому ми зосередимось цього тижня. 
А після прочитання викладіть у вашому щоденнику вчителя або на форумі курсу думки стосовно таких питань:
1. Якими є способи «врахування учнівської точки зору», що можуть вплинути на вашу викладацьку практику, особливо якщо це мислення зростання, підтримки приналежності та впевненого встановлення високих стандартів?
2. Які переконання та занепокоєння ваших учнів можуть позбавити їх можливості використання всіх переваг навчання у вашому класі та школі? Як ви можете цьому запобігти під час розробки уроків?
Курс  Розділ 2. Мислення  2.2. Спільне обговорення мислення  Спільне обговорення мислення
Для того, щоб якнайкраще опанувати цей навчальний тиждень, радимо вам поділитись думкам по вже пройдених лекційних матеріалах з іншими слухачами на форумі. Ми пропонуємо вам дві теми для обговорення. Спробуйте викласти ваші думки та ставлення до запропонованих ідей у 100 словах або менше. 
1. Подумайте про мислення ваших учнів – інші переконання, цінності та відчуття приналежності, виклики, можливості та надії на успіх. Дослідження показують, що саме ці фактори мають потужний вплив на навчання (додаткові матеріали можна переглянути у нашому розділі «Додаткові матеріали та ресурси»). Поділіться вашими думками з іншими слухачами курсу про те, як мислення може впливати на навчання, причому у позитивному та у негативному ключах. 
2. Як саме ми можемо допомогти нашим учням розвивати мислення, що допомагає їм навчатись? Поділіться своїми думками з іншими учасниками курсу. Ви можете запропонувати власний план уроку, активності у класі, методичні вказівки або вправи для покращення навчання. 
Курс  Розділ 2. Мислення  2.3. Важливість некогнітивних чинників  Лекція 2.3. Важливість некогнітивних чинників
Девід Єгер, колишній вчитель середньої школи, - зараз серед найвідоміших дослідників і авторів про важливість некогнітивних чинників та їхнього впливу на навчання студентів.
Перегляньте десятихвилинний уривок з цього відео його виступу в Стенфорді разом з Анжелою Дакворт. По завершенню перегляньте підказку нижче. Це відео доступне англійською мовою з українськими субтитрами, не забудьте їх увімкнути під час перегляду. 
ідказка: Дослідження, описане доктором Єгером, показує, наскільки складно працювати з учнями з високими потребами і, водночас, запевняти їх, що саме тут їхнє місце, у цьому класі («Я знаю, що ви можете їх зустріти»). Проте це призвело до різкого покращення їхньої мотивації та поведінки. 
Опишіть у своєму щоденнику або поділіться на форумі думками про те, як ви можете підтримати відчуття приналежності та заохочувати віру у важливість наполегливої праці в учнів, яких ви навчаєте.
Курс  Розділ 2. Мислення  2.4. Мислення зростання та навчання  Лекція 2.4. Мислення зростання та навчання
Підказка: У своєму виступі на TED Talk  докторка Двек звеличує цінності мислення зростання та на віру учнів у наполегливу працю, витримку й зусилля, які можуть сприяти успішному навчанню. Проте у складних випадках це лише половина справи. Учні можуть наполегливо працювати та докладати значних зусиль, але робити це непродуктивно та неефективно. Інакше кажучи, наявність мислення зростання не гарантує успіху. Ефективність зусиль і наполеглива праця також важливі. Будь ласка, зазначте у своєму щоденнику або поділіться думками на форумі, які ефективні або корисні зусилля знаходять місце у вашій навчальній практиці? Що повинні знати та вміти робити учні та які вправи й відгуки ви їм надаєте, щоб зробити їхню наполегливу працю та зусилля ефективнішими?
Курс  Розділ 2. Мислення  2.5. Розвиток мислення зростання  Лекція 2.5. Розвиток мислення зростання
Курс  Розділ 2. Мислення  2.5. Розвиток мислення зростання  Самоаналіз методів мислення зростання
Вказівки до самоаналізу
Поділіться думками на форумі з іншими слухачами стосовно застосування методів зростання – які саме методи застосовуєте ви, а які б хотіли опанувати? Що, на вашу думку, будуть краще сприймати ваші учні? Ваш самоаналіз наведеної теми не має бути меншим за кілька речень, але й не більшим за два абзаци.
Цей самоаналіз має дати вам можливість поміркувати над тим, які ключові поняття цього розділу ви можете засовувати на практиці. 
Курс  Розділ 2. Мислення  2.6. Відчуття приналежності  Лекція 2.6. Відчуття приналежності
Підказка: Які переконання та занепокоєння щодо приналежності з погляду успішності та/або в соціальному плані можуть перешкоджати навчанню учнів, у яких ви викладаєте? Якими способами ви можете допомогти їм підтримати та заохотити відчуття приналежності? Поділіться думками у щоденнику вчителя або на форумі з іншими слухачами курсу!

Опитування за темою «Мислення»


Будь ласка, уважно прочитайте кожне питання. Після вибору відповіді натисніть кнопку «Надіслати». Ви матимете дві спроби відповісти на кожне питання.
Цей тест дасть нам можливість оцінити ваше розуміння ключових понять розділу. Після завершення тесту перевірте сторінку «Прогрес», щоб побачити загальну оцінку за курс станом на зараз. Будь ласка, ознайомтеся з навчальною програмою для отримання додаткової інформації про оцінювання цього курсу.

Для одержання сертифікату вам потрібно успішно скласти понад 70% всіх оцінюваних завдань курсу. 

Ви завершили другий навчальний тиждень, присвячений мисленню, і зараз знаходитеся у середині нашого курсу.
Сподіваємося, що цей розділ допоміг розкрити важливість для навчання некогнітивних чинників та мислення, і що ви вже почали думати, як допомогти вашим учням розвинути мислення зростання та сильне відчуття приналежності. У наступних розділах, зокрема в розділі 3.4, ми розглянемо практичні методи мотивації студентів з урахуванням цих факторів.
Вдалого навчання!

Комментариев нет:

Отправить комментарий