четверг, 23 ноября 2017 г.

23 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ. Плейкаст -семінар «Основи кейс-технологій як технології інтерактивного навчання на уроках хімії, біології та основ здоров'я»

23 ЛИСТОПАДА 2017 РОКУ.


Програма 

міського методичного проекту


«Наукова підтримка інновацій 

в освітній системі міста»



Плейкаст -семінар


«Основи кейс-технологій як 

технології 


інтерактивного навчання 


на уроках хімії, біології 


та основ здоров'я»

Шановні колеги!
Запрошую Вас на плейкаст - семінар, який буде проведено 23.11.2017 о 14-00 в Приватному класичному університеті (за онлайн реєстрацією).Реєстрація розпочнеться о 13-40, велике прохання,не запізнюйтеся! (Ваша  група 3 та 4).
 З повагою до Вас модератор Кравцова Валентина Тимофіївна.




Програма міського методичного проекту
«Наукова підтримка інновацій в освітній системі міста»

Плейкаст- семінар
«Основи кейс-технологій як технології інтерактивного навчання на уроках хімії, біології та основ здоров'я»
Листопад 2017
Факультет здоров'я людини КПУ
Вчителі хімії, біології, та основ здоров’я
Кравцова В.Т.


ВЧИТЕЛІ КАФЕДРИ 

ПРИРОДНИЧИХ НАУК,

ЯКІ ПРИЙМАЛИ УЧАСТЬ 

У   ПЛЕЙКАСТ-СЕМІНАРІ.

  • Куц В.В.
  • Фесенко Н.А.
  • Плясецька Я.С.
  • Кузьменко О.М.




ФОТОЗВІТ ПРОХОДЖЕННЯ 

ПЛЕЙКАСТ-СЕМІНАРУ:
















































Доповідач: кандидат наук з фізичного виховання і спорту, доцент кафедри фізичної реабілітації і здоровя людини, вчитель вищої категорії
        Віндюк Павло Андрійович.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДОПОВІДАЧА.












Комментариев нет:

Отправить комментарий