среда, 20 ноября 2013 г.

КЛАСНЕ КЕРІВНИЦТВО. ГОДИНА СПІЛКУВАННЯ. Чого навчає Королева Чистоти?



Чого навчає Королева Чистоти?

Мета: вчити дітей дотримуватися чистоти вдома, на подвір’ї, в приміщенні школи, в громадських місцях, на вулиці; підтримувати чистоту в класі.

1. Ігрова ситуація « Лист Королеви Чистоти».
Діти! До нас надійшов лист від Королеви Чистоти. Давайте прочитаємо його.
 Учитель читає учням листа:
 « Любі хлопчики та дівчатка! Я дізналася, що  ви стали уже справжніми школярами, і дуже зраділа, бо ви можете стати моїми вірними помічниками.
Але таємниці свого Королівства я відкрию лише тим, хто виконає всі мої завдання. Отже, перше завдання…»

2.Гра « Скажи навпаки».
 Учитель від імені Королеви Чистоти читає словосполучення, а діти підбирають до нього антонім ( протилежне за значенням слово).

Брудна тарілка – чиста тарілка.
Охайна дівчинка - …………….     .
Засмічене подвір’я -…………..     .
Неохайний хлопчик - ……………  .
Чиста хата - …………………       .

3.Гра « Закінчи речення».
 Королева Чистоти ( вчитель) починає речення, а діти його закінчують.

1.     Фантик від цукерки треба кидати тільки …………  .
2.     Щоб у хаті було чисто, треба …………….   .
3.     Щоб повітря у класі було свіжим, треба ………  .
4.     Щоб подвір’я було чистим, треба …………..  .

 Учитель:
- Отже, ви добре впоралися із завданням Королеви чистоти і я сподіваюся, зрозуміли її закони. А тепер давайте всі разом ці закони визначимо ( вчитель  допомагає дітям їх сформулювати).
1. Треба слідкувати за чистотою всюди: вдома, на подвір’ї, на  вулиці.
2. Людину, що дотримується чистоти, називають охайною, чепурною,
  акуратною .І, навпаки, людину, котра не дотримується чистоти, називають…. ( бруднуля, неохайна…).

5.Практичне завдання для учнів: «Операція «Чисте подвір’я».
   ( Учитель називає трудові процеси, а діти імітують їх).

Комментариев нет:

Отправить комментарий