среда, 5 апреля 2017 г.

5 КВІТНЯ 2017 РОКУ. МАЙСТЕР-КЛАС З ОСНОВ ЗДОРОВ'Я НА БАЗІ ЗГ № 107.

5 КВІТНЯ 2017 РОКУ.
МАЙСТЕР-КЛАС
З ОСНОВ ЗДОРОВ'Я
НА БАЗІ ЗГ № 107.
http://planeta107.zp.ua
ПОЧАТОК о 14-00.







УЧАСТЬ У МАЙСТЕР -КЛАСІ 
ВЧИТЕЛІВ 
З ОСНОВ ЗДОРОВ'Я
 ЗЗШ № 65
КУЦ ВІКТОРІЇ ВОЛОДИМИРІВНИ
ТА 
ПЛЯСЕЦЬКОЇ ЯНИ СЕРГІЇВНИ.



ТЕМА МАЙСТЕР-КЛАСУ:

"Впровадження технологій розвитку критичного мислення на уроках основ здоров’я"
                                      

                                План
проведення 
майстер-класу


Візитна картка освітнього закладу
Суліма І.С..  
викон обов'язки директора ЗГ № 107

Формування критичного мислення на уроках основ здоров’я.
Кравцова В.Т. методист НМЦ

Майстер-клас:

Розвиток критичного мислення на уроках основ здоров'я в середній ланці.
Дук Н.О. вчитель основ здоров’я ЗГ № 107


Практична частина (робота в групах).
Кравцова В.Т. методист НМЦ


ФОТОЗВІТ

ПРОХОДЖЕННЯ 

МАЙСТЕР-КЛАСУ.




Візитна картка освітнього закладу



Суліма І.С..  

викон обов'язки

 директора ЗГ № 107








Формування 
критичного мислення
на уроках основ здоров’я.

Кравцова В.Т. 

методист НМЦ


Майстер-клас:

Розвиток критичного мислення на 

уроках основ здоров'я 

в середній ланці.


Дук Н.О. 

вчитель основ здоров’я 

ЗГ № 107
























Практична частина 

(робота в групах).

Кравцова В.Т. 

методист НМЦ


ЗАВДАННЯ ДЛЯ ГРУПИ




ОБГОВОРЕННЯ В ГРУПАХ ЗАВДАНЬ 
ТА СКЛАДАННЯ 
ПРОЕКТІВ ТА СЕНКАНІВ










ПРЕДСТАВЛЕННЯ 
ГРУПАМИ 
ПІДСУМКІВ 
СВОЄЇ РОБОТИ













 





Комментариев нет:

Отправить комментарий