понедельник, 30 марта 2020 г.

30 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ
САМООСВІТНЯ РОБОТА 
ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ

ОТРИМАННЯ СЕРТИФІКАТУ ЗА 
ПРОХОДЖЕННЯ 

Оглядовий освітній серіал 

«Карантин: онлайн-сервіси для вчителів»

 на онлайн-платформа Дія.Цифрова освіта








Програма курсу

Серія 0. Перш ніж пірнути в онлайн з головою

Про що ця серія


Вступне слово від Оленки Северенчук, директорки з розвитку Ukrainian Global School, радниці заступника міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції




Серія 1. Алгоритми та комунікація вчителів і учнів на період дистанційного навчання






Серія 2. Набір і специфіка використання сервісів для вчителів


Як організувати спілкування з учнями? Чому всім учителям важливо синхронізуватись та визначитись, яку платформу використовувати? Якою є роль соціальних мереж як системи комунікації з учнями? Допоможе розібратись із цим Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize. В цій серії відбувається огляд сервісів та соцмереж: Google Site, Facebook, Instagram, Telegram, Tik Tok, Google Classroom, Class Dojo, Padlet, Zoom, Hangouts, Skype, Viber






Серія 3. Дізнаємось більше про Class Dojo


Class Dojo — це зручний інструмент для оцінки роботи класу в реальному часі. Ідея сервісу полягає в створенні зручної та легкокерованої системи заохочення з різними ролями і рівнями доступу. Кожен знаходить мотивацію за певне досягнення. Передбачений щоденник рефлексій для учня. Більше деталей розповість Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize



Про що ця серія


Class Dojo — це зручний інструмент для оцінки роботи класу в реальному часі. Ідея сервісу полягає в створенні зручної та легкокерованої системи заохочення з різними ролями і рівнями доступу. Кожен знаходить мотивацію за певне досягнення. Передбачений щоденник рефлексій для учня. Більше деталей розповість Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize



Серія 4. Google Classroom для організації дистанційного навчання


Про що ця серія


З Google Classroom можна спілкуватись, збирати файли з роботами, ставити оцінки, контролювати терміни виконання завдань, створити контрольну роботу за варіантами, надавати консультації для кожного учня в приватному режимі. Особливостями використання сервісу поділиться Юрій Гайдученко, вчитель української мови та літератури Новопечерської школи, фіналіст Global Teacher Prize




Серія 5. Огляд онлайн-інструменту Microsoft Teams


Про що ця серія


Завдяки безкоштовному онлайн-інструменту Microsoft Teams учні та вчителі матимуть доступ до навчальних матеріалів і зможуть взаємодіяти. Основою інструменту є команда — можна об'єднати учнів у класи. В кожній команді можна створити тематичні канали за предметами, наприклад, математика або історія. Аби співпрацювати з колегами, варто створити команду — віртуальну вчительську. Більше подробиць ви дізнаєтесь у серії за участю Марини Лютинської, вчителя Ліко-школи, експерта Microsoft



Серія 6. Знайомимось із сервісами CISCO WEBEX. Вивчаємо можливості Classtime






Про що ця серія


У цій серії розповідаємо одразу про два сервіси. В основі CISCO WEBEX — зручні відеоконференції для дистанційного навчання. З можливостями сервісу ознайомить Юрій Галаган, спеціаліст CISCO WEBEX. Classtime — це українська розробка, помічник вчителя. Як використовувати Classtime — допоможе Женя Гагаркіна, тренерка Classtime









Комментариев нет:

Отправить комментарий