четверг, 21 ноября 2013 г.

КЛАСНЕ КЕРІВНИЦТВО. ІНФОРМАЦІЙНА ХВИЛИНКА. 8 Березня Міжнародний жіночий день



8 Березня
Міжнародний жіночий день

Інформаційна хвилинка

У першi днi березня, а саме 8 березня, усi міста та села розквiтають. А виннi у цьому чарiвнi жiнки з букетами квiтiв. Бо 8 березня усi чоловiки поздоровляють своїх матерiв, коханих, донечок.
Рiшення про святкування 8 березня як дня мiжнародної солiдарностi жiнок у боротьбi за економiчне, соціальне та полiтичне рiвноправ’я було прийнято у 1910 роцi на 2-iй Мiжнароднiй конференції жiнок-соцiалiсток у Копенгагенi за пропозицiєю Клари Цеткiн. У багатьох країнах Європи це свято вже почали вiдзначати з 1911 року. 

М.Познанська
З Восьмого березня святом
Спи, моя мамо. Спи, моя мила.
Постiль тобi я давно постелила.
Знала, прийдеш ти з роботи в утомi.
Хочу, щоб тихо було в нашiм домi.
Навiть Мурку не дозволю мурчати,
Хай вiн iде собi з хати...
Ти будеш спати, а я за годину
Кiнчу тобi вишивати хустину.
Вранцi, як прийде свiтання до хати
Будемо, мамо, тебе ми вiтати:
Вдвох привiтаємо з татом
З Восьмого березня святом.
Дам я тобi в ту хвилину
Вишиту шовком хустину.

Комментариев нет:

Отправить комментарий