пятница, 10 января 2020 г.

9-10 СІЧНЯ 2020 РОКУ.
ПРОХОДЖЕННЯ ОН-ЛАЙН КУРСУ
НА САЙТІ 
Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?



Вступ до розділу


Ми на фінішній прямій! У цьому розділі ми розглянемо, як вчителі зможуть розробити ефективніший навчальний процес у школі на основі тих принципів, які ми вивчали у попередніх розділах. Він буде містити поради, як забезпечити ефективний зворотний зв'язок, як допомогти учням стати метакогнітивними, а також ми подамо обговорення конкретних навчальних методів, які можуть бути використані в різних освітніх контекстах.

Цей розділ також містить розмови з вчителями щодо їхньої специфіки викладання та відео деяких уроків. Ми хочемо, щоб ви почули безпосередньо від вчителів, як вони застосовують ці методи викладання.
Ми також рекомендуємо вам продовжувати брати участь в обговоренні на форумі, ставити питання та ділитися знаннями та ідеями. У ході обговорення ми сподіваємося створити діалог навколо можливостей та проблем реалізації.
Починаємо!
Курс  Розділ 4. Ефективні методи викладання  4.1. Наука про навчання та ефективні методи викладання  Лекція 4.1. Наука про навчання та ефективні методи викладання
Прочитайте та надайте відповіді на наведені питання. Ви можете занотувати ваші думки до щоденника вчителя або поділитись ними на форумі курсу з іншими слухачами.  
Питання для роздумів:
У вступному відео цього розділу ми розглянули деякі ключові ідеї, які ми розглядали на попередніх навчальних тижнях. Скориставшись відновлювальними вправами, спробуйте пригадати та записати найважливіші поняття, про які ви вже дізналися. Після цього, перегляньте знову відео. Ви нічого не впустили? Ви також можете переглянути записи у щоденнику вчителя чи програму курсу, щоб дізнатися, чи є ще поняття, які потрібно додати до вашого списку.
Тепер, коли у вас є повний список, подумайте, які з цих принципів навчання та розуміння, на вашу думку, особливо можна використовувати для учнів, яких ви навчаєте? Будь ласка, поясніть, чому ви вважаєте саме так. 
Ми продовжуємо використовувати функцію «Нотатки» на нашій платформі у вигляді щоденника (див. інструкції нижче) і, хоч необов’язково, але ми рекомендуємо вам використовувати його як спосіб збереження ваших думок.
Ніхто, крім вас, не зможе побачити ваші записи, а через функцію додання тегів ви можете зробити пошук за ключовими словами. Згори наведена підказка для щоденника.
Спільне обговорення ефективних методів викладання
Скорочення розриву між великими ідеями та аудиторною практикою завжди було викликом в освіті. Тому для обговорення наших методів викладання ми пропонуємо вам дві вправи.
По-перше, ми просимо вас поділитися думками та надати відповіді на питання щодо уточнень та/або доопрацювань.
По-друге, ми хочемо залучити ваші знання та досвід для консультувань один одного щодо шляхів реалізації викладацьких і навчальних ідей, розроблених у цьому курсі. Деякі труднощі, над якими варто працювати, будуть на рівні класу, а інші — на адміністративному.
Підказки для роздумів:
1. Питання, уточнення та глибокий аналіз. Окресліть, які питання потребують додаткових роз'яснень та більшої інформації про методи навчання та викладання для учнів, що випливають з досліджень та ідей, представлених у цьому курсі. Ми хочемо скористатися колективним досвідом і знаннями для покращення курсу. Долучайтесь до обговорень з колегами на форумі!
2. Використання у власній практиці викладання. Ми б хотіли, аби ви обговорили з колегами два аспекти застосування змісту курсу. Перший зосереджено на поточній викладацькій практиці, яку ви вже використовували або спостерігали і під час використання якої ефективно застосовуються принципи навчання, представлені в цьому курсі. Другий аспект концентрується на викликах та перешкодах для впровадження викладацьких і навчальних ідей, що з’являються у цьому курсі. Запропонуйте ваші ідеї або рішення, які необхідно розглянути.
Закликаємо вас також звертатись до нашого розділу «Довідкові матеріали та ресурси» під час роздумів над цими темами. 
https://www.youtube.com/watch?time_continue=27&v=jFJ2W_l10as








