среда, 3 января 2018 г.

3 СІЧНЯ 2018 РОКУ. Критичне мислення для освітян.

3 СІЧНЯ 2018 РОКУ.
Критичне мислення для освітян.

Тиждень 5 > Лекція 25.6. Як розпізнати фейк? > Відеолекція 25.6

Відеолекція 25.6


0:00 / 5:07
Натисніть на цю кнопку, щоб відключити або включити звук цього відеозапису, або використовуйте кнопки ВГОРУ і ВНИЗ, щоб регулювати рівень гучності.
Тихо Гучність.
    Ви можете завантажити до лекції «Медіаосвіта: Як на нас впливають медіа» презентацію таконспект.
    Якщо у вас виникли питання, які ви хотіли б обговорити з іншими учасниками курсу, пишіть на форумі.
    Якщо у вас виникли питання до викладача - можете задати їх на форумі (як користуватися форумом описано тут).









    Перед вами тест 25.6 на оцінку для закріплення знань після двадцять п'ятої теми. Оцінка за цей тест буде враховуватися для отримання сертифікату: ви можете отримати до 3 балів за його виконання! 
    Технічні налаштування
    Для виконання завдання у вас є 2 спроби! Скористайтесь кнопкою «Перевірка» для того, щоб надіслати вашу відповідь на перевірку. Після використання першої спроби  ви можете змінити відповіді та завершити тестування, натиснувши кнопку «Остаточна відповідь».
    Кнопка «Зберегти» знадобиться в тому випадку, якщо вам потрібно зробити паузу та відійти від комп'ютера (ваші відповіді не будуть відправлятися на перевірку та збережуться). Після цього ви маєте можливість закінчити виконання тесту.
    Також будьте уважні: повторні спроби пройти тест обнуляють попередні спроби його виконання. Тобто,- якщо ви отримали позитивний результат і вирішили повторно пройти тестування, але отримали менше балів, то результат попередньої спроби вже не буде доступний, а буде зараховуватись новий результат.

    Тест 25.6

    (3/3 бали)
    1. Яке з цих тверджень не є безперечною ознакою фейкового (несправжнього) повідомлення?
    2. Як можна розпізнати фейкове повідомлення (оберіть усі правильні відповіді)?
    знайти першоджерело інформації , перевірити, чи фото, яким супроводжується повідомлення, зроблено саме там і саме тоді, як це стверджується, придивитися, чи відповідає фото чи відеоряд порі року, часу доби, погодним умовам саме там і тоді, коли знімався сюжет, подивитися, чи немає у тексті «маркерних» формулювань: «як повідомляють», «як відомо», «розповідають», зробити скріншот іконки сумнівного відеосюжету і перевірити його через сервіс Google Image, подивитися, чи не «відфотошоплено» фото, - Ця відповідь є правильною.
     
    Ви використали 2 з 2 можливостей надіслати свої матеріали на розгляд.

    Відеолекція 25.7


    0:00 / 5:42
    Натисніть на цю кнопку, щоб відключити або включити звук цього відеозапису, або використовуйте кнопки ВГОРУ і ВНИЗ, щоб регулювати рівень гучності.
    Тихо Гучність.
      Ви можете завантажити до лекції «Медіаосвіта: Як на нас впливають медіа» презентацію таконспект.
      Якщо у вас виникли питання, які ви хотіли б обговорити з іншими учасниками курсу, пишіть на форумі.
      Якщо у вас виникли питання до викладача - можете задати їх на форумі (як користуватися форумом описано тут).







      Перед вами тест 25.7 на оцінку для закріплення знань після двадцять п'ятої теми. Оцінка за цей тест буде враховуватися для отримання сертифікату: ви можете отримати до 3 балів за його виконання! 
      Технічні налаштування
      Для виконання завдання у вас є 2 спроби! Скористайтесь кнопкою «Перевірка» для того, щоб надіслати вашу відповідь на перевірку. Після використання першої спроби  ви можете змінити відповіді та завершити тестування, натиснувши кнопку «Остаточна відповідь».
      Кнопка «Зберегти» знадобиться в тому випадку, якщо вам потрібно зробити паузу та відійти від комп'ютера (ваші відповіді не будуть відправлятися на перевірку та збережуться). Після цього ви маєте можливість закінчити виконання тесту.
      Також будьте уважні: повторні спроби пройти тест обнуляють попередні спроби його виконання. Тобто,- якщо ви отримали позитивний результат і вирішили повторно пройти тестування, але отримали менше балів, то результат попередньої спроби вже не буде доступний, а буде зараховуватись новий результат.

      Тест 25.7

      (2/3 бали)
      1. Скільки фотографій бажано викладати у мережу після певної події, де ви були присутні? (оберіть кілька варіантів)
      не більше 10 виразних фото для великої події, - Ця відповідь є неправильною.
      2. Як треба знімати відео для оприлюднення? (оберіть кілька варіантів)
      знімати бажано, тримаючи смартфон горизонтально, викладати в мережу відео треба за тривалістю рівно стільки, щоб глядач зрозумів, що відбувається на екрані, - Ця відповідь є правильною.
      3. Як написати пост у соціальній мережі? (оберіть кілька варіантів)
      починати пост треба відразу з найважливішої думки чи інформації, писати треба стисло, намагатись формулювати думки чітко і недвозначно, - Ця відповідь є правильною.
       
      Ви використали 2 з 2 можливостей надіслати свої матеріали на розгляд.

      Творче завдання не оцінюється і запропоновано вам для самостійної перевірки навичок аналізу складного медіаповідомлення.
      Аналіз сюжетів телевізійних новин
      Застосуйте свої знання стандартів журналістики для практичної роботи з аналізу телевізійних новин.
      Завдання: подивіться два будь-яких сюжети з вечірнього випуску новин одного з телеканалів (центрального чи регіонального) і проаналізуйте їх за нижче поданою схемою.
      За результатами цього аналізу зробіть висновок: наскільки ці сюжети відповідають стандартам журналістики?
      Поділіться вашими думками та заповненими таблицями з нами на форумі.
      Якщо у вас є бажання, щоб автор курсу дав зворотній зв'язок на ваш аналіз, будь ласка, обов'язково давайте посилання на сюжет для перегляду на YouTube. Тоді автор курсу зможе його передивитися і проаналізувати його разом з вами.
      Завантажити файл з таблицею можна за посиланням.



      Комментариев нет:

      Отправить комментарий