Ви і вулиця
Мета: поповнити знання учнiв
про взаємодiю людей на вулицi; вчити зiставляти своi дiї на вулицi з потребами
оточуючих; виховувати навики культурної поведiнки, чуйнiсть, бажання
турбуватись про iнших.
Обладнання: пам’ятка, ситуативнi
завдання, мiнi-пiдручник «Запам’ятай!».
Хід години спілкування
І. Органiзацiя класу
Прочитайте ключовi моменти, на якi ми будемо
звертати увагу протягом нашої сьогоднiшньої розмови. (Вивiшується план.)
1. На вулицi, як i вдома, потрiбно дотримуватися
чистоти.
2. На вулицю виходь чистим, акуратним.
З. Будь обережним.
4. Поважай на вулицi інших.
ІІ. Основна частина уроку
1. Читання та
обговорення оповідання О. Дрохова «Випадок на вулицi»
Петрик вийшов на вулицю i дiстав
iз рюкзака банан. Мама велiла з’їсти його в школi на перервi. Хлопчик щвидко
з’їв, а шкурку кинув на тротуар. Позаду поспiшала до школи зграйка дiтей.
Раптом один iз хлопчикiв, рiзко змахнувши руками, впав на тротуар. Товаришi
хотiли йому допомогти пiдвестися, а хлопчик скривився вiд болю. Перехожий
пiдняв хлопчика, поклав на лавку i викликав «швидку допомогу». Виявилося,
бiдолаха впав i зламав руку. А причиною нещастя стала бананова шкурка. Саме на
нiй i посковзнувся малий школяр.
— Що спричинило нещастя?
— Хто винен у тому, що сталося?
— Як варто було вчинити Петриковi, щоб попередити
таку бiду?
— Петрик кинув шкурку просто на тротуар, не
подумавши про перехожих, а жертвою його неохайностi став нi в чому невинний
школяр.
Є категорiя людей, які вважають, що смiтити не
можна тiльки в кiмнатах, а вулиця — вона ж нічия — смiти скiльки хочеш. І тому,
людина, в якої вiдсутня культура поведiнки, без вагання кидає пiд ноги зiм’яту
обгортку вiд морозива, цукерки, чи випльовує соняшникове насiння. Мiсто чи
село, де ми живемо,— це наш великий дiм. І кожен iз нас — господар у цьому
домi. Навiщо ж його забруднювати?
• Вулиця — не смiтник. Не смiти
на вулицi сам i не дозволяй це робити iншим.
• Не будь брудною плямою на
чистiй вулицi.
• Дотримуйся правил пiшоходiв.
• Пам’ятай, проїжджа частина
дороги — це не мiсце для iгор.
Комментариев нет:
Отправить комментарий