Запитання:
1) Що потрібно для використання інтервального навчання, аби долучити до нього ваших учнів та використовувати у різних навчальних ситуаціях? 
2) Чи існують у вашому викладанні конкретні теми або напрямки вивчення, для яких би особливо корисними були практики інтервального повторення?
3) Що ви вважаєте викликами та перешкодами для інтервального повторення під час навчання?
Ми продовжуємо використовувати функцію «Нотатки» на нашій платформі у вигляді щоденника (див. інструкції нижче) і, хоч необов’язково, але ми рекомендуємо вам використовувати його як спосіб збереження ваших думок.
Щоденник вчителя: Думки про роздуми вчителя: Думки про роздуми
Заохочуючи учнів «роздумувати про думки та мислення» або, як кажуть науковці, бути метакогнітивними — це одна з найважливіших навчальних практик, які ми можемо допомогти нашим учням розвинути. Метапізнання може відбуватися як у формі внутрішнього діалогу, оскільки вони зупиняються і аналізують, так і у письмовій формі або в розмові з іншими.
Перегляньте два коротких відеоінтерв’ю вчителів, у яких вони обговорюють способи, як розвинути в учнів метапізнання. Подумайте про ці способи та зробіть запису у щоденнику вчителя або поділіться думками на форумі курсу. Вам на допомогу питання-підказки під відео.
Перегляньте запитання та запишіть ваші думки щодо відповідей у щоденник вчителя або поділіться ними на форумі. Ви можете відповісти як на всі запитання, так і обрати одне або два з наведених.
Запитання:
1) Які методи та техніки цих вчителів можуть спрацювати з вашими учнями?
2) Яким чином ви маєте адаптувати чи змінити їх так, щоб вони підходили під вік, рівень підготовки та мотиваційний стан ваших учнів?
3) Які інші методи та техніки ви зараз використовуєте або розробляєте, аби допомогти вашим учням розвинути метапізнання?

Фінальний тест
Будь ласка, уважно прочитайте кожне питання. Після вибору відповіді натисніть кнопку «Надіслати». Ви матимете дві спроби відповісти на кожне питання.
Цей тест дасть нам можливість оцінити ваше розуміння ключових понять розділу. Після завершення тесту перевірте сторінку «Прогрес», щоб побачити загальну оцінку за курс станом на зараз. Будь ласка, ознайомтеся з навчальною програмою для отримання додаткової інформації про оцінювання цього курсу.
Для одержання сертифікату вам потрібно успішно скласти понад 70% всіх оцінюваних завдань курсу. 
Будь ласка, уважно прочитайте кожне питання. Після вибору відповіді натисніть кнопку «Надіслати». Ви матимете дві спроби відповісти на кожне питання.
Цей тест дасть нам можливість оцінити ваше розуміння ключових понять розділу. Після завершення тесту перевірте сторінку «Прогрес», щоб побачити загальну оцінку за курс станом на зараз. Будь ласка, ознайомтеся з навчальною програмою для отримання додаткової інформації про оцінювання цього курсу.
Для одержання сертифікату вам потрібно успішно скласти понад 70% всіх оцінюваних завдань курсу. 
Будь ласка, уважно прочитайте кожне питання. Після вибору відповіді натисніть кнопку «Надіслати». Ви матимете дві спроби відповісти на кожне питання.
Цей тест дасть нам можливість оцінити ваше розуміння всього курсу. Після завершення тесту перевірте сторінку «Прогрес», щоб побачити загальну оцінку за курс. Будь ласка, ознайомтеся з навчальною програмою для отримання додаткової інформації про оцінювання цього курсу.
Для одержання сертифікату вам потрібно успішно скласти понад 70% всіх оцінюваних завдань курсу.


Завершальне опитування

Під час підготовки цього курсу ми вирішили зосередитися на науці про навчання, тому що ми відчуваємо, що це те, що кожен вчитель має знати. Як педагоги шкіл чи неофіційних установ, ми повинні надати нашим учням можливість досягти успіху у вивченні теми та поділитись з ними результатами досліджень щодо навчання. Викладання цікаве лише тоді, коли ми продовжуємо вчитися та професійно зростати.
Створення та підтримка цього курсу з допомогою талановитої команди Центру навчання та викладання Колумбійського університету також стали для нас досвідом зростання.
Ми сподіваємося, що цей курс підсилив ваше бажання ще більше довідатись про науку про навчання. У розділі «Додаткові матеріали та ресурси» ви знайдете книги, статті, відео та вебсайти, які допоможуть глибше опанувати теми, які вас зацікавили. 
Щиро дякуємо, що довірились нам та вирушили у цю подорож разом з нами!

Перл та Кевін

Наука про навчання: Що має знати кожен вчитель?

