суббота, 13 января 2018 г.

12 СІЧНЯ 2018 РОКУ. ІІІ засідання РМЦ вчителів основ здоров'я Шевченківського району


12 СІЧНЯ 2018 РОКУ.


ІІІ засідання 

РМЦ вчителів основ здоров'я

Шевченківського району 

на базі Запорізької ЗОШ 

І-ІІІ ступенів  № 95.

http://school95zp.klasna.com/uk/site/our-school.html



Участь у РМЦ 

вчителя з основ здоров'я


Плясецькой Я.С.




ЗАПОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №95
ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

П Л А Н

проведення семінару для вчителів основ здоровя шкіл Шевченківського району

ТЕМА СЕМІНАРУІнтеграція предмету ОЗ з іншими предметами шкільного курсу.

МЕТА СЕМІНАРУ: Обмін досвідом з інтеграції предмету ОЗ з іншими предметами шкільного курсу.

ДАТА ПРОВЕДЕННЯ: 12.01.2018 року
ЧАС ПРОВЕДЕННЯ:          14:30
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ:     ЗЗШ №95

ПЛАН РОБОТИ

1.    Зустріч учасників семінару. Відкриття семінару. Оголошення теми та мети семінару.
2.    Виступ директора школи Огібалової О.Ю.
3.    Доповідь вчителя ОЗ Сиводід Я.В. на тему: «Інтеграція предмету ОЗ з іншими предметами шкільного курсу. Фізкульт. хвилинки на уроках ОЗ».
4.    Підведення підсумків семінару. Виступ керівника МО ОЗ Шевченківського району Бивалінової Л.Є.
5.    Організаційні питання.


Доповідь вчителя ОЗ Сиводід Я.В. 
на тему: 
«Інтеграція предмету ОЗ з іншими предметами шкільного курсу. 
Фізкульт. хвилинки на уроках ОЗ».


Матеріали доповіді 
вчителя ОЗ Сиводід Я.В. 



Фотозвіт проведення семінару.

Комментариев нет:

Отправить комментарий