15 КВІТНЯ 2017 РОКУ.
Субота, 15 квітня
UA | По-русски
Книги, які радять прочитати викладачі українських вишів під час найближчих вихідних |
11 книг, які радять викладачі українських вишів
Ми поцікавилися у викладачів українських ВНЗ, що вони порадили б прочитати вчителям та й усій педагогічній спільноті, в тому числі студентам, аби водночас відпочити та набратись нових знань. Вийшла досить несподівана підбірка.
Олександр Мокін, доктор технічних наук, професор Вінницького національного технічного університету:
«В першу чергу це - Кен Робінсон «Школа майбутнього» – критичний погляд на проблеми сучасної освіти та цікаві способи їх рішення від одного з найкращих освітніх експертів світу. Ешлі Венс «Ілон Маск» – історія падінь та успіхів однієї з найцікавіших постатей сучасності, яка кожного року (а іноді й місяця) дописує в історію людства чергове «вперше…»; політиків забудуть, а Ілона Маска будуть пам’ятати, як Едісона, Джобса та інших видатних бізнесменів-новаторів. Малколм Гладуелл «Неординарні. Історії успіху» – про переоцінену роль рівня IQ в успіху людини, про важливість 10000 годин практики та сприятливих умов для досягнення майстерності та успіху, і про багато інших цікавих культурних, освітніх, економічних та соціальних особливостей. Ден Сонор, Сол Синґер «Країна стартапів. Історія ізраїльського економічного дива» – про важливість інновацій для розвитку економіки, про створення передумов та інфраструктури для розвитку стартапів, про ефективні методи залучення у країну інвестицій тощо».
Ірина Кравченко, к.пед.н., доцент Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова:
«Я порадила б три книги і всі вони адресовані студентам та вчителям. Перша, це –«Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система: довідник». Ця книга дасть відповідь на запитання, що таке ЄКТС. Адже про це всі чули всі живуть і навчаються, але правильно розуміють, — одиниці. Наприклад, чим ЄКТС відрізняється від кредитно-модульної системи організації навчання у ВНЗ, яку на рівні МОН як обов’язкову, вже скасували. Наступні дві книги збагатять знаннями з методів і засобів навчання в сучасній школі. Це – «Навчаємо мислити критично: посібник для вчителів» та «Навчання через дебати: різноманіття поглядів».
Артур Кочарян, к.пед.н., старший викладач Національного університету біоресурсів і природокористування України:
«На сьогодні і в книгарнях, і в Інтернет-просторі можна досить легко знайти і придбати надзвичайно широку лінійку книг: від художньої до бізнес-літератури. Що б я порадив прочитати? Звісно, дехто очікує на якусь дуже корисну книгу, яка допоможе досягнути успіху в житті, стати заможним та щасливим... Я пораджу прочитати Регіну Бретт «Бог ніколи не моргає». Хоча в неї ціла низка книжок, тому раджу всі. Це не просто рецепт успіху; це - реальне життя реальної людини, яка подолала реальні проблеми. Авторка показує своє життя, і читач просто не може не усвідомити справжній сенс свого. Це найголовніше, на мою думку, - знати для чого ти живеш».
Олена Биковська, доктор педагогічних наук, професор, ректор Інституту екології економіки і права:
«Відносно того, яку книгу рекомендувати почитати, то це залежить від ситуації. Адже одна й та сама книга різними людьми у різних ситуаціях сприймається абсолютно по-різному. Так само й жанр видання – книги для професійної діяльності чи духовних потреб. Між тим, цікавим є факт, коли вивчали так зване «скандинавське чудо» і причини найвищих показників освітніх досягнень учнів за PISA, TIMSS, то самі скандинави відзначали, що у них «культ книги», читають з дитинства і дуже багато. Отож, хочу порадити дві книги. «…І насамперед – прикладна наука» Семена Гончаренка та «Теоретичні основи сучасної української педагогіки» Омеляна Вишневського».
Сергій Терепищий, доктор філософських наук, доцент Національного педагогічного університету ім.М.П. Драгоманова:
«Важко бути Богом» Братів Стругацьких, дуже важлива книга, адже вона розкриває зв’язок людини і соціального світу».
Якщо ви вже читали якісь з запропонованих книжок залиште коментар, чи стали вони Вам у нагоді. І якій літературі віддаєте перевагу навчальній, нон-фікшин, чи, можливо, класиці?
Підготував Юрій Коноваленко
Освіта.ua
14.04.2017
14.04.2017
Комментариев нет:
Отправить комментарий