Цей курс  на базі сучасних досліджень розповідає про те, як саме ми навчаємося – як наш мозок створює, зберігає і відтворює спогади. 
Ви дізнаєтеся про типові помилкові уявлення та непорозуміння у навчанні, які можуть завадити учням одержувати знання та опановувати нові предмети максимально ефективно. На вас чекають практичні застосування когнітивістики для викладання в школі: обрання ефективних методы викладання, розробки корисних методів оцінювання, мотивування учнів та впровадження дитиноцентричних навчальних планів.
Курс спрямований на покращення практики викладання шкільних вчителів.
Курс мовою оригіналу доступний на платформі edX.
ЧОМУ ВИ НАВЧИТЕСЯ?
  • Як мозок кодує, зберігає і відтворює спогади?
  • Чому робоча пам'ять настільки важлива для навчання і які існують способи, щоб запобігти її перевантаження?
  • Як створювати спогади, які залишаються із вами та легко відновлюються за потреби?
  • Які існують неправильні уявлення про навчання, яких дотримуються багато учнів, і як їх виправити?
  • Як типи мислення і переконання учнів щодо навчання можуть допомогти або завадити їх академічним успіхам?
  • Як допомогти учням почати навчатися самостійно та самим регулювати своє навчання?
  • Методи викладання та техніки оцінювання, що максимізують навчання учнів.
Програма курсу
Розділ 1
Пам’ять та навчання
Викладач
Ніколь Бріттінгем Фарлонг, вчителька англійської мови у 9-12 класах
Теми
  • Навчання у школі
  • Як працює пам’ять?
  • Робоча пам’ять
  • Попередні знання
  • Створення спогадів
  • Відновлення спогадів
Розділ 2
Мислення
Викладач
Тед Огден, викладач англійської мови у 6-12 класах
Теми
  • Сприйняття точки зору учня
  • Важливість некогнітивних факторів
  • Мислення зростання та навчання
  • Розвиток мислення навчання
  • Почуття приналежності
Розділ 3
Методи навчання учнів
Викладач
Карі Острем, сертифікована вчителька математики у 9-12 класах
Теми
  • Когнітивне навантаження
  • Багатозадачність
  • Мотивація
  • Навчання вчитись
Розділ 4
Ефективні методи викладання
Викладач
Ліллі Даймонд, вчителька 5 класу
Теми
  • Наука про навчання та ефективні методи викладання
  • Відгук та навчання
  • Відновлювальні вправи
  • Інтервальні повтори та чергування
  • Метапізнання
Відео
Чотири розділи курсу складаються з 4-7 лекцій довжиною у 5-12 хвилин. Ви можете переглядати відео із різною швидкістю, наближувати та зупиняти його. Всі відео перекладені, адаптовані та назвучені українською мовою. 
У відео автори зібрали вчителів з різних шкіл у Сполучених Штатах, які й читають лекції, написані у співавторстві з доктором Перл Рок Кейн та доктором Кевіном Меттінглі, професорами Інституту педагогіки Колумбійського університету. В інтерв’ю ці викладачі поділяться власними історіями з досвіду викладання, розкажуть, які методи вдаються найкраще, а з чим виникають проблеми. 
Активності та інструменти
  • Форум: Долучайте до спілкування та допомагайте нам створювати спільноту зацікавлених у викладанні та навчанні людей. Чекаємо на ваші коментарі на форумі. Перегляньте, будь ласка, Кодекс честі платформи Prometheus перед тим, як залишити перший коментар. 
  • Команди: Якщо ви у своєму навчальному закладі, серед знайомих чи друзів або на нашому форумі знайшли однодумців, готових разом з вами опановувати курс та обговорювати його, закликаємо вас об’єднуватись у команди, створювати гілки команд на форумі або ж переносити спілкування до соціальних мереж за вашим вибором. 
  • Самоперевірка: Після кожного відео на вас чекає завдання для самоперевірки, щоб зрозуміти, наскільки ви опанувати головні поняття.
  • Щоденник вчителя: Наш «Щоденник вчителя» буде для вас місцем збереження ваших роздумів та реакцій на ідеї та техніки, які, ми сподіваємося, ви зможете використовувати пізніше у вашій практиці викладання. Ми будемо використовувати функцію «Нотатки» на нашій платформі у вигляді щоденника  і, хоч необов’язково, але ми рекомендуємо вам використовувати його як спосіб збереження ваших думок. Іноді ми даватимемо «підказки», щоб ви могли відповісти, і ви також зможете використовувати свій щоденник у будь-який час, а не лише тоді, коли ми будемо давати вам підказку.
  • Прогрес: Вкладинка «Прогрес» допоможе вам стежити за перебігом курсу, переглядати, які завдання ви вже склали та яку оцінку одержали. 
Завдання та оцінювання
Опитування за розділом60%У кожному з чотирьох розділів на вас чекає тест на перевірку набутих знань.
Фінальний тест40%У фінальному тесті ми перевіримо, як ви опанували головні поняття курсу
Для одержання сертифікату курсу вам потрібно набрати не менше 70%. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий