13 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.
КУРС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ
ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ.
ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ.
1) При середньому рівні розвитку емпатії людина:
2) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?
3) Програми з розвитку життєвих навичок необхідно починати впроваджувати:
4) Встановіть відповідність:
- Внутрішньособистісний конфлікт
- Міжособистісний конфлікт
- Конфлікт між особистістю і групою
- Міжгруповий конфлікт
- - це зіткнення людей з різними поглядами, цілями і характерами, темпераментами, яким складно знаходити спільну мову одне з одним.
- виникає через суперечності різних соціальних груп.
- - це стан, в якому людина має суперечливі і взаємовиключні мотиви, цінності та цілі, з якими вона на даний момент не може впоратися.
- виникає, якщо особа займає позицію, що відрізняється від позицій групи.
5) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали жертвою булінґу в школі:
6) Яке розташування учнів найменше підходить для проведення інтерактивних занять:
7) Систематичне приниження почуття гідності потерпілого шляхом ігнорування, ізоляції, уникання, виключення - це:
8) Встановіть відповідності між віком і факторами найбільшого впливу на формування самооцінки людини:
- В дошкільному віці
- В молодшому шкільному віці
- В підлітковому віці
- В дорослому віці
- емоційна реакція значущих дорослих (батьків, бабусь, дідусів): ступінь їх любові і прийняття, увага до дитини.
- співвідношення власних досягнень людини з її очікуваннями.
- успішність шкільного навчання і ставлення педагогів до дитини.
- успішність спілкування з однолітками.
9) Учні починають реалістичніше оцінювати дорослих, у них може з'явитися критичне ставлення до вчителя у:
10) Встановіть відповідність:
- Факт
- Висновок
- умовивід з декількох суджень шляхом встановлення логічного зв’язку між ними.
- перевірене твердження.
11) Життєві навички - це поєднання:
12) Існують такі типи мислення:
13) Помірне емоційне напруження, яке мобілізує всі сили організму і не призводить до зниження рівня психологічної рівноваги - це:
14) Рішення, на яку роботу влаштуватися відноситься до:
15) Оберіть найкращий предмет-носій для життєвих навичок:
16) Чи правильним є твердження, що підлітки потребують особливо делікатного ставлення з боку батьків і вчителів до їхнього зовнішнього вигляду:
17) Оберіть із переліку тем програмового змісту 7 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:
18) Оберіть формулу здорових стосунків:
19) Стрес – це:
20) В яких випадках на інтерактивних заняттях варто розміщувати стільці півколом або літерою «П»:
21) Дитина намагається включитися в життя суспільства, але через неадекватне сприйняття соціальних норм не в змозі це зробити, це ознака такого психологічного синдрому:
22) Оберіть емоцію, яка виникає коли діємо всупереч тому, що вважаємо правильним, справедливим, або коли наші вчинки мають негативні наслідки:
23) Встановіть відповідність:
- При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є
- Під час процесів логічного і абстрактного мислення, обчислень, вивченні мов найбільш активною є
- права півкуля
- ліва півкуля
24) Пронумеруйте рівні комунікації, на яких люди спілкуються залежно від якості їхніх стосунків (за Дж. Пауел ):
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Фрази
- Факти
- Думки
- Почуття
- Довіра
25) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:
26) Встановіть відповідність:
- Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
- Практичний блок тренінгового заняття включає:
- міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання.
- рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок.
27) Виконавцем компоненти психосоціальна підтримка проекту «Вчимося жити разом» є:
28) Встановіть відповідність:
- Навички ефективного спілкування
- Навички співпереживання
- Навички поведінки в умовах тиску, погроз, дискримінації
- здатність розуміти почуття, потреби і проблеми інших людей; вміння надати підтримку і допомогу.
- навички впевненої поведінки; вміння відстоювати свою позицію і відмовлятися від небезпечних пропозицій; протидія дискримінації.
- активне слухання; вміння чітко висловлювати свою думку; вміння попросити про послугу, допомогу.
29) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з середнім рівнем розвитку емпатії:
30) Віта завжди отримує хороші оцінки. Тому вона здивувалася, коли почула, що в цьому семестрі в неї невисока оцінка з мови. Дівчинка підійшла до вчительки і запитала, які теми їй потрібно опрацювати, щоб покращити результат. Яку самооцінку має дівчинка?
31) Які з наведених навичок не належать до життєвих навичок?
32) Оберіть ознаки пасивної поведінки:
33) В умовах стресу психологічна адаптація людини відбувається, головним чином, за допомогою:
34) Схильність до ризикованої поведінки у молодому віці пояснюється:
35) Деліквентна поведінка характеризується:
36) Оберіть «Я-повідомлення»:
37) Емоційний інтелект є підструктурою:
38) Метою компоненти навчання життєвих навичок є:
39) Оберіть правильну відповідь:
40) В якій частині тренінгового заняття проводяться мозкові штурми, інтерактивні презентації, виконання проектів, відпрацювання навичок:
41) Оберіть із переліку тем програмового змісту 1 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:
42) Повідомити опоненту про свої почуття найкраще за допомогою:
43) Встановіть відповідність:
- У 7-му класі
- У 8-му класі
- У 9-му класі
- спілкування з однолітками має вирішальний вплив на соціалізацію підлітків
- у порівнянні з попереднім класом підлітки стають самостійнішими, більше цінують власну думку
- колосальний вплив на соціалізацію підлітків має реклама
ЗАКІНЧИТИ ТЕСТ
Комментариев нет:
Отправить комментарий