среда, 20 ноября 2013 г.

КЛАСНЕ КЕРІВНИЦТВО. БЕСІДА.Подружися з розпорядком дня



Подружися з розпорядком дня

Мета: ознайомити учнів з поняттям «режим дня»; довести необхідність його дотримання; прищеплювати дітям елементарні санітарно –  гігієнічні навички: щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері.
Обладнання: сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня; мило, зубна щітка, рушник.

І. Вчитель читає вірш.
                           Галя – Невстигаля
-         Галю, вставай, умивайся
Та швидше до столу!
-         Галю, мерщій убирайся,
Бо спізнишся в школу!
Галя вилежує, ніжиться і позіхає,
Довго з портфелем вовтузиться
І – не встигає.
В школі дзвінок продзвенів
І давно почалися уроки.
А коридором – чиї то? –
Лунають поспішливі кроки.
Клас уже знає:
Це знову спізнилася Галя.
Ні, недаремно прозвали
Її Невстигаля.
                      (О.Орач)
Обговорення змісту вірша.
Запитання і завдання для учнів:
-         Як ви гадаєте, чому Галя завжди спізнювалася?
-         Чи можна їй допомогти? Як саме?
-         Розкажіть, як ви збираєтеся до школи? Що ви робите, коли
Вас розбудять? Чи відразу встаєте з ліжка? Чи робите зарядку?
Чи встигаєте поснідати?
-         Чи допомагає вам хтось збиратися до школи?
-         Коли ви складаєте у портфель необхідні речі: вранці чи ввечері?
Учитель: - Діти. Для того, щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на  роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня. Ви вже школярі, а в школярів є свій режим дня. Зараз ми всі разом спробуємо його скласти ( перелік дітьми основних моментів режиму дня).

ІІ. Гра « Плутанина».
 Завдання: діти повинні розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності.

ІІІ. Фізкультхвилинка.
              Руки за голову ставимо сміло
              І повертаємось вправо, вліво:
               Двічі наліво, двічі направо –
              Зробимо чітко, діти, цю вправу.
              Двічі наліво, двічі направо –
              Будемо мати гарну поставу.

ІV. Розучування (під супровід музики) комплексу вправ ранкової гімнастики( 5 – 6 вправ).

V.Засвоєння та закріплення елементарних санітарно – гігієнічних навичок.

VІ. Тематичне малювання: «Мій ранок».  Конкурс малюнків.


Комментариев нет:

Отправить комментарий