вторник, 14 ноября 2017 г.

13 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ. КУРС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ. ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ.

13 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.

КУРС ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ
ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ.

ПІДСУМКОВИЙ ТЕСТ.

1) При середньому рівні розвитку емпатії людина:

2) Який метод дає змогу спрогнозувати й оцінити наслідки різних варіантів поведінки персонажів?

3) Програми з розвитку життєвих навичок необхідно починати впроваджувати:

4) Встановіть відповідність:

  • Внутрішньособистісний конфлікт
  • Міжособистісний конфлікт
  • Конфлікт між особистістю і групою
  • Міжгруповий конфлікт
  • - це зіткнення людей з різними поглядами, цілями і характерами, темпераментами, яким складно знаходити спільну мову одне з одним.
  • виникає через суперечності різних соціальних груп.
  • - це стан, в якому людина має суперечливі і взаємовиключні мотиви, цінності та цілі, з якими вона на даний момент не може впоратися.
  • виникає, якщо особа займає позицію, що відрізняється від позицій групи.

5) Оберіть, що треба зробити учням, якщо вони стали жертвою булінґу в школі:

6) Яке розташування учнів найменше підходить для проведення інтерактивних занять:

7) Систематичне приниження почуття гідності потерпілого шляхом ігнорування, ізоляції, уникання, виключення - це:

8) Встановіть відповідності між віком і факторами найбільшого впливу на формування самооцінки людини:

  • В дошкільному віці
  • В молодшому шкільному віці
  • В підлітковому віці
  • В дорослому віці
  • емоційна реакція значущих дорослих (батьків, бабусь, дідусів): ступінь їх любові і прийняття, увага до дитини.
  • співвідношення власних досягнень людини з її очікуваннями.
  • успішність шкільного навчання і ставлення педагогів до дитини.
  • успішність спілкування з однолітками.

9) Учні починають реалістичніше оцінювати дорослих, у них може з'явитися критичне ставлення до вчителя у:

10) Встановіть відповідність:

  • Факт
  • Висновок
  • умовивід з декількох суджень шляхом встановлення логічного зв’язку між ними.
  • перевірене твердження.

11) Життєві навички - це поєднання:

12) Існують такі типи мислення:

13) Помірне емоційне напруження, яке мобілізує всі сили організму і не призводить до зниження рівня психологічної рівноваги - це:

14) Рішення, на яку роботу влаштуватися відноситься до:

15) Оберіть найкращий предмет-носій для життєвих навичок:

16) Чи правильним є твердження, що підлітки потребують особливо делікатного ставлення з боку батьків і вчителів до їхнього зовнішнього вигляду:

17) Оберіть із переліку тем програмового змісту 7 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

18) Оберіть формулу здорових стосунків:

19) Стрес – це:

20) В яких випадках на інтерактивних заняттях варто розміщувати стільці півколом або літерою «П»:

21) Дитина намагається включитися в життя суспільства, але через неадекватне сприйняття соціальних норм не в змозі це зробити, це ознака такого психологічного синдрому:

22) Оберіть емоцію, яка виникає коли діємо всупереч тому, що вважаємо правильним, справедливим, або коли наші вчинки мають негативні наслідки:

23) Встановіть відповідність:

  • При творчій діяльності, сприйнятті ритму, рими, інтонацій, просторовій орієнтації, розпізнаванні емоцій, запам’ятовуванні образів, у тому числі й людських облич найбільш активною є
  • Під час процесів логічного і абстрактного мислення, обчислень, вивченні мов найбільш активною є
  • права півкуля
  • ліва півкуля

24) Пронумеруйте рівні комунікації, на яких люди спілкуються залежно від якості їхніх стосунків (за Дж. Пауел ):

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Фрази
  • Факти
  • Думки
  • Почуття
  • Довіра

25) Неформальна постановка, у процесі якої учасники без попередньої підготовки розігрують сценки або ситуації, це:

26) Встановіть відповідність:

  • Теоретичний блок тренінгового заняття включає:
  • Практичний блок тренінгового заняття включає:
  • міні-лекції; мультимедійні презентації; самонавчання; взаємонавчання.
  • рольові ігри; інсценування; керовані дискусії і дебати; виконання проектів; відпрацювання навичок.

27) Виконавцем компоненти психосоціальна підтримка проекту «Вчимося жити разом» є:

28) Встановіть відповідність:

  • Навички ефективного спілкування
  • Навички співпереживання
  • Навички поведінки в умовах тиску, погроз, дискримінації
  • здатність розуміти почуття, потреби і проблеми інших людей; вміння надати підтримку і допомогу.
  • навички впевненої поведінки; вміння відстоювати свою позицію і відмовлятися від небезпечних пропозицій; протидія дискримінації.
  • активне слухання; вміння чітко висловлювати свою думку; вміння попросити про послугу, допомогу.

29) Оберіть ознаки, які притаманні дітям з середнім рівнем розвитку емпатії:

30) Віта завжди отримує хороші оцінки. Тому вона здивувалася, коли почула, що в цьому семестрі в неї невисока оцінка з мови. Дівчинка підійшла до вчительки і запитала, які теми їй потрібно опрацювати, щоб покращити результат. Яку самооцінку має дівчинка?

31) Які з наведених навичок не належать до життєвих навичок?

32) Оберіть ознаки пасивної поведінки:

33) В умовах стресу психологічна адаптація людини відбувається, головним чином, за допомогою:

34) Схильність до ризикованої поведінки у молодому віці пояснюється:

35) Деліквентна поведінка характеризується:

36) Оберіть «Я-повідомлення»:

37) Емоційний інтелект є підструктурою:

38) Метою компоненти навчання життєвих навичок є:

39) Оберіть правильну відповідь:

40) В якій частині тренінгового заняття проводяться мозкові штурми, інтерактивні презентації, виконання проектів, відпрацювання навичок:

41) Оберіть із переліку тем програмового змісту 1 класу ті, на яких реалізується курс ВЖР:

42) Повідомити опоненту про свої почуття найкраще за допомогою:

43) Встановіть відповідність:

  • У 7-му класі
  • У 8-му класі
  • У 9-му класі
  • спілкування з однолітками має вирішальний вплив на соціалізацію підлітків
  • у порівнянні з попереднім класом підлітки стають самостійнішими, більше цінують власну думку
  • колосальний вплив на соціалізацію підлітків має реклама
ЗАКІНЧИТИ ТЕСТ








Комментариев нет:

Отправить комментарий