пятница, 10 января 2020 г.

9 СІЧНЯ 2020 РОКУ.
ПРОХОДЖЕННЯ ОН-ЛАЙН КУРСУ
НА САЙТІ 
Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?





У цьому розділі ми розглянемо, як допомогти учням ефективніше навчатися, спираючись на основні принципи навчання, які ми розглядали в попередніх розділах цього курсу. Він буде містити поняття когнітивного навантаження та його наслідки, плюси та мінуси багатозадачності, способи мотивувати учнів та кілька конкретних методів навчання, які можна використовувати в різних освітніх ситуаціях. У перебігу цього розділу ми будемо ставити запитання, які спонукатимуть вас подумати про те, як ви можете застосувати своє покращене розуміння стосовно науки пізнання у вашій власній практиці викладання.
Ми також рекомендуємо вам продовжувати брати участь в обговоренні на форумі, ставити питання та ділитися знаннями та ідеями. Ви станете частиною онлайн-спільноти з усієї України, і ми вважаємо, що обмін нашим різноманітним колективним досвідом як вчителів збагатить навчання всіх нас.
Курс  Розділ 3. Методи навчання учнів  3.1. Когнітивне навантаження  Лекція 3.1. Когнітивне навантаження
Щоденник вчителя: Розпізнання та мінімізація когнітивного перевантаження
Запобігання когнітивному перевантаженню у ваших учнів часто може бути серйозною проблемою, особливо якщо ви викладаєте абсолютно різним учням. Як ми вже дізналися у попередніх лекціях курсу, короткочасна пам'ять необхідна як для осмислення та інтерпретації вхідної сенсорної інформації, так і для створення та відновлення спогадів. Тому функція оптимізації короткочасної пам'яті – уникнення когнітивного перевантаження – важлива для успіху ваших учнів.
Оберіть одне або кілька поданих нижче питань, які стосуються когнітивних перевантажень, та запишіть власні думки до щоденника вчителя або поділіться ними на форумі з колегами. 
Питання для обговорення: 
1) Які фактори можуть сприяти когнітивним перевантаженням у ваших учнів? Подумайте, як відволікальні фактори та чинники оточення можуть сприяти неефективному когнітивному навантаженню і як характер завдань може призвести до когнітивного навантаження з додатковими труднощами.
2) Як ви можете розпізнати когнітивні перевантаження у ваших учнів? На які види поведінкових індикаторів варто звернути увагу? Яку інформацію ви можете одержати з поведінки ваших учнів, щоб допомогти виявити когнітивні перевантаження в них?
3) Чому деякі учні більше страждають від перевантажень, ніж інші, коли виконують ті ж завдання або займаючись тією ж діяльністю? Чому так стається? Як ви можете передбачити це під час написання планів уроків і розробки навчальних проєктів?
4) Як ви можете допомогти своїм учням керувати власним когнітивним навантаженням і ставати самосвідомими та брати ініціативу до своїх рук для запобігання перевантаженню? Звертаємо вашу увагу, що на четвертому тижні ми розглянемо, як навчити ваших учнів бути працювати у режимі метапізнання, тобто думати про своє мислення. 
Спільне обговорення методів навчання учнів
Для того, щоб якнайкраще опанувати цей навчальний тиждень, радимо вам поділитись думкам по вже пройдених лекційних матеріалах з іншими слухачами на форумі.
1. Поділіться своїми знаннями стосовно методів навчання, аби допомогти колегам покращити свої навички та одержати новий досвід. 
2. Які способи покращення ефективності ваших учнів ви вже придумали та реалізували? Над чим би хотіли попрацювати у майбутньому?
Щоденник вчителя: Коли варто використовувати багатозадачність, а коли ні
Багатозадачність – це те, що ми всі робимо і це не завжди погано. Але багатозадачність може створювати проблеми для наших учнів, коли вони навчаються і виконують домашнє завдання, особливо зі спокусою цифрових пристроїв та телевізору поруч. Ми маємо допомогти нашим учням розуміти багатозадачність і вміти керувати нею, це надзвичайно важливо для їхнього навчання.
Підказка: Які способи ви будете використовувати, щоб допомогти своїм учням зрозуміти, чого може коштувати багатозадачність як з боку непродуктивних витрат часу, так і якості роботи? Як ви допоможете їм впоратись та зробити виважений вибір щодо того, коли не варто вдаватись до багатозадачності та чому, а коли багатозадачність може бути непоганою практикою (наприклад, коли ви не обмежені часом або високими стандартами ефективності)?
Курс  Розділ 3. Методи навчання учнів  3.4. Мотивація  Самоаналіз мотивації учнів до навчання
Взявши до уваги нашу лекцію з мотивації, перегляньте виступ на TEDTalk Даніеля Пінка під назвою «Загадка мотивації» (на основі його книги «Драйв. Дивовижна правда про те, що нас мотивує»). Пінк у своїх висновках спирається на докази та наукові дослідження з когнітивістики, які дають змогу розуміти, як мотивувати людей докладати більше зусиль та працювати ефективніше. Під час перегляду подумайте, будь ласка, про те, як ваші учні можуть ефективно застосовувати методи, які пропонує лектор у відео. Після перегляду поділіться вашими роздумами на форумі.
Щоденник вчителя: Методи активного навчання та хибні уявлення учнів
Прочитайте короткий виклад дослідження про методи навчання, які називаються роз’яснення та самопоясненням, а також деякі пов'язані з ними уявлення про поширені помилки учнів щодо навчання. 
Підказка:
1) Після прочитання занотуйте думки з наведених нижче питань до вашого щоденнику вчителя або поділіться на форумі з іншими слухачами.
2) Як саме ви можете допомогти вашим учням використовувати роз’яснення та самопояснення як під час занять, так і під час виконання домашніх завдань?
3) Чи вважаєте ви, що ваші учні мають такі ж хибні уявлення щодо навчання, як викладені у дослідженні? Якщо так, то які? Як ви можете допомогти їм це виправити?

Опитування за темою «Методи навчання учнів»


Будь ласка, уважно прочитайте кожне питання. Після вибору відповіді натисніть кнопку «Надіслати». Ви матимете дві спроби відповісти на кожне питання.
Цей тест дасть нам можливість оцінити ваше розуміння ключових понять розділу. Після завершення тесту перевірте сторінку «Прогрес», щоб побачити загальну оцінку за курс станом на зараз. Будь ласка, ознайомтеся з навчальною програмою для отримання додаткової інформації про оцінювання цього курсу.
Для одержання сертифікату вам потрібно успішно скласти понад 70% всіх оцінюваних завдань курсу. 
Ви завершили третій тиждень курсу, присвячений методам навчання. 
У ньому було подано детальні відомості про шляхи допомоги учням навчатись ефективніше. Перед початком четвертого тижня ми пропонуємо виділити кілька хвилин і не лише переглянути щоденник вчителя, а й, можливо, додати кілька заміток. Закликаємо вас також ділитись вашими ідеями та роздумами на форумі про те, як ви можете реалізувати деякі з наведених методів зі своїми учнями.
Можливо, одна з тем, які ми обговорювали впродовж навчання, привернула вашу увагу і ви хотіли б дізнатися більше. Перейдіть до розділу «Додаткові матеріали та джерела», щоб переглянути перелік книг і статей, які можна використовувати для подальшого вивчення цих тем.
Вдалого навчання!

Комментариев нет:

Отправить комментарий