вторник, 25 августа 2020 г.

 25 СЕРПНЯ 2020 РОКУ.

САМООСВІТНЯ РОБОТА 

ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ ТА ХІМІЇ

ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.

Участь у вебінарі:

«Освітній процес у ЗЗСО в умовах світової пандемії COVID-19»

на сайті https://vseosvita.ua/.




Інформація про спікера

Людмила Хомич – бакалавр біології (мікробіології), магістр громадського здоров’я та менеджменту організацій в охороні здоров’я з фокусом спеціалізації на сучасну епідеміологію, моніторинг та оцінювання, оцінки та дослідження в сфері наук про здоров’я та поведінку, пов’язану зі здоров’ям. Нині є радником з питань громадського здоров’я та питань розвитку мережі закладів охорони здоров’я у Проєкті USAID «Підтримка реформи охорони здоров’я».

Досвід роботи у сфері міжнародних програм та проєктів з громадського здоров’я з 2009 року. Спектр діяльності охоплює розробку інтервенцій та програм, управління проєктами, моніторинг та оцінювання проєктів/програм в сфері громадського здоров’я. Багаторічний досвід координації діяльності з розвитку кадрового потенціалу в сфері громадського здоров’я. Національний тренер міжнародної навчальної програми підготовки польових (інтервенційних) епідеміологів в Україні, циклу тематичного вдосконалення «Сучасні аспекти громадського здоров’я», першого в Україні онлайн-курсу тематичного вдосконалення «Вступ до громадського здоров’я» та низки інших заходів з посилення потенціалу в сфері громадського здоров’я та епідеміології, дослідницької та МіО сфер. Член низки міжнародних та національних професійних асоціацій та спілок.

Посилання на сторінку спікерки:https://vseosvita.ua/user/id977643

АКТУАЛЬНІСТЬ

Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19), спричинена вірусом SARS-CoV-2, змусила глобалізований світ 21 століття змінитися і максимально адаптуватись під нові умови. Перехід на дистанційне навчання, працю, а часом і лікування виявився викликом для багатьох родин, адже на початку карантину мало хто міг спрогнозувати, що він буде настільки тривалим.

Перші послаблення карантинних обмежень в Україні стартували з 11 травня. Із 22 травня Уряд запровадив адаптивний карантин на території України, в якому ми наразі і перебуваєм. 3 25 травня заклади дошкільної освіти змогли відкритись для маленьких українців за умови забезпечення умов та заходів протиепідемічного контролю передбаченими Постановою №25 Головного державного санітарного лікаря України від 21.05.2020р. (Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби). І на сьогоднішній день, відповіді на запитання як організувати роботу дитсадків під час пандемії COVID-19 є більш зрозумілими для власників закладів та їх працівників.

Учні та студенти були змушені закінчити навчальний 2019/2020 рік дистанційно. Яким же буде початок нового навчального року та як буде організовано освітній процес у закладах загальної середньої освіти, а також власниками освітніх закладів та організаторами освітнього процесу?!

Навчальний рік в Україні розпочнеться відповідно до одного з трьох сценаріїв. Рішення щодо обрання сценарію, за яким буде відбуватись навчання, визначатимуть регіональні комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, залежно від особливостей епідемічної ситуації в конкретному регіоні:

  • варіант І – низький рівень захворюваності, відвідування закладів освіти дозволено у звичайному (докарантинному) режимі;

  • варіант ІІ – високий рівень захворюваності, освітній процес забезпечується дистанційно;

  • варіант ІІІ (найбільш імовірний) – середній рівень захворюваності, освітній процес забезпечується як дистанційно, так і в закладах освіти з дотриманням правил дистанціювання та гігієни.

Який із сценаріїв буде діяти в тому чи іншому регіоні стане зрозумілим лише ближче до початку нового навчального року. Але вже зараз зрозуміло, що кожен освітній заклад та працівник має підготуватись до нових умов, які будуть невід’ємною складовою нового 2020/2021 навчального року.

Пропонований вебінар має на меті допомогти вчителям, іншим педагогічним та непедагогічним працівникам в школах розібратись в питаннях як організувати навчальний процес в нових реаліях та який алгоритм дій взяти на озброєння на період карантину через COVID-19. Впродовж вебінара ми обговоримо  які нормативно-правові акти регулюють ці питання в Україні та що вони передбачають та вимагають від кожного із учасників освітнього процесу. На вебінарі буде також представлено рекомендації щодо організації шкільного освітнього процесу таких міжнародних організацій як Центри контролю за хворобами США (CDC), Всесвітня організація охорони здоров’я (WHO), Дитячий фонд ООН (UNICEF) та Американської академії педіатрів (American Academy of Pediatrics), а також досвід та підходи інших країн, зокрема США, Англії, Італії, Франції та ін., що допоможе слухачам ще краще розібратись з тими рекомендаціями, які запропонує Міністерство охорони здоров’я України (Головний державний санітарний лікар) до нового навчального року.

У якості бонусу для учасників вебінара також буде надано список додаткових матеріалів, які допоможуть ефективніше налагодити організаційні питання та комунікацію, пов’язану з новими правилами поведінки у зв’язку з пандемією COVID-19.

МЕТА

Ознайомити слухачів вебінара з актуальними рекомендаціями для організації роботи закладів загальної середньої освіти під час пандемії COVID-19.

ЗАВДАННЯ:

  1. актуалізувати розуміння чому соціальне дистанціювання та гігієна є критично важливими заходами у випадку пандемії, спричиненої вірусом SARS-CoV-2;

  2. зробити огляд міжнародних рекомендацій та підходів в інших країнах до організації навчального процесу в школах в умовах пандемії COVID-19;

  3. ознайомити слухачів з актуальними рекомендаціями для організації роботи закладів загальної середньої освіти під час пандемії COVID-19 відповідно до чинного українського законодавства та обговорити ролі та обов’язки кожного із учасників освітнього процесу.

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:

  • отримання знань необхідних для подальшої коректної організації навчального процесу у закладах загальної середньої освіти з дотриманням правил дистанціювання і гігієни;

  • розуміння алгоритму дій учасників освітнього процесу.  

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Адміністративні, педагогічні та науково-педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, батьки учнів та інші зацікавлені сторони.














https://drive.google.com/file/d/1zEYrUNx_NO02YOfEvzTWfnMRbsWSEIhz/view?usp=sharing



Комментариев нет:

Отправить комментарий